ik ook, deel 1 was vele malen leuker.. Dit lijkt wel een of ander afgeraffeld mainstream spel, jammer, had wel een waardige opvolger van deel 1 willen zien
Ik heb zonet nog even die No More Mr. Nice Guy achievement (maak elke faction Hostile) gehaald en nu heb ik het wel gehad met deze game. Ik zit nu momenteel op 845 GP en het is afentoe nog wel leuk om wat lol te trappen en gewoon wat nuclear bunker busters rond te gooien maar verder is er eigenlijk nog maar weinig aan. Het had gewoon zó veel meer kunnen worden deze game.
Ben nu ook door de game heen en moet toch zeggen dat ie wat tegenvalt. Game is best heel leuk maar hij is gewoon niet af: -Te veel bugs (echt te veel) -Te korte verhaallijn -Gelukkig een te korte verhaallijn want herhalingsfactor ligt wel erg hoog -Wel een erg slechte AI -Missies die zo maar gecanceld worden zonder dat je iets fout doet -ETC Deel 1 was een stuk beter dan dit deel. Jammer, had zo mooi kunnen worden. Nu beetje rest van achievements halen en kijken of het online leuk is. Eerste impressie was 8/10 Nu 6,5/10 ofzo. Vind onvoldoende te ver gaan.
jammer dat EA hier dus weer geld mee kan verdienen... want ECHT goeie verfrissende spellen kunnen ze niet maken
Ik vind de review van GT er wel gaaf uit zien. Alleen wel nep dat die ene gast je wilt killen en je dan in je anus schiet. Daar is volgens mij nog nooit iemand aan dood gegaan Verder wacht ik wel totdat de game 30€ is want hij lijkt me zeker wel leuk om te spelen.
Ik vind het game zeker niet slecht.Wel veel te veel bugs maar en zijn ergere games.Ik vind het een 7 waard geen topper maar ook niet slecht
Ik heb nu een manier gevonden om zoveel missies en voornamelijk Outpost missies zoveel makkelijker te maken. Men neme een Anaconda die te koop is bij de Pirates (in het geval je tegenover de VZ staat), zorgt dat je zoals hun disquised bent (balkje vol) en gaat naar de plek waar je moet zijn. Indien er SAM-sites zijn zou je normaal niks hebben aan je helikopter, maar nu schieten ze niet op je. Dan gewoon eerst de SAM-site(s) uitschakelen en daarna kan je vanuit de lucht (het grootste) deel van de rest uitschakelen.
ik speel met een vriend van me die laatse missie van de chinezen battle voor caracus geloof ik.... hij krijgt wel een achievement en ik niet... zowiezo was het mijn game.. later savegame weggegooid en de auto save herladen dus.. nu kies ik de missie maar dan voor de AN.... weer niet Heb het spel dus uitgespeeld ZONDER die achievement... zo vaag
WElke wil je scoren? Ik moet namelijk nog die ene hebben van eerste worden bij een co-op race en die ene waarbij je 500 objects vanuit de gunner seat kapot schiet. Welke moet jij nog?
Heb hem maar weggedaan via Xbazar. Vond het toch wel een tegenvallende titel, het overtuigt me nergens. Al is het ook geen onvoldoende waard in mijn ogen. Alles heeft een hoog net niet gevoel...
Ik ga hem binnenkort ook wegdoen, denk ik. Ik weet niet eens of ik hem nog ga uitspelen. Zelfs de achievements zijn gebugt. Ik heb al minstens 6 verschillende races gedaan en krijg gewoon niet Highway To Hell... Daarnaast gebeuren er af en toe wat rare dingen.
Wild One 20 You recruited Ewan. The Rage 20 You completed "Rescue Carmona." Hello, Hooray 50 You acquired the PMC. School's Out 20 You completed the tutorial. Ride the Dragon 10 You hijacked the tank in the villa. The Analog Kid 20 You recruited Misha. Oil and Gasoline 20 You recruited Eva. Runnin' with the Devil 20 You verified Blanco. You Better Run 20 You verified Carmona. No Compromise, No Regrets 20 You battled for Caracas. The Hero and the Madman 50 You Completed Mercenaries 2. Dirty Deeds 10 You achieved maximum Universal Petroleum mood. Island of Domination 10 You achieved maximum Pirate mood. Forever Free 10 You achieved maximum P.L.A.V. mood. Longing For Fire 10 You achieved maximum Chinese mood. Stand Up and Shout 10 You achieved maximum mood with the Allies. Aces High 50 You captured all high value targets.
De secret achievements zijn op Ace High na allemaal Storyline achievements, dus daar hoef je eigenlijk weinig over te weten. Ik zoek trouwens nog steeds iemand voor 2 co-op achievements, iemand vanavond na half 10 de tijd/zin?
Ik heb op 5 achievements na alle achievements. Ik moet de Ace High achievement nog en de Digital Man. Dat zijn denk ik de moeilijkste. En ik moet nog een paar Co-op achievements. Kan iemand me daar ooit mee helpen met die Co-op achievements?