Pro Evolution Soccer '09

Discussie in 'Algemeen' gestart door Tript, 17 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Dat is volgens mij echt gelul. Ik heb al 100.000 keer hands gezien/gemaakt en heb de scheids nooit zien ingrijpen.

Laatst bewerkt: 13 sep 2008
  2. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Komt niet vaak voor nee, maar ik heb het ook een paar keer meegemaakt.

3. geertbargeman

Leuk Bevonden:
    308
    pics/movies or didnt happen :+

Kan op youtube niets vinden.

Laatst bewerkt: 13 sep 2008
  4. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Ik kan niks bewijzen nee, maar ik kan alleen hopen dat je me gelooft. :)

5. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Af en toe sprake van hands maar heb nog nooit gezien dat je ervoor wordt bestraft.

6. MM90

MM90 -xxx-

Leuk Bevonden:
    0
    't Zit er ook niet in.

Als hands als "nieuwe" feature zou worden aangekondigt zou je weer het gezeik krijgen dat je elke wedstrijd 4 hands ballen maakt omdat het "nieuw" is.

7. geertbargeman

Leuk Bevonden:
    308
    Ik wil je best geloven, maar wanneer er slechts 1x op de 100.000 gevallen wordt gefloten voor hands, dan zit het er voor mij gewoon niet in :) Of extreem slecht verwerk (promotie praatje van Konami zeker? :+)

Goed uitgewerkte hands zou wel vet zijn. Maar wordt erg lastig om dat goed uit te werken.

8. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    Deze achievement:
    Come From Behind
    A title awarded when you come from behind and win. 10

Doet mij echt denken aan dit shirtje van Bokta:
    Klik

:+

9. inoway

inoway Questing

Leuk Bevonden:
    144
    Kan me van PES6/2008 ook geen geval van hands herinneren. Heb toch heel wat uurtjes in die games zitten (50+)

10. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    Ik heb het denk ik 1 keer gehad ofzo. 140 uur in PES8 en 80 in PES6. Dus ik denk dat iedereen kan concluderen dat het niet in de game zit?

11. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Ik ook niet. Zit er volgens mij ook niet in. Het heeft in één versie gezeten, maar ik weet niet meer in welke. Vond het niet geslaagd, want je kreeg op de meest onvoorspelbare momenten een vrije trap tegen vanwege hands. Blijkbaar vond konami het ook niet geslaagd, want ik heb het daarna niet meer gezien...

12. inoway

inoway Questing

Leuk Bevonden:
    144
    Ben wel benieuwd naar de PES2009 demo.

Na een aantal dagen Fifa2009 demo stop ik net nog ff PES2008 erin, en 2x30 minuten Bordeaux-Paraguay (op TP) ... moest wel ff weer wennen aan de controls:) Beide partijen gingen nipt verloren maar ik had wel weer gelijk lol. Zo'n Ai/Oei/GvD wedstrijd:)

Da's dus eigenlijk gewoon wat ik zoek. Maar in Fifa2009 demo niet vind. Dan moet ik wel zeggen dat ik op PES2008 wel een beetje uitgekeken ben.

Ben dus toe aan iets nieuwigs, en hoop dat PES2009 dat brengt (de rest is niet echt een optie meer, alleen voor zo af en toe dan)

Laatst bewerkt: 15 sep 2008
  13. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Ja, ik leef me ook altijd uit met PES. Het heeft meer een ziel dan FIFA, zal ik maar zeggen :)

14. Ryu Suyanto

Ryu Suyanto Ryu Suyanto

Leuk Bevonden:
    0
    Zo voel en denk ik er ook over. De fifa09 dem heeft me wel vermaakt maar het gevoel dat ik krijg bij pes was er niet. Wel hoop ik echt dat konami het online gebeuren goed regelt anders haal ik fifa09 alsnog om online te spelen.

15. MM90

MM90 -xxx-

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm, ik heb zowel FIFA 2008 als PES 2008 in mijn bezit, en blijf toch tot de conclusie komen dat FIFA in elk opzicht beter is, behalve de pure gameplay; het voetbal. De hele vibe om FIFA, de licenties, de manager mode, de be-a-pro mode; alles zit met zoveel kwaliteit in elkaar, PES loopt in dat opzicht gewoon mijlen ver achter. Maar als ik dan een potje speel met mijn Ajax voelt dat zoveel fijner aan in PES dan in FIFA. Ik weet niet precies hoe het komt...FIFA 08 voelt zo NET-niet aan qua gameplay.

FIFA 09 vind ik dan weer wel een geweldige vooruitgang. Vooral waar het echt nodig was, het voetbal. FIFA 09 ga ik sowieso halen, PES moet me nog met de demo overtuigen. Al zit het er dik in dat die niet lang na de release ook wordt aangeschaft.

16. hayabusa halo

hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

Leuk Bevonden:
    253
    Wanneer komt die demo nouw :confused:
    Eerst was het 11 september, toen was het 11 september toen zei een vriend ja hij komt 13e, en nu is het al 15e en hij is er nog steeds niet:'-(

17. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Ik weet niet hoe hij aan de 13e komt, maar dat is onmogelijk, want dat is een zaterdag.
    Maar Konami zei dat de demo 2-3 weken voor de release van het spel ( dat op 17 oktober komt) zou komen. Meest waarschijnlijke datums zijn 26 september en 2 oktober.

18. 360man

360man Active Member

Leuk Bevonden:
    46
    na vele potjes fifa09 moet ik toch zeggen dat het wel een beetje saai begint te worden. Er komen toch enkele frustraties boven nu ik het meer gespeeld heb. De spelers reageren gewoonweg te traag. Nu ik de controls een beetje in de vingers heb en snel kan reageren merk je dat meer. In het begin merkte ik het niet, omdat ik toch meestal een seconde moest nadenken voordat ik een actie maakte.
    De acceleratie van spelers is ook te traag. Voordat een speler in volle sprint is dan duurt het wel ff.
    Het gaat allemaal zo moeizaam, als je loopt zonder bal en een draai wilt maken, dan heb ik het gevoel dat er altijd wel een animatie teveel erbij komt, waardoor het allemaal te langzaam gaat.
    En ook het scoren geeft weer niet het gevoel van YES!!!!!!!. Ook als ik een prachtige schot in de kruising knal heb ik dat gevoel niet in fifa, misschien omdat het te vaak gebeurt en te makkelijk gaat. In pes speel ik een mooie goal wel 100x terug in de replay, maar in fifa druk ik het snel weer weg eigenlijk.
    Verder vind ik de diversiteit tussen spelers in fifa niet groot genoeg. Iedereen speelt een beetje hetzelfde. Het verschil tussen een verdediger en aanvaller is heel klein. Een verdediger kan net zo dribbelen en schieten als een aanvaller. En dat vind ik zo mooi aan pes. Daar kan je met ronaldihno bijv mooie dribbels maken, maar dat moet je met bijv Puyol niet proberen want die kan dat niet.
    Nee fifa09 wordt het dit jaar wederom niet, misschien als ze de handelingsnelheid en de ballphysics, met name schoten en voorzetten weten te verbeteren dat ik dan weer een kijkje neem bij fifa.

Dit jaar geef ik de voorkeur weer aan pes, als het een goed product wordt koop ik hem wel.

Pes heeft de juiste mix van arcade en simulatie. Pes6 en 2008 daarbuiten gelaten, waar arcade overheerste. Ik hoop dat ze met 2009 weer die juiste mix weten te creëren. En in pes2010 een keer die verdomde graphics verbeteren!

19. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Het blijft een demo van 2x 2 minuten met steeds dezelfde teams, dan is de beleving inderdaad wat minder, je speelt niet voor een cup ofzo..

20. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Hij bedoelt het anders, de beleving is gewoon niet hetzelfde. Als je bij PES scoort heb je echt zo iets van GEWELDIG! Eindelijk! wat een doelpunt. Je emoties spelen veel meer mee bij PES, terwijl je dat bij FIFA(althans ik) totaal niet heb.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina