Je mag best een subjectieve voorkeur maar ga aub geen onzin hier verkondigen, de PES netten zijn tig keer beter en realistischer uitgewerkt dan die dingen die je in Fifa ziet waarvan als de bal erin gaat het net nog altiijd niet elastisch genoeg is.
Snap je wat ik bedoel........ De netten in PES 2009 vind ik persoonlijk realistischer dan die van Fifa 2009. Let wel, ik heb het over de demo's. Dan kan je iemand wel aanvallen omdat hij iets zegt wat je niet zint maar ga niet doen alsof jouw denkwijze de enige echte waarheid is. Nog even en je gaat zeggen dat de balsnelheid bij Fifa 2009 ultra realistisch te noemen is en dat dat een feit is. En dat als ik het niet geloof dat ik dan meer even naar de CL moet kijken vanavond en in de pauze maar even een potje Fifa 2009 moet spelen.
En nee, het perfecte spel bestaat niet. En Fifa 2009 lijkt een hele dope footie te worden. Maar het gejank hier als iemand die overwegend positief is eens een keer iets negatiefs zegt, en ook nog eens bekend staat als een PES liefhebber is gewoon sneu. Doe normaal, zet die roze bril af en begrijp dat Fifa 2009 heel vet is maar ook gewoon minpunten bevat. Ja, echt waar.
@AC/DC
En jij bent ook sneu. Fanboy..... En nee, zeg niet dat je het niet bent, want je bent de grootste fanboy die hier rondloopt. Ik weet echt heel zeker dat jij in oktober met het hoesje van Fifa 2009 onder je kussen gaat slapen. Het is echt verschrikkelijk om jou te zien janken en piepen als iemand iets negatiefs durft te zeggen over Fifa 2009. Je geeft zo verschrikkelijk af op PES (en die kritiek is niet altijd onterecht hoor, maar doe dat dan in het juiste topic) dat het soms gewoon misselijkmakend is. En dan nog durven zeggen dat je geen fanboy bent.
Laatst bewerkt: 16 sep 2008