Ik keek laatst nog op Marketplace voor de demo maar ik kon hem niet vinden. Waarschijnlijk ligt het dan wel aan mij, Ik kijk dan binnenkort of ik hem dan wel zie.
Ik vond de game eerlijk gezegd eerst een beetje tegenvallen. De controls zijn anders dan bij games die ik gewend was te spelen. Maar na een tijdje oefenen gaat het prima, en is het een vermakelijke game. Vooral als je de game op easy speelt is het een easy achievement game, speel je op een wat hoger niveau dan zal het een stuk langer duren voordat je alle achievements hebt gehaald. Dat is ook direct het leuke aan de game, je hebt geen live nodig om 1000 punten te kunnen halen. Zouden ze bij elke game moeten doen. Eventueel extra 0 punten achievements voor online dingen. Hier en daar laat de game wel een steek vallen. Soms merk je na een harde stoot een vertraging, de boxer waar je dan mee speelt kan op geen enkele wijze meer bewegen (wilden ze een soort realisme inbouwen?) en kan zich dus niet verdedigen tegen een stoot, maar helaas ook niet ontwijken. Dat is een punt wat me nog steeds irriteert. Ik wil namelijk na het uitdelen van een stoot mezelf kunnen verdedigen of een stap naar achteren doen. Jammer dat daar geen update voor is uitgebracht. En wat ook raar is, soms sla je een tegenstanders helemaal lens, zijn gezicht zit onder het bloed maar neergaan ho maar. Ik heb nu een paar keer gehad dat bij mij 1 spatje bloed te zien was en de scheidsrechter de wedstrijd besliste in het voordeel van de AI. :{ Heb je 8 ronden je best gedaan, wordt er op die manier een einde gemaakt aan de wedstrijd. Al met al dus prima mee vermaakt. Ik moet nog 1 wedstrijd halen om hem op 1000/1000 te krijgen.
Ik heb 4 profiles met custom boxers in totaal 40 customs voor elke gewichtklasse. Ik heb ze niet allemaal zelf gemaakt hoor. Vrienden van mij vinden het ook een te gek spel en hebben ook een stuk of wat customs gemaakt. Mijn favoriete heavyweight custom boxer die ik heb gemaakt is Appie Trekhaak Ik speel dit spel online altijd s'nachts tegen amerikanen.
Voor mij was het nog veel toffer! Daarvoor heb ik deeltje 3 op de ps2 gespeeld, en dan is het toch wel een aangename verrassing Inderdaad heb je soms een vertraging nadat je een haymaker gooit. maar dat is en realistisch en het is gewoon noodzakelijk omdat je anders gewoon constant haymakers kunt gooien. Nu moet je ze dus beter timen. En vergeet niet dat wanneer je echt in een boksring staat en je gooit zo'n haymaker dan heb je ook niet dezelfde seconde weer je dekking omhoog. De controls zullen wel wennen voor je zijn, ik heb alle delen op de ps2 gespeeld dus ik was er al wel aan gewent. Wel is het spel 'te' makkelijk. Ik heb de career mode iets van 3 op het hoogste niveau uitgespeeld zonder ook maar 1x te verliezen, en heb zo'n beetje alles in de 1e, of 2e ronde op KO gewonnen.. Gelukkig is er nog de multiplayer!!! have fun!
nou, ik moet zeggen dat ik juist onder de indruk ben. De graphics zijn misschien niet heel veel beter...maar het boksgevoel hopelijk wel. Fight night round 3 voelt soms gewoon statisch en beperkt aan. Het verschil tussen de boksers soms ook te klein, ik hou er echt van om een outside boxer te spelen die met veel kunde van lange afstand blijft stoten en buiten schot blijft. Ik kan niet wachten!