Dacht dat je ook een hdd kan vervangen bij een macbook zonder je garantie te verliezen? Maar niet bij de macbook pro aangezien dat veel meer werk is en wat fiddly is.
Zeg Grave, wat voor decks hangen er bij jou aan de muur?? Zien er erg cool uit namelijk :b: Ik heb hier zelf ook nog een leuke selectie (gebruikte) skate/longboards die ik als " kunstvorm" aan de muur wil hangen... Ik denk dat mn vriendin het alleen mooier zal vinden zoals jij dat voor elkaar hebt
Heb wat verschillende decks hangen die ik voor het meeste een paar jaar geleden gekocht heb en nu ook niet meer te koop zijn, was toen al erg lage oplage van 100 wereldwijd van bv Huck Gee, mn blauwe 'The Fall' deck. En heb 3 Guardian decks. 1 uit 2005 en recent 2 laten signen door de maker zelf en die uit Amerika laten komen. Zijn dus niet decks die je in NL kan krijgen. Maar tis net wat jezelf mooi vindt. Voor mij die 2 artiesten omdat ik ook andere dingen van ze heb staan
Cool, net ff op flickr wat art van Huck Gee zitten checken... meteen een bookmark aangemaakt! Goede input Maar nu back to Mac: Voor mensen die goede kwaliteit (HD wel te verstaan) filmpjes willen posten moeten eens op www.vimeo.com kijken. Je kunt daar 500MB aan HD materiaal per week weg zetten en zeker aan te raden als je wat leuke filmpjes maakt. Ik begin nu zelf ook mn edit hobby weer op te pikken. www.vimeo.com/hd voor de mooiere streams En [URL="http://vimeo.com/[/URL] , mijn eerste edit met Final Cut (erg amaturistisch maar is een begin )
is dat niet gewoon Alt? (zocht daar een week of wat geleden ook naar om een custom firmware in iTUnes te kunnen laden op de minimac op de zaak,.. t was of Alt of Appeltje geloof ik) edit:// het is idd Alt er is zelfs een hele wikipagina aan gewijd http://en.wikipedia.org/wiki/Option_key
He mensen. Zit sinds kort ook met een iBook G4 hier en ik ben benieuwd of het mogelijk is om met deze G4 te streamen naar mijn PS3 / X360 en zo HD content te bekijken op mijn 42PX80? Of is de G4 hier niet sterk genoeg voor? Of is de Mac hier niet compatibel mee en kan ik beter toch een laptop halen ofzo?
Heeft iemand toevallig nog een activatie code over voor connect360? kan nu alleen muziek en foto's streamen.
Ik ben van plan om een MacBook te kopen voor m'n studie, want dat gekloot met aantekeningen maken en niet alles geordend hebben komt m'n strot uit. Wat is de goedkoopste MacBook (die van 13 inch ofzo), wat kost ie, en is dat ding geschikt (snel en modern genoeg qua hardware/opslag) om shit voor school te doen, te internetten en flink wat zooi op op te slaan, muziek op te zetten en misschien wat filmpjes e.d. voor powerpoint enzo. En hoe is de gewenning met Mac OS voor een Windows noob? Ik heb namelijk echt de BALLEN verstand van computers. Ik weet alleen hoe ik de basiszaken bedien, maar dat is alles. En wat zijn eventueel alternatieven voor dit formaat (dus naast een MacBook)? Het moet wel een makkelijk meesleepbaar dingetje zijn, dus liefst niet groter dan 15 inch ofzo. Bij voorbaat dank.
En wat kost een fatsoenlijke Asus? Hij moet wel een béétje snel zijn natuurlijk. Ik kan wel zoeken op Asus modellen maar ik weet toch niet waar ik naar zit te kijken, vandaar dat ik het hier vraag. En wat kost de goedkoopste Mac? Ik ga hem waarschijnlijk op den duur toch ook thuis gebruiken en dan vind ik het wel prettig als ik een Mac heb zodat ie virus en spyware vrij blijft en ook behoorlijk waardevast is. Als ik een Windows based laptop koop zit dat ding binnen de kortste keren weer vol met allerlei troep. Ik heb begrepen dat een Mac gebruiksvriendelijk is (vandaar dat ik die vraag stelde, voor de bevestiging). Natuurlijk vind ik ook het design een interessante factor. Ik weet niet hoe dat bij Asus zit?
Studentenkorting? Surfspot is best fijn. Daarnaast worden deze modellen binnenkort waarschijnlijk goedkoper als de nieuwe lijn macbooks geïntroduceerd wordt.
Ja tuurlijk, als je schoolkorting kan krijgen, of oude modellen of tweedehands of aardige ouders Nog even wachten dus voor de mensen die een macbook willen.