Mooi, Iedereen is gebrand om te winnen, ik hoop dat er wat mensen uitvallen dan kan PRO EVO 6 zijn praatjes waar maken
Ik hoop het ook.Mijn zelfvertrouwen is enorm groot Hopelijk kan ik nog meedoen altijd leuk die toernooitjes
Beste 2 gaan door. En dan maak in de kwartfinale en dan moet je 2x tegen je tegenstander met de uit-thuis regeling. En vervolgens gaan de nummer 3 door naar de Losers Bracket. En die spelen 1x tegen elkaar...En na het toernooi gaat de winnaar van het toernooi tegen de deelnemer die de loserbracket heeft gewonnen... Goed idee?
Naja niet dat de Winnaar tegen de verliezer moet als laatste, De Finale moet wel echt de finale zijn in mijn oog..
Kan je niet gewoon het systeem van de champions league gebruiken? Alleen dan niet dat de derde naar de uefa cup gaat want die hebben we hier niet
Waarom werd er dan gediscussieerd over hoe het zou moeten? Ik geef alleen aan wat mij het beste lijkt.
Gewoon 3de laten doorgaan naar "UEFA Cup" en dan laten uitspelen en dan "Champions League" laten uitspelen. En dan Europese supercup spelen??? (kijken of er net zoveel belangen opstaan als in de echte supercupfinale)
We kijken wel hoe het gaat... Als het spel is uitgekomen stuur ik iedereen een bericht, en iedereen moet daar dan een reactie opgeven zodat ik weet of je weet doet of niet...Dus houd er vast rekening mee