manchester city, ik denk toch wel 1 vd betere ploegen die meedoen wel zware poule overigens, het zal waarschijnlijk tussen mij en sevilla/atletico gaan al moet je marseille ook niet wegstrepen. Pech alleen voor Viktortje dat cisse niet meer bij marseille zit
Dat is wel een erg loze voorspelling die ik zeker ga onthouden, het gaat er toch om wie het team bestuurd? Ik deed net als jou trouwens ook mee aan het EK PES waar ik nederland was, wie was jij toen ookal weer..?
Ik denk dat het in dit tournooi 90% van skill afhangt en 10% van je team.. zoveel verschil zit er niet tussen Dinamo Kiev en Atletico Madrid.. Ik heb trouwens Ben Arfa, Bakary Kone Givet, Cheyrou en Zenden als ''ster''spelers..
Ziet er allemaal netjes uit Ik neem aan dat je na het spelen een foto moet maken ofzo en die hier posten? Hoe zit dat in elkaar?
Gewoon scores posten lijkt mij goed, ik denk dat we elkaar wel kunnen vertrouwen en niet gaan liegen om een score. ^^
Ja, dus iedereen moet zijn doelpuntenmakers in de gaten houden. En de tegenstander moet bevestigen dat de doelpuntmakers kloppen
Daar heb ik geen last van.. je moet je er gewoon op afstellen, bij euro 2008 merk je die verschillen ook maar daar speel ik alsnog altijd met Schotland en heb ik een winpercentage van 78%
Denk dat Stuttgart en Bordeaux wel ongeveer even goed zijn... Laten we lekker met zijn 2en stunten @Lightnezz: Het staat nog steeds niet goed xD, het is met 2 b's