Dank je wel, maar zoveel lof verdien ik niet. Ik plaats mezelf liever niet boven de rest van de forumleden. Het principe van in het land der blinden is eenoog koning vind ik eigenlijk een beetje denigrerend naar onze medeforumleden. Een excuus aan hen is hier wel op zijn plaats lijkt mij. Je hoef niet persoonlijk iedereen een PM te sturen, gewoon in dit topic is wel voldoende denk ik zo.
Ontopic dan maar weer:
Gisteren heb ik weer een x aantal potjes Fifa 2009 gespeeld. Ik zou graag van iemand horen of ik iets fout doe m.b.t. het geven van een voorzet. Ik vind dat de bal bij een voorzet een beetje lang onderweg is. Volgens mij moet het mogelijk zijn om gewoon een strakke snelle voorzet te kunnen geven toch? Want ik krijg het niet voor elkaar om hem echt lekker en strak te geven. En niet zo'n lelijke zweefbal die zo lang onderweg dat het onrealistisch is als je die nog scoort ook, omdat een verdediger die in een echte professionele voetbalwedstrijd allang uit de 16 had gehaald.
Verder blijf ik bij mijn eerdere standpunt, ik denk dat het vooral een kwestie van te weinig Fifa en te veel de game van de concurrent spelen is dat ik 'het gevoel' maar niet krijg. De full versie van Fifa 2008 heb ik tijden achter elkaar zitten spelen omdat ik PES 2008 niet de moeite waard vind. Maar nooit heb ik dat gevoel gekregen, dat samensmelten tussen mij en een voetbalgame. Mijn inzicht kan je wel redelijk goed noemen, ook in Fifa, maar de vingers krijgen de bal niet waar de hersens het zien. Natuurlijk lukte het ook weleens wel, en dat gaf dan wel een goed gevoel. Maar het echt masteren van zo'n spel, dat is waar ik naar op zoek ben. Veel oefening zei ik altijd tegen nieuwe PES spelers, dat zullen de Pro Fifa spelers nu waarschijnlijk ook tegen mij zeggen haha.
Ook online kwam ik nou niet bepaald mensen tegen die dat wel konden, veel verder dan achterlijke lobjes, veel gedribbel en dezelfde manieren van scoren ging het niet online. De demo vind ik te kort om echt te kunnen oordelen of het wat voor mij is, maar zo op het eerste gevoel is het een no go voor mij persoonlijk. Maar de tijd dat ik hard moest lachen om iedereen die Fifa speelde is sinds 2 jaar toch wel voorbij
Laatst bewerkt: 16 sep 2008