Xbox 360 Algemeen [vragen / opmerkingen] Deel 5

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Magneto 360, 4 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Achillias

Achillias Guest

Met de aankomende nieuwe prijsverlagingen zit ik er echt over na te denken om naast mijn PS3 een Xbox360 te halen alleen twijfel ik over de levensduur van dat ding.

Hoeveel jaar denken jullie dat het nog gaat duren voordat Microsoft met een nieuwe console over de brug komt?

2. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Ik denk dat de 360 nog een veilige aankoop is, de komende 1,5 a 2 jaar kun je er nog zeker mee vooruit!

3. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Het is inderdaad bevestigd, wat een mooie prijzen.

4. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Zit er in de arcade nu altijd een falcon/Jasper? En wordt er een hdmi-kabel bij geleverd?

5. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Falcon zit nu in elke, HDMI kabel enkel bij Elite en Jasper is nog niet opgedoken.

Als je een Pro (60GB) koopt, kan je dan ook een data transfer kit aanvragen? En de garantie datum die op de Xbox site staat nadat je je 360 hebt geregistreerd, is dat met of zonder het 3de jaar garantie op de RROD?

6. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    De garantie is zonder de RROD, voor zover ik weet.
    De RROD is weer een uitzondering, zeg maar.
    2 jaar is standaard.

7. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Hmm, dan heb ik eigenlijk tot 2010 garantie :eek:.

Nu ik er over nadenk kan je beter Elite gaan met die korting. De HDMI kabel van MS kost al (bijna) €50 en het prijsverschil tussen de Pro (waar je dus geen HDMI kabel bij krijgt) en de Elite is €50... .

8. diablo85

diablo85 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dus er zit nu geen verschil meer in chips ofzo die erin zitten? alles is gewoon falcon, basta?
    want had ook begrepen dat er binnenkort weer een nieuwe versie uit zou komen zeg maar...
    (wil natuurlijk wel weten waar ik op moet letten qua versie als ik een elite ga halen :))

9. Rensgar

Rensgar Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Alles is nu Falcon, maar Jasper komt eraan.

Ik denk echter dat je deze pas over een paar maanden regelmatig zal tegenkomen.

De Elite vind ik ook zeer interessant geprijsd. voor 100 euro meer (tov Arcade) heb je een 120 GB harde schijf, hdmi kabel en ipv een saai witte een koele zwarte xbox.

10. diablo85

diablo85 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    thx, dan kijk ik wel over een paar maanden. Zolang het maar voor 31-12 is... heb er geen haast bij namelijk, mijn huidige premium doet het nog prima.

Maar mijn garantie loopt af per januari 2009, plus ik wil een grotere HD, plus dat ding van mij maakt kapot veel lawaai, daar wil ik vanaf...

11. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Als er geen kabel bij zit kan ik dan aan met een gewone hdmi-hdmi kabel? En dan was er een truukje voor het geluid oid toch? (openbreken van dat stuk plastic van de ms kabel oid).

12. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
  13. rain

rain Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit erover na te denken om mijn xbox 360 premium te verkopen.Wat zou ik hier voor kunnen vragen?Er zit gewoon alles bij wat je er vanuit de winkel ook erbij krijgt.En er nog een afstandbediening bij.Ik zat zelf rond de 130 euro te denken.Is dat teveel?Ik plaats het nog niet in de bazaar want ik wil eerst weten wat ik er voor kan vragen.greetz

Laatst bewerkt: 17 sep 2008
  14. Daantjuhh14

Daantjuhh14 Guest

hey,

hoe krijg je eigenlijk die reclame op je xbox 360 dashboard? van de games enzo. of is dit alleen voor amerika?

Gr Daan

15. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    De reclame komt als je ingelogt bent bij Xbox Live. Dan komt er reclame van games te staan.

16. Daantjuhh14

Daantjuhh14 Guest

huh? nee hoor, net nog even geprobeerd. Of moet je hier 18 voor zijn ofzo?

Gr Daan

17. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Nee, ik krijg gewoon reclame van games op me dashboard. Zolang ik maar ingelogd ben op Xbox Live.

18. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    je moet inderdaad 18 zijn voor reclame (volgens mij)

19. Daantjuhh14

Daantjuhh14 Guest

ow das jammer:confused: kun je niet ergens instellen dat je 18 bent?

20. Burr

Burr Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    weet er iemand iets over de xbox 360's dat die binnekort weer worden ge-update ? zoals de " xbox 360 falcon " ??
    andere vraagje was : wat is beter : een play en charge kit of een quick charge kit, bij een quick charge kit heb je een voordeel omdat je daar 2 oplaadbaarbaterrij er bij zit ?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina