1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FIFA 09

Discussie in 'Algemeen' gestart door Boertje_PSV, 22 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Xboxninja

    Xboxninja Unregistered User

    Berichten:
    56
    Leuk Bevonden:
    0
    Ga ergens anders de idioot uithangen. op het pes forum zei jij dat de pes demo waardeloos was:lol::emo:, welke demo? Zwakste schakel tot ziens? hoe oud ben je:emo:
     
  2. inoway

    inoway Questing

    Berichten:
    1.624
    Leuk Bevonden:
    129
    Na 2x downloaden en dan freezes heb ik de demo voor de 3e(!) keer gedownload, na wat opruimacties op de 20GB disk ... en nu doet ie het (nog geen freeze gezien gelukkig). F*kking MS:)

    Maar goed, de demo ... hij bevalt me beter dan de demo van Fifa2008. Speelt eigenlijk wel lekker. Moet echt de demo van PES2009 ook checken. Heb het gevoel dat PES 'compacter' aanvoelt, alsof de spelers meer doen wat ik in mijn hoofd heb.

    Anywa, ik ben zeker niet negatief over Fifa2009 demo. Misschien dat ik ze allbei wel aanschaf. Helaas zal 'goedkoop shoppen in Azie' wel onmogelijk zijn met Fifa, daar dat EA is:mad: ... voor 60Euries denk ik dat ik even wacht

    (Maar goed, als PES speler zal ook ik Fifa wat serieuzer gaan nemen:p ... goeie zaak trouwens, 2 leuke voetbalgames)
     
  3. Dutchman020

    Dutchman020 Wtf.

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    0
  4. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    hehe:lol:

    echt?!! stond een paar pagina's terug ook al;):+


    Ik raad jullie allemaal aan om op handmatig te spelen IPV assists on.
    Ik lees hier verhalen van schitterende goals en ruime overwinningen maar handmatig is wel andere poep.
    Echt super vet als je het eenmaal door hebt.
    Ik heb net zo'n 10 potjes tegen een vriend gespeeld, jammer dat je de penalty's niet kan uitzetten..
    Ik had 1 schot vanaf 20 meter onderkant lat die wel zalig was, maar toen ik alles op handmatig zette kreeg ik er geen bal meer in, ik scoorde er 1tje wat wel vet is omdat je dan echt zelf de goal hebt gemaakt:)
    Dus probeer allemaal handmatig, is echt veel chiller!
     
  5. Boertje_PSV

    Boertje_PSV Hedde druksop

    Berichten:
    980
    Leuk Bevonden:
    11
    Speel ook alles op Handmatig/Semi..geeft me echt de besturing van PES weer een beetje terug:)..Op goal schieten heb ik op Semi gezet omdat het anders iets te lastig wordt;). en waarom moeilijk doen als het ook makkelijk kan;)..
     
  6. inoway

    inoway Questing

    Berichten:
    1.624
    Leuk Bevonden:
    129
    Ik zal het eens proberen want ik mis nu dat 'directe' gevoel

    Had ik al bij PES gepost wat mijn eerste indruk hieronder is (kan wellicht nog veranderen)
     
  7. Red&Yellow

    Red&Yellow TEK BUYUK CIMBOM

    Berichten:
    367
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat ligt dan aan je TV/xbox. Lag;e ALs er ergens lag is is het wel in Japan bij het Konami-kantoor.
     
  8. JoJo

    JoJo ☆☆☆

    Berichten:
    1.309
    Leuk Bevonden:
    0
    Jij moet echt ophouden met je kinderachtige opmerkingen, wat hij zegt vindt hij, dat is een mening. Wat hij denkt hoef jij niet te denken... Jij maakt alleen opmerkingen dat Fifa 09 o zó fantastisch is en Pes 2009 bagger is, je hebt Pes 2009 nog niet gespeeld dus je kan er nog niets over zeggen.

    Ik heb wel 1 héél realistisch punt in Fifa 09 gezien. Ik heb Seedorf 3 keer een penalty zien nemen en allemaal waren ze naast 8)
     
  9. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Seedorf?

    Die hele kerel is niet realistisch :+
     
  10. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
     
    Laatst bewerkt: 13 sep 2008
  11. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    heb ff een paar potjes gespeeld en het is me niet tegen gevallen! Het is een stuk sneller geworden, passing gaat beter en het reageerd een stuk beter en sneller. En het is nog best lastig ook! Kom echt niet vaak voor de goal. Maar dat is gewoon ff oefenen. Alleen heb ik natuurlijk nog een maar. En dat is het schieten. Het gaat niet helemaal lekker. Ballen van buiten de 16 gaan vaak huizen hoog over en heb niet echt het gevoel dat je hard schiet. Bij pes vind ik dat toch beTer. Maar herder is de game echt super. ziet er super uit, hele aankleding is geweldig.
     
  12. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    gebruikt hij nu ook de bumpers of de triggers
     
    Laatst bewerkt: 13 sep 2008
  13. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    bumpers en triggers. Je kan wel je hele controller aanpassen.
     
  14. inoway

    inoway Questing

    Berichten:
    1.624
    Leuk Bevonden:
    129
    Demo dient iig zijn doel. Ik koop hem niet. Klikt bij mij (nog steeds) niet. Heb ook een paar potjes met 'alles op manual' gespeeld. Geeft idd meer controle. Maar het klikt niet.

    Kan je zeggen 'meer oefenen' ... dat is waar maar na 30-60 minuten moet er wel iets van chemie zijn, en dat is er niet. Mijn eerste demo potje voelde ongeveer net zo aan als mijn 10e.

    Dus het zal wel weer PES worden (hoewel ook ik daar well ff wat kritischer naar kijk dan voorgaande jaren vol met Konami beloftes)
     
  15. Achillias

    Achillias Guest

    Onverstelbaar veel truukjes in het spel :) waarvan een paar echt nuttig zijn op het veld.
     
  16. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    Nja ik speelde met een vriend van me zus, die heeft een gamecube met ongeveer alle mogelijke voetbalspellen voor de gamecube: Fifa 06, 05, 04,
    International Superstar soccer en FIFA Street reeks, maar hij mag van mijn zus geen 360 of ps3 kopen:+

    Ik ging tegen hem en omdat hij dus een soort handicap had moest ik alles op handmatig doen, ook schieten wat het wel echt leuk maakte.

    Ik heb 1x uit een lekkere aanval de paal geraakt maar de rest van de schoten waren naast, 1tje vlak naast en 2 tegen de keeper (over zo'n 6 potjes!)
    Dus als ik FIFA 09 heb ga ik meteen met handmatig aan de slag en het onder controle proberen te krijgen!
     
  17. Lightnezz

    Lightnezz NsG Manager

    Berichten:
    855
    Leuk Bevonden:
    0
    Kunnen jullie mij uitleggen hoe ik moet schieten want vaak als ik op de keeper afloop heeft de keeper hem gewoon. En afstandshoten lukken ook niet, moet je LB+B doen of LS-naar beneden + B of alleen B?
     
  18. den3004

    den3004 Active Member

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat gevoel heb ik dus ook, ik heb ook de xbox 360 en de ps3, en ik had hem al besteld voor de ps3, maar na de demo gespeeld te hebben(is echt een wereld van verschil), toch maar laten veranderen voor de xbox 360 versie.
     
  19. Red&Yellow

    Red&Yellow TEK BUYUK CIMBOM

    Berichten:
    367
    Leuk Bevonden:
    0
    Maak er geen probleem van, zulke dingen zijn juist het leukst als je een FIFA nieuw hebt. Bij mij vliegt alles ook naast.

    Ronaldinho scoorde net even met een omhaal tegen me:{
     
  20. Lightnezz

    Lightnezz NsG Manager

    Berichten:
    855
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij mij gaat het nu al beter.

    Real Madrid - AC Milan 2 - 0
    Real Madrid - Chelsea 3 -1

    Met welke club gaan jullie eigelijk een carriere beginnen? Ik kies voor Atletico Madrid of Wolverhampton
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina