Problemen met je Xbox 360? Defect? Bekraste DVD's en Kassa [deel 14]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 1 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. GtaGamerMG

    GtaGamerMG GTA IV

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    0

    Tja, dan raad ik zeker aan om dat te doen. Let gewoon dat je alle juiste dingen gebruikt. Alles wat je nodig hebt vindt je wel in de buurt. :) Eens als je heatsink terug aan Xbox 360 is moet je hem laten overhitten. Gewoon in zijn ijzere kist zetten fans uit de kist laten en wachten op 2 lichttjes van overhitten. Dat moet je 10 - 15 minuten tellen. Dit is nodig voor de heatsink pasta. ( weet niet of die man dat er al bij heeft gezet)
     
    Laatst bewerkt: 8 sep 2008
  2. GrandDestroyer

    GrandDestroyer Active Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet of ik het hier moet posten maar: Ik heb 2 oplaadbare batterijen voor de controllers van Microsoft zelf (Die battery packs) maar die willen allebei niet meer opladen in de Quick Charge Kit of die kabel die je in controller stopt (ben even naam kwijt). Kent iemand dit probleem en weet wat ik er aan moet doen? Alvast bedankt,

    PS: Het ligt niet aan Quick Charge kit of kabel, andere battery packs werken wel.
     
  3. josh gunit

    josh gunit Active Member

    Berichten:
    601
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik zou naar microsoft bellen(0900-023-3894)

    Ik denk dat ze je wel een nieuwe geven.
     
  4. gn!uz

    gn!uz Logic is overrated!

    Berichten:
    142
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou de 360 is weer terug gekomen. Het moederbord en de dvd speler zijn vervangen. Het is blijkbaar een BENQ drive. Maar heaven! Wat is de xbox 360 ineens stil???? Ik sta werkelijk perplex.. Ik had een apparaat waar een 1500Watt Miele stofzuiger bijna niet tegenop kon maar man-o-man wat is mn apparaat nu stil!!! THANK YOU MICROSOFT! Het kan dus wel! Overigens heb ik nog wel altijd hetzelfde serienummer. Hoe kan ik zien of ik de meest recente revisie van het moederbord heb? Ik ben helemaal perplex! Cool!
     
  5. Steel Dogg

    Steel Dogg Registered User

    Berichten:
    2.482
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is heel erg mooi :)

    Ik heb nog steeds de Hitachi Drive, maar ik merk alsnog dat mijn Xbox 360 stiller is geworden. Zeker bij sommige spellen.

    Komt onder andere door de Moederbord, die vervangen is. :)
     
  6. X-Commander

    X-Commander SolidCake.Com

    Berichten:
    279
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij mij hebben ze de drive ook niet vervangen, alleen moederbord.
    Jammer als ik het zo lees. Had je er om gevraagd of hebben ze de cddrive gewoon ook vervangen?
     
  7. Steel Dogg

    Steel Dogg Registered User

    Berichten:
    2.482
    Leuk Bevonden:
    0
    Doen ze denk ik niet op aanvraag ;)

    Hun kijken daar in de support centrum wat er mis is met het ding, en dan repareren ze de failure onderdeel, dus in sommige gevallen DVD-Drive, ander weer moederbord en dan word het teruggestuurd, of je krijgt een Refurbished Xbox terug (Gerepareerde van een ander)

    Dit allemaal doen ze niet op aanvraag ;)
     
  8. gn!uz

    gn!uz Logic is overrated!

    Berichten:
    142
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb aangegeven dat het geluidsniveau onacceptabel was en niet te vergelijken met xboxen van anderen. Niets meer (los van de andere problemen). Overigens kan de box weer terug want ik heb nu een Technical Configuration Error. Netwerk is helemaal f*cked. ERG jammer want ik begon er net verliefd op te worden. Toch overheerst de tevredenheid, de service van Microsoft vind ik persoonlijk erg goed. HEt hele proces duurde iets langer dan een week en verliep (op het nieuwe defect na) prima. Misschien ben ik wel te enthousiast over het nieuwe geluidsniveau (nog altijd een stuk harder dan mn ps:cool:.
     
    Laatst bewerkt: 9 sep 2008
  9. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Ja, als je aangeeft dat je problemen hebt met je drive of dat je zegt dat die teveel geluid produceerd dan noteren ze dat voor het reparatiecentrum en meestal vervangen ze 'm gewoon. Als je er geen melding over maakt, dan doen ze er 9 van de 10 keer ook gewoon niks aan. ;)
     
  10. Commander Keen

    Commander Keen Active Member

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb mijn 360 nu een week of 3, en ik heb 2 controllers. Ze zijn beide ong. op de helft met hun accu. Nu vallen beide controllers wel steeds uit. Hoe is dit mogelijk want het gebeurt bij allebei de controllers? Ik zit een metertje of 2 van de xbox 360 af. Wie kan mij helpen? Alvast bedankt.
     
  11. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Batterijmeters zijn nooit helemaal correct. Als je batterijen echt bijna op zijn, gaan de lichtjes op de controller rondjes draaien. Dus daar zou ik op letten.
     
  12. f4TaLNL

    f4TaLNL Marcus

    Berichten:
    1.160
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn reparatie status blijf staan op Servicecentrum wacht nog op apparaat is dat normaal? De Xbox was dinsdag aan gekomen in Frankfurt.
     
  13. pgrferrari

    pgrferrari ¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯

    Berichten:
    1.006
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb een probleem met mijn xbox360:

    ik heb hem met component op mijn hd ready lcd tv aangesloten.
    waarvan ze zeggen dat je hem met 1080p kan draaien, echter geeft hij elke keer na 5 minuten rrod.

    als ik hem op 720p zet werkt hij echter gwn goed!

    weet iemand wat het probleem is?

    grafische kaart miss?

    ( en heb ook niet echt al te veel zin om hem een paar weken kwijt te zijn voor een aantal pixels, wat zouden jullie in dit geval doen? )

    alvast bedankt!
     
    Laatst bewerkt: 11 sep 2008
  14. Jeffer

    Jeffer Pearl Jam

    Berichten:
    472
    Leuk Bevonden:
    0
    is het erg als je af en toe iets hoort ' zoemen ' in de xbox ? soms hoor je om de paar seconden iets van 'bzzzzzz' *lol*
     
  15. Steel Dogg

    Steel Dogg Registered User

    Berichten:
    2.482
    Leuk Bevonden:
    0
    Vaag. Wanneer hoor je dat precies?
     
  16. GtaGamerMG

    GtaGamerMG GTA IV

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    0
    Wel ik heb dat gehad bij mijn kapote Xbox 360's. Dan leefde die wel geteld nog een maand of 2. Ik vrees dat het een teken is.
     
  17. Rawr nl

    Rawr nl Active Member

    Berichten:
    48
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha Jeeezus! ik snap echt geen drol van die ms serve's
    Ik heb ongeveer 1 maand terug geleden gebeld omdat mijn xbox 360 kapot was, Toen kreeg ik te horen dat ik geen garantie kreeg omdat ik 2e gebruiker ben, Dus ik moest 80 euro betalen, toen zei ik naja ik overleg thuis nog even, anderhalve week later gebeld, Kreeg ik te horen dat ik gewoon garantie kreeg maar viel halverwege het gesprek het telefoontje weg, Dus ik belde terug maar kreeg iemand anders aan de lijn en die zei dat ik moest betalen voor de reperatie omdat ik 2e gebruiker was, toen heb ik een heel verhaal opgelegd dat ik hem gewoon nieuw had enzo blabla, ik mocht hem vervolgens gratis laten maken als ik een garantie bewijs had etc, waarop ze konden zien dat de xbox 360 van mij was, Maar degene waar de xbox 360 van afkomstig is had de bon niet meer, Vandaag dacht ik, Naja ik bel maar even de xbox 360 serve's want ik wil hem nu toch echt laten maken. En vandaag krijg ik gewoon te horen dat ik nog 2 maanden garantie heb XD!
    Dus nu is het allemaal geregeld en zijn de stickers van upc onderweg naar me mail :)
    Wat ik niet snap is dat de vorige keren dat ik heb gebeld dat er toen telkens aantekeningen werden gezet onder mijn xbox 360 dat hij 2e hands was etc.
    Maar heb er vandaag niks over gehoord.

    Thnq God scheelt me weer 80 euro! =D!

    EDIT:
    Wtf is dit dan?

    Error: Unable to retrieve the UPS Label information. Please check the retrieval link. ( Error Code: 0 )

    Als ik me stickers op wil halen via de mail krijg ik dat.. Heb ze net binnen

    EDIT2:
    Ondertussen weer gebeld en nu moet ik blijkbaar weer betalen :confused: jezus er klopt echt geen hol van die serves daarzo, ik wordt er echt pissed over ik heb alle pech vd wereld eerst valt het telefoontje weg, en dan krijg ik geen juiste link naar ups. Waardoor ik alsnog hierin terecht kom! tering wat is dit. En Jaaaaaaaa Hoor nu kan ik gvd toch nog die 90 euro betalen! TERING serves >(!!
     
    Laatst bewerkt: 11 sep 2008
  18. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Daar klopt iets niet, want een HD Ready tv kan per definitie geen 1080p aan. Daarvoor heb je een Full HD televisie nodig. Wel kun je 1080i proberen.
    Toch vind ik het vreemd dat het je Xbox is die problemen geeft en niet je tv. Voor de zekerheid zou ik toch eens bellen en het probleem uitleggen.
     
  19. GtaGamerMG

    GtaGamerMG GTA IV

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    0
    Tja, je moest maar een nieuwe kopen in de plaats 2de hands. Want dat is nu eenmaal een van hun regels waar je rekening moet mee houden :)
     
  20. f4TaLNL

    f4TaLNL Marcus

    Berichten:
    1.160
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn reparatie status blijf staan op Servicecentrum wacht nog op apparaat, is dit normaal?

    De Xbox was dinsdag al aan gekomen in Frankfurt.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina