[PC] Warhammer Online: Age of Reckoning [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Tco, 11 mei 2008.

  1. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    oeh kijk dat wist ik niet
     
  2. Majin

    Majin Bye bye~~

    Berichten:
    1.415
    Leuk Bevonden:
    0
    oh oh plz let me join zit al een tijdje te zoeken

    dps? witch hunter of bright wizard. white lion is wel goed als je de maximale uit je pet kan halen (kunnen de meeste niet)
     
  3. the only ego

    the only ego linux hippie

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    BW = niet melee. anders had ik hem ook wel engi aangeraden. (Wat trouwens de vetste class is , maar tis een dwarf dus das een no brainer :p)

    edi welke server gaan jullie inf ? kom ook karag right peaks :9
     
    Laatst bewerkt: 12 sep 2008
  4. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil een class van de goeie kant, maar mijn eisen zijn wel dat het iemand is die lang kan doorgaan met vechten en dan ook melee gefocused is en wat leuke passieve skills heeft voor zichzelf! een leuke tank dus. En wil ook wel graag bij xboxworld members zitten zodat mocht er vragen zijn ik niet tegen een engels man hoef te praten die amper begrijpt wat die zelf zegt
     
  5. the only ego

    the only ego linux hippie

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    tjah healer classes houwen het echt belachelijk lang uit :p. Meeste classes kunnen vrij goed solo. Ik zou gaan voor een blade dancer als je echt tank wil (of ironbraker) Maar vergeet niet dat buffs etc vooral uit het healer camp komen.. Teamwork is en gebelanceerde groups is het belangerijkst
     
  6. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    blade dancer? ok :p
     
  7. the only ego

    the only ego linux hippie

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    high elf tank..
     
  8. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    ohzo, excuses.

    Zijn de servers nu al online?? Dit word erg irritant
     
  9. the only ego

    the only ego linux hippie

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    nope goa is at it again..

    woho authentication server down to :D
     
    Laatst bewerkt: 12 sep 2008
  10. Majin

    Majin Bye bye~~

    Berichten:
    1.415
    Leuk Bevonden:
    0
    ironbreaker oath friend is gebuffed :D zit nu tog te twijfelen tussen IB en shadow warrior
     
  11. the only ego

    the only ego linux hippie

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    hoop dat m`n ob maatje rp blijft :p maar met die buf zal ie vast wel ib gaan rollen.. al zuigt het feit dat servers down zijn nu wel ernstig hard
     
  12. Majin

    Majin Bye bye~~

    Berichten:
    1.415
    Leuk Bevonden:
    0
    zucht zit weer te twijfelen wat ik zou gaan spelen, zo lastig als alles zo balanced is xD
     
  13. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik wil sowieso healen en kunnen knokken.

    WP is lastig, veel lastiger dan de meeste mensen denken.
    Maar daardoor ook juist wel een beetje een uitdaging.

    Tja verder.... geen idee, wel leuke klasses waar ik later heus wel alts mee maak maar ik denk eerst een flinke tijd op mijn main te blijven.
     
  14. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    een healer die kan knokken? ke? Zoiets als paladin dus? Zijn die er? En morgen kun je code invoeren voor head start en voor de bonus item (Mits je L.e. doosje hebt naturlich)
     
  15. Syzigy

    Syzigy Active Member

    Berichten:
    1.143
    Leuk Bevonden:
    28
    hey mensen ik heb een vraagje, ik kan WoW makkelijk draaien op me pc maar ik las net dat er minimaal 1000 mb ram required is voor dit spel? Kheb zelf 768 ram volgens mij, betekent dit dat ik dit spel dan totaal niet kan draaien? Kheb voor de rest wel 265 mb video kaart en 2.8 ghz dus dat zou goed moeten zitten..
     
  16. Majin

    Majin Bye bye~~

    Berichten:
    1.415
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb opzich geen idee ik heb dit

    2gig ram
    8800gs
    e4300

    en bij mij loopt het wel soepel tot dat het chaotisch begint te worden in rvr
     
  17. Volkoren

    Volkoren Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.096
    Leuk Bevonden:
    3

    Ik zou absoluut er een RAM-kaartje bijkopen, het scheelt -zoveel- in laadtijden en performance dat het het geld dik waard is. RAM-kaartjes zijn ook niet meer zo duur tegenwoordig, ik weet niet welke RAM jij hebt maar over het algemeen zijn die kaartjes rond de 40euro. Ik zou het niet met 728RAM aandurven.
     
  18. Syzigy

    Syzigy Active Member

    Berichten:
    1.143
    Leuk Bevonden:
    28
    Tja ik heb ook geen idee hoe je zo'n kaart in je pc moet zetten dus dat zal ik dan ook moeten laten doen wat wss ook weer geld kost.
     
  19. Volkoren

    Volkoren Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.096
    Leuk Bevonden:
    3
    Een RAM-kaartje is echt supermakkelijk, dat is kast openmaken, kaartje in het gleufje doen. 8) En kast dicht. En je kan ook altijd een vriend vragen die een beetje verstand heeft van computers toch? Of je vader... Maar het is echt heel makkelijk.
     
  20. Syzigy

    Syzigy Active Member

    Berichten:
    1.143
    Leuk Bevonden:
    28
    Ok maar het probleem is dat ik niet ech weet wat voor soort ram ik moet kopen ik weet enkel dat ik het type DDR heb, kan ik dan dus gewoon elke DDR kopen? of heb je ook weer verschillende types daaronder.

    Want dan zou ik bij deze site (computer zaak bij mij in de buurt) http://www.comptechworld.nl/index.php/3,hid--1,cid--23
    dus die "512 MB Vdata ⁄ Major DDR400 PC3200" van 19 euro kunnen kopen voor 512 mb das toch lekker goedkoop:p of de 1 gig versie van 35 euro
     
    Laatst bewerkt: 13 sep 2008

Deel Deze Pagina