Test Drive Unlimited [deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 8 mrt 2008.

1. MaxxRaptor

MaxxRaptor Eigen aanduiding

Leuk Bevonden:
    36
    Test Drive Unlimited blijft een tof spel,en heel af en toe haal ik h'm ook nog uit de stoffige hoes:)
    Maar alleen jammer dat de technische mankementen een beetje een doorn in het oog worden zoals die frame drop nu en dan,en ook kwa weglegging soms net iets te abrupt.
    Maar onder het racen blijf je nog steeds hele mooie beelden zien,en zoals de zon af en toe door de bergen schijnt is waanzinnig.
    Online beviel me de game juist niet zo,maar ben dan ook niet echt iemand die veel online gaat.

2. chaoswolf360

chaoswolf360 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb t spel weer gepakt en mijn nitro stuurtje*)
    ff snel een gallardo gekocht en a6 en lekker touren over t eiland;)

3. AC/DC

AC/DC Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat duurt dit spel lang zeg, ik dacht dat ik al aardig wat uren erin had heb ik nog maar 40 golden cups van de 120. Ben voorlopig nog wel bezig. Fantastische game :).

4. powerslave666

powerslave666 Bakker Gijs

Leuk Bevonden:
    270
    blijft een toffe game
    ik pak hem nog wel eens op;)
    en de game is zeker groot:9

5. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Ik heb nog steedes 950/1000 op deze game. Ik moet nog:

EAGLE-EYED DRIVER
    Cover 5,000 miles (8,000 km).

CUSTOM CHALLENGE VICTORIES
    Take 2 victories in the custom challenges of the Drive-Ins.

Zijn die custom challenges makkelijk?

6. AC/DC

AC/DC Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Custom challenges weet ik zo niet maar is die achievement van "Discover all the roads on the island" niet moeilijk? Het zijn er echt ontzettend veel en je kunt niet zo handig zien of je ze gereden hebt of niet.

Of zit het zo dat als je alle challenges hebt gedaan je automatisch alle wegen hebt gereden?

7. legian

legian Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    volgens mij niet. je moet gewoon veel rondrijden heb ik ook gedaan :D
    en heb nog steeds niet alle dingen gehaald.

8. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Het relaxede van deze game is gewoon rondrijden en de omgeving bekijken. Als TDU2 uitkomt dan koop ik er ook een stuur bij. Dat lijkt me nog leuker. En aangezien daar ook offroading in komt, kan je nog mooier cruisen en meer bekijken. Ik vond de races eigenlijk het minst leuk :+

9. AC/DC

AC/DC Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De races zijn niet echt leuk nee. Ik heb net de millionair challenge gedaan, ik was net 35 seconden onder de tijd. Ik had he mentaal absoluut niet aangekund om deze opnieuw te doen, hij is zo extreem lang.

Samen met deze en de Island tour heb ik me echt zitten vervelen, zijn er naast deze challenges nog meer "lange" ritjes?

10. Sognare

Sognare Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ook vind aan die races helemaal niks aan. Vind het gewoon heerlijk om lekker te rijden met een dikke auto.

11. legian

legian Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hoe kom jhe eigenlijk aan die millionair challenge ik heb em niet dacht ik ??

12. AC/DC

AC/DC Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het is een Time challenge, ga ze allemaal langs en je ziet vanzelf een met 200 km.

Ik las ooit eens op de xbox site iets over de race Tantalus, die ene waar je van een berg afrijdt, ellenlage pagina's over hoe moeilijk die is en dat mensen hem niet konden halen. Ik zal al die tijd met die race in mijn achterhoofd of ik hem kon halen als ik eenmaal Champion was.

Net even gespeeld met mijn gold tuned Enzo en heb hem in een keer gehaald, met een dikke minuut te gaan nog, ik ben ook niet de beste maar wat een overschatte race is dat zeg.

13. Rezne

Rezne Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Dit is de enige game waar ik moeite heb gedaan voor achievements. Ik sta nu op 800/1000. Die je noemt is vrij lastig omdat je gauw kleine stukjes mist, maar 't is wel leuk om te doen :D.

Ik moet nog 1000 mijl afleggen, 5 huizen kopen, 1 auto kopen en wat online achievements.

Voor de millionaire challenge moet je echt een motor nemen, of een McLaren F1 ofzo :). Met n motor glip je overal tussendoor.

Gister de game nog eens gespeeld. Met de F4 Tamburini knallen en ik was zo 2 uur verder 8). Blijft leuk op zn tijd. Ik kijk echt uit naar n deel 2. Ze hebben een gouden formule in handen. Ik snap dan ook niet dat ze niet even wat meer informatie geven, wat work in progress showen kan toch geen kwaad en je stelt er velen tevreden mee denk ik.

14. AC/DC

AC/DC Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ze hebben inderdaad een gouden formule in handen. Als MMO racer vind ik dit deel al zeer geslaagd, ik maak me niet zo dik om de glitches die er in zitten. Zeer verslavende game ook. Ik kwam gisteren vier mensen tegen die allemaal in oldtimers met elkaar gingen cruisen, ze kennen elkaar allemaal al en spelen vanaf de launch nog bijna elke dag. Na een stukje meegeraced te hebben mocht ik de club joinen en met ze meecruisen op dat prachteiland, topspel gewoon :D.

15. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Erg leuk om nu weer al die verhalen over TDU te horen! :D Blijft inderdaad een erg goed spel en is ongeevenaard in de grote van de spelwereld en freeroaming in het race genre.
    Met oldtimers/motors cruisen met een groepje is echt leuk om te doen en het geeft gewoon een relaxed gevoel als je met het raampje open en zonder dak in het zonnetje kan rijden met wat muziek erbij. _O_

16. AC/DC

AC/DC Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Net alle gold cups gehaald :) Eindelijk. Ik kreeg de Chrysler ME Four Twelve, ik heel blij naar de dealer mijn auto ophalen, dat ding rijdt voor geen meter! Hij trekt niet eens fatsoenlijk op en glijdt alleen maar over de weg. Doe ik iets verkeerd? 8)

17. DonSniffer

DonSniffer Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Net The Millionaire's Challenge gehaalt in 54min en 23sec op mn Kawasaki Ninja \o/

Wat is nu eigenlijk de snelste auto in de game? Die Chrysler ME Four Twelve? Zoja welke is daarna de snelste en een btje handelbaar 8)

Laatst bewerkt: 13 sep 2008
  18. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    die koningsegg oid is ook heel snel, alleen rijdt ook voor geen meter.

19. Mikeeey681

Mikeeey681 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ferrari Enzo, hij is alleen niet zo bijzonder meer :)

20. AC/DC

AC/DC Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Godver, ik heb alle extra challenges nu rond de 80 zitten maar er is niks meer over op mijn map. Ik heb de heletijd met de filters gespeeld en er zit echt geen enkele meer op mijn map, ik moet er nog 40 om 120 te hebben voor de achievement. De races heb ik allemaal al gehad maar dit nog niet jammer genoeg, had die achievement wel willen hebben.

Deel Deze Pagina