Madden NFL 09

Discussie in 'Algemeen' gestart door Jort, 7 aug 2008.

1. Ryu Suyanto

Ryu Suyanto Ryu Suyanto

Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat is de officiele naam, onder elkaar zeggen we gewoon amsterdam omdat we gewoon uit amsterdam komen. Maar omdat die maffe crusaders eerst waren mogen we geen amsterdam gebruiken, zo zit het ongeveerd in elkaar.

hoe zit het met de online highlights? ik heb laatst weer een mooie gemaakt met Westbrook :D

Online: TD; 46yd rush by B. Westbrook

En hier zijn men andere highlights.

Laatst bewerkt: 10 sep 2008
  2. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    hoe weet jij dat?:9
    of gok je dat maar gezien mn leeftijd en woonplaats?
    en de panthers hebben hun naam dit jaar veranderd in amsterdam panthers(van wat ik begrepen had). Cru was er niet bepaald blij mee.
    speel zelf Linebacker en af en toe HB en FB mocht het nodig zijn.

omdat ik wel geloof dat het echt niet opzettelijk was het tijdrekken van dakoota laten we het maar hierbij.

3. Ryu Suyanto

Ryu Suyanto Ryu Suyanto

Leuk Bevonden:
    0
    Geen problemen mee, ik vind wel dat hij(en de rest) er voortaan op moet letten. Natuurlijk is het niet tegen de regels, mss idee om offline audibles etc etc te oefenen :D

En daarbij hoef je ook niet altijd op de line een audible te doen want soms kan een defense een blitz showen terwijl ze daarna gewoon in cover defense gaan. Dus hou dat in gedachte ;)

4. dakoota1

dakoota1 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    @ jeast: bedankt voor de steun. :thumbs:

@ de anderen: Ik zal proberen om mijn tempo te verhogen. Ff oefenen is daarbij id wel handig denk ik.... zie jullie online!

5. dodonkey

dodonkey Droog & Dodelijk !

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou deze game dolgraag eens willen proberen, lijkt me echt vet maar ik ken de spelregels niet.. weet iemand een goede site om die te leren fzo of je heb je geen kennis nodig voor spelregels om um een beetje normaal te spelen?

6. Ryu Suyanto

Ryu Suyanto Ryu Suyanto

Leuk Bevonden:
    0
    ff googlen hea!! :p

globale spel uitleg

officiele rulebook van de NFL

Verder moet je gewoon veel spelen/wedstrijden kijken zodat je in elke situatie weet welke beslissing je moet nemen. Achter al dat gebeuk zit er heel wat tactische denkwerk achter. Voor iedere situatie is er bijvoorbeeld een bepaalde play die vaak word gebruikt. Dan weetje dus dat de defense daarop kan anticiperen. Dus is het aan de offence de keus om die bepaalde play te spelen of iets anders.

highlights van reeds gespeelde games

Ben trouwens erg benieuwd naar de match van de eagles tegen de cowboys volgende week

7. Richvd

Richvd Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    En voor dodonkey:

Je kan m zeker spelen als je er niks van weet.

Je kan namelijk bij elke play kiezen voor de tip van Madden.
    Op die manier kom je er wel een beetje achter voor welke situatie je bepaalde plays kan doen.

Volgens mij kan je op die manier best AF een beetje leren.....

8. dodonkey

Leuk Bevonden:
    0
    Oke, is Madden NFL 08 goedkoop te krijgen, zoja zit er veel verschil in met 09? Want dan ga ik het eerst ff met 08 leren enzo en kijken of ik het leuk vind en dan koop ik 09 wel.

9. Richvd

Richvd Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Goedkoopste internetwinkel is volgens budgetgaming 23 euro, bij FRS is ie 29 euro.

Een gozer die ik ken heeft Madden 09 echter gekocht via PlayAsia en was daar 35.70 euro kwijt!

10. Ryu Suyanto

Ryu Suyanto Ryu Suyanto

Leuk Bevonden:
    0
    Yep je kan hem importeren als je een goede site vind, volgens mij heeft gamehubs hem nu ook

11. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    tussen 08 en 09 zit echt een gigantisch gat... waar het in 08 nog behoorlijk arcade is, hebben ze met 09 echt de meer realistische kant op te gaan imo.

12. Richvd

Richvd Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Gamehubs heeft m wel (een euro of 33 ), maar die is al uitverkocht!

Bij Playasia hebben ze nog wel voor 35,70 dus.

13. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    zou gewoon een kijkje nemen op budgetgaming.nl, en kijken waar ie het goedkoopst is.

14. Richvd

Richvd Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    09??

55 euro hoor!
    Kan je veel beter importeren.
    Playasia had maar iets van 3 euro verzendkosten geloof ik, dus dan betaal je nog geen 40 euro in totaal!

Lijkt mij in ieder geval handiger....
    ;)

15. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Je weet dat budgetgaming een prijs vergelijk site is, en geen verkoop site?!
    Er staat dus aangegeven waar de game die je zoekt het goedkoopst is

16. Richvd

Richvd Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Ja dat weet ik en de goedkoopste nederlandse (internet)winkels zijn volgens budgetgaming xboxhome.nl gcshop.nl en gamepartyshop.nl voor 55 euro.
    De rest is duurder.

17. Ryu Suyanto

Ryu Suyanto Ryu Suyanto

Leuk Bevonden:
    0
    Net een heerlijk online potje gespeeld uit. Met een geweldige laatste play :D

Patriots Vs Cowboys (ik)
    4th Quarter en 00:48 seconden op de klok
    stand 24 - 28 voor mij
    ball op de 15 yard line (mijn helft)
    4th down and 5

Dus ik zou eigelijk moeten punten maar dan zou ik mijn tegenstander de gelegenheid geven om die irritante streaks van Randy Moss te doen. Dus vertrouwde ik op mijn vakkundige TightEnd!!..

Hier het resultaat

18. Richvd

Richvd Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nice!

Hoe doe je dat trouwens?
    FIlmpjes zelf uploaden naar EA ofzo?

Heb zelf nog helemaal niet online gespeeld ermee.

EDIT: Heb mezelf er ook gevonden....
    Kan je nog iets met die lifetime credits?

Laatst bewerkt: 12 sep 2008
  19. dakoota1

dakoota1 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    @ dodonkey: vergeet 08! ...09 is zooooveeel beter... vooral voor de beginnende madden speler aangezien je de mogelijkheid hebt om de plays (net zoals een videorecorder) terug te spoelen en opnieuw te doen (voor als er wat fout gaat), waarbij ook nog enige uitleg wordt gegeven. Tevens past het spel zichzelf aan jouw vaardigheden aan waardoor de leercurve langzaam wordt opgebouwd.... ik kan niet voor de madden-masters spreken, maar voor mij zijn dit zeker handige mogelijkheden.

Op marktplaats is er een gast die een hele partij madden 09 verkoopt voor 45 euro per stuk (nieuw in plastic), volgens mij komt die partij uit Aziƫ... (maar dat is mogelijk aangezien madden regiovrij is... )

@ SirGiiooo: hoe krijg je de filmpjes zichtbaar op easportsworld ? ik upload mijn herhalingen naar de server van EA, maar als ik mijn easportsworld- pagina open zie ik totaal niks... Het is mij nog nooit gelukt (ook niet bij fifa 08)

20. dodonkey

Leuk Bevonden:
    0
    oke, thnx voor de tips enzo, ik weet niet zeker of ik um al wil gaan kopen maar is er een demo van 08 en 09 ? voor de 360 of PC

Deel Deze Pagina