Ja, ik heb ditzelfde probleem. En het slaat toe op de meest irritante momenten... Zo had ik laatst een scrim, de 2 teams waren er klaar voor, ik probeer te joinen, maar NEE. Voor diegenen die dit probleem niet kennen: Mijn NAT staat op OPEN, maar in sommige gevallen kan ik sommigen van mijn vrienden niet joinen, niet met ze private chatten, hun party details niet bekijken en ze in-game niet door hun mics horen. Als je probeert te joinen staat er een tijdje ''joining party'', dan popt er een venster op dat zegt: ''Could not join the party, you have an OPEN nat, which is the most flexible ..blahblah..'' En dat, mensen, is toch zo ONTIEGELIJK FUCKING GODSGLOEIENDE FRUSTREREND EN IRRITANT!! Ik heb een ontdekking gedaan. Dit hele probleem begon immers ongeveer 2 maanden geleden toen wij naar een ander abonnement van KPN overstapten en een nieuw modem kregen. MAAR: mijn broertje heeft een maandje geleden een eigen X-Box gekocht, aangesloten en: GEEN ENKELE PROBLEMEN; hij kan gewoon iedereen joinen etcetc. De oude X-Box staat nu in mijn eigen kamer en vertoont nog steeds dezelfde problemen. Dan lijkt het mij dus duidelijk dat het niet aan de verbinding w\e ligt, maar AAN DE XBOX ZELF; aangezien mijn broertje zijn xbox in hetzelfde huis staat en met dezelfde verbinding, zelfs MET DEZELFDE ethernetkabel aangesloten als de oude X-Box met de problemen(die nu in mijn kamer staat). Ik heb dus even in de instellingen van mijn X-Box geneusd, want daar zou het dan toch aan moeten liggen?? Heb alles op allowed en zo gezet maar nog steeds kan ik vaak mensen niet joinen. Ik heb dit dus gepost omdat ik veel mensen zie die denken dat het aan hun netwerk ligt, maar ik denk dus dat het aan de X-Box ligt... Discussieer
heb jij de problemen ook op de andere xbox (dus die van je broer)? gamen jullie op hetzelfde moment? .. staat je NAT dan nog steeds open?
NAT staat altijd OPEN. Ik en mijn broerTJE gamen tegelijkertijd: hij kan IEDEREEN joinen op zijn xbox, ik bijna niemand op mijn xbox.
heb je de test direct gedaan .. na dat je niet kon joinen? Heb je het probleem ook als je de enige bent die aan het gamen is? Dus je broertje niet. Heb je het probleem ook als je op zijn xbox speelt en hij op de jouwe?
Ja Ik heb dus even met customer support gebeld en die zei dat het was omdat het email adres van mijn live-account onder de 18 jaar was (in mijn email adres staat verborgen dat ik 16 ben). Want volgens hem mag je eigenlijk onder de 18 niet op xbox live. JUIST Dat zou het heel misschien ook kunnen zijn