Infinite Undiscovery

Discussie in 'Algemeen' gestart door CaptnCook, 12 sep 2007.

1. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    Hier een gametrailers review voor mensen die nog twijfelen.
    Ben het zelf helemaal eens met de reviewer: goede kritiek en lofpunten

[gt]39850[/gt]

2. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Toch nog een best positieve review dus. Omdat er al zoveel moois binnenkort uitkomt en ik nog voldoende games heb, laat ik deze vooralsnog aan de kant liggen.

Op RPG gebied ga ik sowieso nog voor Fallout 3, Fable 2 en Tales of Vesperia.

3. dark lars

dark lars Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    als je tussen die meot kiezen zou ik voor IU gaan

4. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    ToV duurt nog wel ff en Fallout 3 en Fable kun je niet echt tot de RPG's rekenen (iig sowieso niet met SE of Tri-Ace RPG's). Echter duurt deze niet zo heel lang dus misschien is het een idee hem te ruilen als iemand hem al uitgespeeld heeft. Wel weet ik dat je voor alles hem 3x moet uitspelen (Inifinite mode).

5. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.439
    Ik had het over RPGs in het algemeen, niet alleen JRPGs. Fallout 3 is inderdaad geen JRPG, maar zeker wel een RPG. Tenzij jij wat anders verstaat onder de term role playing game. Fable 2 laat ik even in het midden. Ik vind het meer een een actie-rpg. Het is zeker geen JRPG.

"(iig sowieso niet met SE of Tri-Ace RPG's)."

De betekenis van deze uitspraak gaat totaal aan mij voorbij. Kun je uitleggen wat je hiermee wilt zeggen?

6. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Gisteravond eindelijk flink gespeeld even, ik was er gewoonweg niet meer aan toe gekomen. Ik zit nu in het woestijn gebied, grafisch erg mooi daar. Zo gek....soms ziet de game er echt bijna old-gen uit....Luce Plains bijvoorbeeld...binnenlocaties zijn weer erg mooi dan en de dunes zijn dus ook erg mooi. Wel heel jammer hoe je idioot veel invisible walls hebt enzo....je moet bij trappetjes perse precies erop lopen..je kan bijvoorbeeld niet er vanaf jumpen. Of soms kan je niet eens een heuveltje af..moet je er persé precies omheen. Ook jammer in de dunes dat ik niet het water in kan...nou ja...daar hebben we straks Fable 2 voor zal ik dan maar zeggen. :)

7. Vegetom

Vegetom whojow!

Leuk Bevonden:
    3
    Ben er nu ook al ff mee bezig geweest... je moet gewoon een beetje gokken wat je moet doen af en toe. :confused:

8. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Ja soms is het zeer onduidelijk en loopt je je echt een ongeluk. De geheime muren zijn wel vrij gemakkelijk te vinden....je hoort ten eerste een bepaald geluidje en je ziet de desbetreffende muur golven :D

9. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Bedoel ook meer dat het een heel ander soort RPG is.

SE = Square Enix
    Tric-Ace heeft ondermeer Valkyrie Profile

Kortom kwaliteit.

10. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    IU is van Tri-ace en toch echt niet van erg hoge kwaliteit. Ik verwacht dat een Fallout meer indruk gaat maken ;)

11. LoukK

LoukK Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Deze game wordt steed leuker naarmate je verder speelt. Ze hadden deze game zo veel beter kunnen maken, als ze alles beter hadden uitgewerkt.

Ik zit nu wel vast in de tower na de stad fayel. Ik moet iets met de fragment orb doen, maar snap er weinig van. Iemand die het weet?

12. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    ik weet het

Met Sigmund moet je crafting gebruiken blacksmith heeft hij geloof ik. In de lijst met items staat die orb. Hij maakt hem dan voor je. Zat ik ook eerst vast. Vond ik erg random en geen hint

13. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    IU of bedoel je UI?

Toch kun je een turnbased RPG niet met een FP RPG vergelijken. Vaak kun je helemaal niks met elkaar vergelijken en daarom vind ik ze niet in het RPG gerne passen...

14. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.439
    Dat heeft toch niets te maken met of een game een RPG is? De combat (real time of turn based) is gewoon één van de onderdelen van RPGs. Zolang er karakterontwikkeling plaatsvindt (meestal in de vorm van verbeterende stats) is het een RPG.

Laatst bewerkt: 13 sep 2008
  15. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Nou komt meer door het feit dat er eerst alleen maar RPG's waren in de oude stijl. Dat versta ik ook onder RPG. Als ik een game zoals Oblivion, Deus Ex of Fallout 3 speel heb ik niet het gevoel dat ik een RPG speel...misschien omdat het andere zolang de standaard geweest is. Ik vind ook dat ze aan dat gerne een andere naam moeten geven.

16. LoukK

LoukK Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zo kun je de FPS ook wel opsplitsen want daar zijn ook erg verschillende spellen van. Het genre staat niet voor 1 game maar voor meerdere games die er op lijken. En soms is het een combinatie van twee genres.

17. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Daarom zeg ik dat ook....het standaard is jarenlang hetzelfde geweest...

18. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Daarom hebben we nu ook J-RPG, turnbased RPG, realtime RPG en Westerse RPG's toch? :+

19. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Dat is hoe het wel eens genoemd wordt. Echter is er geen officiele naam voor.

20. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Wat is officieel dan?

Als je trouwens naar de naam kijkt (Role Playing Game) doen games als Oblivion, Fable, Mass Effect en Fallout de naam RPG meer eer aan. Je kan namelijk een character aanpassen naar je eigen stijl/eigen personlijkheid en je eigen beslissingen maken. JRPG's hebben vaak/bijna altijd veel meer een gedwongen karakter.

Neemt niet weg dat ik gek ben op JRPG's.

Deel Deze Pagina