[Algemeen] Halo 3 [deel 13]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Kevf, 16 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    Had ik echt een dikke own in BTB... krijg ik m'n perfection niet :mad:. Alleen omdat het een VIP game was ipv Slayer..... lame!
     
  2. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    ik had een paar dagen terug een ranked killtrocity:) maar aangezien het Team Swat was heb ik er maar geen filmpje van gemaakt:+
     
  3. Amadeuz

    Amadeuz Active Member

    Berichten:
    282
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgende keer met BR? 15 kills met warthog ;)
     
  4. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    Haha, ja speelde met een maat van mij en die kan tenminste normaal rijden. Dus we hadden laser gepakt en toen in Warthog ownen :+. Maar toen ik Running Riot had ging ik eruit en heb ik nog 11 kills gemaakt terwijl ik de VIP beschermde :9
     
  5. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    Ik win 10 van de 12 rondjes (eerste 7 op rij gewonnen). En ik ga van 23 naar 25. Okay, dan lees ik jou artikel en dan zie ik dat mijn sigma laag is dus ik ga langzaam omhoog, maar van die 12 rondjes heb ik wel 2x verloren en ging 2x 1 omlaag, het potje daarna wel gewonnen en dan ging ik weer 1 omhoog. Dus in totaal 10 potjes winnen = 4 omhoog 2 potjes verliezen = 2 omlaag.... en dan 2 van die omhoog is dus omdat je wint nadat je het verliest, en dan krijg je het volgens mij sowieso terug wat je sigma ook is :+
     
  6. FR-thaan

    FR-thaan Active Member

    Berichten:
    898
    Leuk Bevonden:
    2
    Net eindelijk Commander geworden, stond al 2-3 maanden op 34 maar dat was in doubles en dat heb ik nauwelijks meer gespeeld. Nu uiteindelijk met Lone Wolves toch commander geworden!
     
  7. Kaneda

    Kaneda Active Member

    Berichten:
    1.164
    Leuk Bevonden:
    0
    zijn er nog mensen die een beetje infection spelen? Ik vind dat echt de leukste niet serieuze gametype, vooral met custom mappen is het heel tof. Je kan mij toevoegen als je trek hebt in infection: kingkaneda
     
  8. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    Heb je leuke maps dan..?

    Ik vind de double xp infection wel leuk;)
     
  9. Chillco

    Chillco Active Member

    Berichten:
    1.197
    Leuk Bevonden:
    6
    Ik vind infection ook een van de leukere customvarianten, de recente dub.exp.weekend ook veel infection gespeeld.
    Het is al een tijd geleden, maar een keer deed ik mee met een custominfectiongame met een stel Zweden ofzo, die hadden de infectiongame "Fatkid (of fatboy)" op de map Chubbystadium. Geweldig, die fatboygame (zeer trage zombie, met een extreme overshield) gelijk gedownload, maar het heeft een tijd geduurd voordat ik erachter kwam dat de betreffende map Chubby stadium was.
     
  10. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Misschien een stomme vraag, maar zijn er nog mensen die een keer de campaign co-op op legendary difficulty met mij willen spelen?

    Ik ben nooit echt goed in Halo geweest (vraag me niet waarom, maar online scoor ik echt weinig kills vergeleken met andere shooters), dus legendary in mijn eentje zal wel een hel worden....

    Als iemand zin heeft, stuur me eff een PM. Ik hoop dat we morgenavond al kunnen beginnen. :)
     
  11. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Ik heb 2 vrienden van me die online al aardig kunnen schieten, maar beide mij ook nog 3x in de week aan mn hoofd zeuren of ik en een vriend van me ze wil helpen met campaign. Als je intresse hebt dan geef ik je de GT´s ff door ;P.
     
  12. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Jottem \o/

    Ik *hoop* op een Halo 4 en een Kameo 2

    De nieuwe Halo moet dan wel gewoon een FPS zijn. Ik hou niet van die tactische team-based zooi.
     
  13. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    Ik wil nieuwe conker :+
     
  14. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    Diddy Kong Racing 2
    Donkey Kong 360..
     
  15. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    perfect dark 3 , halo 4 :p

    edit:// of Blast Corps 2 en Marathon 3 :D
     
    Laatst bewerkt: 15 sep 2008
  16. Steel Dogg

    Steel Dogg Registered User

    Berichten:
    2.482
    Leuk Bevonden:
    0
  17. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Iets nieuws...

    hoop ik op!
     
  18. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    Ik hoop op nog een spectaculaire sci-fi shooter, 1 die los staat van de Halo franchise, hoewel dit ondenkbaar is.
    Bungie is met(zoals ik heb gelezen) 3 verschillende projecten bezig, en zou mij dan ook verbazen als niet 1 van de 3 iets te maken heeft met het Halo universum. Een "Halo 4" komt er sowieso niet aangezien het een trilogie is, dus waarschijnlijk niet meer in de huid kruipen van Master Chief.
     
    Laatst bewerkt: 15 sep 2008
  19. KiVaNo

    KiVaNo Active Member

    Berichten:
    240
    Leuk Bevonden:
    2
    Zeg jongens, is dit spel nog de moeite om aan te schaffen?
    Ik vond vroeger Unreal Tournament (1) wel verslavend op PC.
    Volgende versies vond ik steeds minder...
    COD4 heb ik op XB360 wel wat gespeeld maar ik mis toch een beetje de sci-fi toestanden allemaal.
    Nu met unreal tournament die uit is twijfel ik tussen de deze 2.
    Welke zouden jullie aanraden?
    Word halo3 nog veel gespeeld online?
     
  20. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Halo3 is nog steeds #1 meest online gespeeld en zal dat (denk ik) ook blijven.

    UT3 is snel en niet erg tactisch, gewoon veel springen en raak schieten.

    Halo3 is iets langzamer kwa kills maken maar heeft toch nog een vrij vlotte gameplay en redelijk noodle-friendle. Het verschil tussen iemand die 100 matches heeft gespeeld en 1000 matches heeft gespeeld is slechts lichtelijk waarneembaar.

    Anyway, persoonlijk heb ik Halo3 al lang en breed uitgespeeld en alle achievements behaalt, maar ik doe dagelijks nog een potje als 5 waarop je niet hoeft te wachten tot je players hebt gevonden.

    Ook is Halo lag-vrij over het algemeen :p.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina