Xbox 360 vs. Playstation 3 vs. Nintendo Wii [Deel 16]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door CaptnCook, 25 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Zijn nu allemaal wel Falcons. wat is er mis met je Elite dan?

2. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Als het goed is, zou in Augustus het 'Jasper' mobo komen.
    Geen idee of deze er daadwerkelijk al inzit tho.

Ben nu zelf ook aan het kijken voor een nieuwere 360, hopelijk wat stiller + HDMI poort.
    Toch mooie timing, deze actie.

3. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Ah oke, dat is mooi dan! :cool:

Hij loopt regelmatig vast, ook in het dashboard. Het geluid tijdens het gamen kraakt en/of valt spontaan weg. De dvd drive begint steeds meer herrie te maken, evenals de voeding. En hij heeft de laatste tijd ook meer moeite met het afspelen van sommige games.

4. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Zit er ook aan te denken om er een 60GB bij te kopen, is niet duur nu. :)

5. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Hmm, misschien dat ik ook een Arcade of Pro gaat halen. Kan ik de 360 eindelijk via HDMI aansluiten zodat ik enkel de Wii via component heb (speel ik misschien wat meer op dat ding). Het feit dat mijn garantie van de 360 in april 2009 afloopt is natuurlijk ook wel een argument :+.

6. Rensgar

Rensgar Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is erg interessant die prijsdalingen :)

En aangezien onze xbox geen hdmi heeft wel zo verleidelijk, maar omdat we garantie hebben tot eind 2009 (en tot eind 2010 RROD) denk ik niet dat m'n vrouwtje er zo achter zal staan ;)

Ik ben benieuwd hoe Sony zal reageren. 100 euro prijs verschil tussen een 120GB Xbox en een 80GB PS3 is toch aardig groot.

7. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Als je nu een nieuwe 360 koopt, heb je ook weer langer garantie. ;)

8. Rensgar

Rensgar Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat klopt ;)
    maar aangezien we nu nog aan het sparen zijn voor een 50" plasma en nog zo'n 250 euro te kort komen (en dat daarna een nieuwe laptop een hoge prioriteit heeft) is het thuis moeilijk te verkopen waarom we opeens een 2e xbox nodig hebben ;)

9. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    Net nu ik van plan was om een 2de te kopen :D, had bijna laatst een 2dehands van 2 jaar oud gekocht voor 125 euro. Goed nieuws!

10. Xwon

Xwon het is wat het is.

Leuk Bevonden:
    1
    Hopelijk kan deze pricedrop de verkopen over een langere periode laten plussen. Vaak zie je korte tijd na een pricedrop de verkopen weer op een normaal nivo komen.

11. Marius

Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    11
    Behalve bij het 200 $/€ prijsniveau. Dat is het bewezen prijsniveau waarop de massa echt aan de haal gaat met consoles.

Zoals de Wii bij uitzondering al lange tijd doet met een 50$/€ hoger prijsniveau :)

12. Xwon

Xwon het is wat het is.

Leuk Bevonden:
    1
    Inderdaad, Peter Moore had het daar al een lange tijd geleden over, diegene die als eerste op die prijs zou komen had/heeft de beste kaarten in handen.
    Het ziet ernaar uit dat ze dan nu ook echt het gevecht met Nintendo en Sony aangaan.

Ik ben benieuwd wat voor deals ze richting de kerst in de winkels hebben!

En met deze prijs zitten ze heel snel aan de onderkant, wanneer zou de opvolger van de 360 het levenslicht zien?
    Met een beetje smerige marketing technieken kunnen ze compleet de wind uit Sony's zeilen nemen. Komende E3 de opvolger aankondigen. Die zou dan eind 2009 moeten uitkomen maar de opvolger een jaartje uitstellen (alah Sony :+ ).

13. Rensgar

Rensgar Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Tja en de opvolger komt dan voor 800 euro in de schappen ;)

14. Xwon

Xwon het is wat het is.

Leuk Bevonden:
    1
    Ik denk niet dat er ooit nog een console in de winkel komt te liggen voor meer dan 400/450 Euro ;)
    Of ze moeten nog nooit van de PS3 gehoord hebben natuurlijk :+

15. Daantjuhh14

Daantjuhh14 Guest

huh? er stonden hier toch net meer posts???

16. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Nee hoor, er zijn hier echt echt geen posts verwijderd. :)

17. Daantjuhh14

Daantjuhh14 Guest

oh vaag ok:)

18. Loonens

Loonens Mclovin!!

Leuk Bevonden:
    0
    Vanmiddag de PS3 80gb binnengehad en maar ff aangesloten ook. De HD trailers zien er verbluffend uit op men 42PX80 maar het upscale gebeuren van dvd's ben ik nog niet echt van onder de indruk. Het is vergelijkbaar met de X360, alleen hij maakt bijna geen geluid, dat is wel top

Ik heb het upscale niveau op Volledig Scherm staan bij dvd's maar het is niet veel beter dan de X360. Binnenkort maar ff wat BluRays halen of proberen te streamen naar de PS3. Heb ik daar speciale programma's voor nodig of moet ik wat installeren op mijn Mac?

19. Chiem

Chiem Chemical Waste

Leuk Bevonden:
    0
    HD-content streamen naar je PS3 zuigt bigtime! Hij weigert bestanden af te spelen groter dan 4GB >.> Er zijn wel proggies die daar een "oplossing" voor hebben maar het enige wat eigenlijk leuk is op de PS3 HD-content-wise is het bekijken van trailers in HD. Wel grappig eigenlijk, de X360 roeleerd qua HDcontent en dat terwijl de PS3 een BluRay heeft, go figure lol.

De PS3 is wel beter qua upscaling van DVDs dan de X360 en niet zo'n klein beetje ook. DVD playback roeleert weer de pan uit op de PS3.

Laatst bewerkt: 16 sep 2008
  20. 360man

360man Active Member

Leuk Bevonden:
    46
    daar heb ik eigenlijk noot last van gehad om bestanden groter dan 4GB te streamen op me ps3. Ik gebruik gewoon tversity en die streamt alles. Misschien moet je dat eens proberen.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina