Mensen die Fifa te langzaam vinden moeten echt is gaan tellen... Volgens mij in volle sprint ben je met een seconde of 12 van de ene kant van het veld naar de andere kant, dat voor ruim 100 meter. Lijkt me behoorlijk realistisch.. Bij pes ben je er met 3 keer zuchten.. Mensen die Pes nu nog steeds beter vinden houden echt van arcade voetbal games, Fifa is gewoon te realistisch voor hun..
Ehhhh, JIJ moet leren tellen makker want in PES duurt dat nl ook zoiets. Zelf namelijk gechecked toen vorig jaar ook van deze onzin werd uitgekraamd. Post anders ff een YT met het 'bewijs'
Ik weet nog wat ik van de game vind. Wacht liever nog even met m'n oordeel totdat ik de nieuwe Pro Evo heb gespeeld.
Heb beide demos inmiddels getest (ps3 en 360): -ongelovelijk grafisch verschil zeg. Ik ben echt een ps3-man, maar ehhh, 360 is vele male mooier (hogere resolutie, mooiere belichting, veel meer diepte in graphics) -de engine en gameplay is hetzelfde en is erg goed. Of het PES gaat halen? Vrees ook dit jaar weer niet, maar erg gave game en speelt heel goed.
heb de demo zeker een uur of 2 zitten spelen en dat zegt genoeg.. wat un verschil met de 08 versie,HET SPEELT SUPER Door die demo kan ik al weer niet w8ten tot de 2e van oktober ..!
Opnieuw gedownload. Loopt ie weer vast na een minuutje spele (denk dat het een RoD wordt) ... jammer, ik wilde wel ff lekker ballen. Maar dan een vraag ... het lijkt mij dat de speler aan de bal nog steeds 8-way beweegt (ik gebruik de stick trouwens) of zie ik dat verkeerd??
D'r zit wel wat in, k vind PES zelf ook veel makkelijker om ''op te pakken'' en te spelen, dan FIFA. Dat er anderzijds in PES ook een erg diepgaand systeem in zit is natuurlijk ook een feit.
Dope game, alleen nog steeds dezelfde dingen die me altijd irriteren bij FIFA. Kappen enzo gaat echt sloom en wegdraaien bij je mannetje, in real life ben ik ook niet 5 seconden bezig om aan te nemen en weg te draaien. En het schieten voelt nog steeds zo 'luchtig' aan. Ik heb niet echt het gevoel dat ik kracht zet achter de bal, en als er een bal dan toevallig van grote afstand invliegt heb ik niet dat gevoel, wat ik bij PES wel heb bij wereldgoals. Maar ja de graphics, sfeer en de afwerking van de game zijn wel weer top. Maar ik denk toch dat PES het weer wint op gameplay. Als Fifa die 2 genoemde punten volgend jaar verbetert dan winnen ze het zonder twijfel van PES.
De reden waarom jij denkt dat de ballen luchtig geschoten worden in Fifa komt door het feit dat het in PES onrealistisch ''oogt''. Al een paar keer met een streep gescoord die van laag over de grond naar het dak van het doel gaat. Wat een geweldige spel is dit toch ook. Kan niet wachten om online te gaan en de customized celebrations toe te passen .
Naarmate de tijd vordert zie je toch wat mensen die echt voor FIFA zouden gaan, toch pes overwegen. Dat kon je verwachten, FIFA wordt gekocht vanwege 10 vs 10 en dat zit niet in de demo, dus opzich is het enige wat we kunnen zien of FIFA dit jaar pes voorbijstreeft/evenaart met de gameplay, dat gaat ze denk ik niet lukken..
IK hoor opeens veel negatieve berichten voorbij komen 1 Als ik de bal krijg na een normale voorzet en ik wil kappen dan gaat dit toch een poepje sneller dan fifa08?Ik snap sommige hier echt niet!FEIT 2 De graphics zijn idd meer 08 alleen zijn de animaties beter dan 08. FEIT 3 Als je een voorzet wilt geven(handmatig, semi ,cpu hulp) dan kan je tijdens de wedstrijd dit aan en uit zetten. Alleen dit kan alleen niet in de demo,maar als je de demo een moeilijkheidsgraad hoger zet dan doet die automatisch bijv. het schieten op semi.(noem maar iets hoor) 4 De snelheid is wel perfect en eindelijk meer realistisch!
Spreek aub voor jezelf, je hoeft alleen al het forum van pesfan.com of evo-web.co.uk te bekijken om te zien wat de echte voetbal liefhebbers (en geen fanboys) kiezen. Meesten zijn duidelijk gecharmeerd van deze nieuwe versie.
Kwam net tot de ontdekking dat de scheidsrechter de bal ook kan raken, ik maakte een aanval, wou een 1-2tje maken, komt die tegen de scheidsrechter, weg aanval! weetniet of dit bij fifa08 ook al zo was, maar dat spel heb ik maar een paar dagen gespeeld en toen was het me nog niet gebeurt! en ehm, hoe doe je eigenlijk trucjes?
Jammer dat je niet de mogelijkheid hebt om de celebrations ergens te oefenen want het kan behoorlijk lastig zijn. Vingertje voor de mond en dan een buikglijder maken zijn tot nu toe mijn favoriete vieringen.
heb 1 potje gespeeld en waar ik me het meeste aan irriteerde is dat kt stadion die ze elke keer tijdens de wedtrijd lieten zien(zonder publiek).spel ziet er verder wel oke uit maar als pes speler die ik ben klopt er gewoon iets niet,het speelt gewoon niet lekker
Ben ik het toch niet mee eens.Een voetbalgame koop je om de gameplay.En 10 vs 10 is mooi meegenomen.Het is nu afwachten hoe de gameplay van pes wordt maar die van fifa zit goed.