[XOne] Gamertag verloren

Discussie in 'Games' gestart door EvenignEnd, 11 sep 2008.

1. EvenignEnd

EvenignEnd Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoi,

Ik heb perongeluk mijn gamertag van mijn xbox verwijdert. Ik heb geprobeerd om hem te recoveren via xboxlive. Eerst gaf hij aan dat mijn paswoord niet goed was, deze heb ik dus verandert. Hierna gaf hij aan dat mijn opgegeven email adres niet aan mijn gamertag gekoppeld is, terwijl ik 100% weet dat het wel zo is. Wat moet ik doen om hem terug te krijgen?

Thx

2. Steel Dogg

Steel Dogg Registered User

Leuk Bevonden:
    0
    Je kunt voor een tijdelijke alternatief kiezen = een nieuw email adres (of een bestaande adres) koppelen, aangezien waarschijnlijk je andere Email Adres ongeldig is/al gebruikt voor een andere gamertag ;)

3. EvenignEnd

EvenignEnd Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    En hoe koppel ik een ander emailadres aan m'n gamertag?

4. Steel Dogg

Leuk Bevonden:
    0
    Dan moet je helemaal naar links gaan schuiven in het Dashboard, de meest linkse en dan krijg je dat venstertje met ''XBL Marketplace'' en dan moet je naar Account Management gaan, en dan krijg je ergens

Change Windows Live ID

Sorry als er iets fout is, ik zit nu niet op men Xbox 8)

5. EvenignEnd

EvenignEnd Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan niet naar account management gaan want m'n gamertag is verwijdert van mn xbox? >.>

6. Steel Dogg

Leuk Bevonden:
    0
    Aah, nou snap ik het.

En je hebt ook dus de huidige email adres niet, want die is veranderd?

Dan ben je waarschijnlijk een slachtoffer van hacking.
    Hier kunnen we verder niks aan doen, lijkt mij ;)

7. EvenignEnd

EvenignEnd Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ****** zooi. Dus ik kan hem niet meer terugkrijgen?

8. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Zie niet waarom je een gamertag zou hacken?

9. Steel Dogg

Leuk Bevonden:
    0
    Als je erachterkomt wat het huidige email adres is van het account + het wachtwoord natuurlijk, dan wel.

Maar dat lukt niet zo makkelijk natuurlijk als je gehackt bent :p

Maar het kan wel op een ander manier: Je kunt erachterkomen of hij/zij online is, en wanneer voor het laatst door een nieuw account te maken.

Dan moet je ervoor zorgen dat hij gewoon wat tegen je praat, en daardoor kun je uiteindelijk je account terugkrijgen ;)

Laatst bewerkt: 11 sep 2008
  10. kenshin

kenshin Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    mijn gamertag was ook 2 maanden trug gehackt toen heb ik xbox service gebeld maar die konden er niets meer aan doen kreeg veder ook niks vergoed kwam er op neer dat het mijn eigen schuld was zeiden hun heb veder toen ook allesveder nog geprobeerd en uiteidelijk maar een nieuw account aangemaakt is wel kut maar dat was de enige oplossing

11. Steel Dogg

Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad, maar stel nou: Je vult iets in op een phising site. Dat is dus echt een geval van eigen verantwoordelijk om op je inlog gegevens te letten.

Hier kan MS dus vrij weinig mee, als dit het geval is (en 9 van de 10 keer is dat het) ;)

12. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    over t algemeen krijgen mensen die gamertag stelen de info van de microsoft helpdesk (vieze social engineering truukjes) maar dat is natuurlijk niet aan te tonen :mad: en dus kan microsoft er ook weinig tegen doen , los van de service desk hele uitgebreide identificatie chekcs laten doen bij iedereen die belt met een probleempje

13. kenshin

kenshin Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik zette gewoon op een dag me xbox aan en toen was mijn gamertag gewoon weg ik wist mijn inlogcodes nog wel daar lag het niet aan

Laatst bewerkt: 12 sep 2008
  14. Steel Dogg

Leuk Bevonden:
    0
    Dus je hebt niks ingevuld op een of andere site waar ze zogenaamd ''Gratis Live'' of ''Gratis MS Punten'' geven? Hoe kunnen ze anders achter je inloggegevens komen?

Volgens mij zou MS dan degelijk actie moeten ondernemen :)

15. kenshin

kenshin Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik weet ook niet hoe het heeft kunnen gebeuren en ms zei dat het wel vaker voor kwam bij andere gamers

16. Steel Dogg

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, okee. Maar je kunt hier dus vrij weinig mee.

Wellicht kun je een berichtje sturen naar het account die dan gehackt is, en dan probeer je zo contact te krijgen en (op die manier) hem in de val te lokken (bijvoorbeeld door hem te laten bekennen, dat soort dingen) dat Microsoft dan wat kan betekenen voor je ;)

Deel Deze Pagina