FIFA 09 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Viktortje, 14 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Orange

Orange One of a kind.

Leuk Bevonden:
    0
    Heb ook wat van die truukjes geprobeerd, moeilijker dan ik dacht:

2. Jows

Jows Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    111
    Prima. Zullen er vast genoeg zijn die er net zo over denken. Echter had ik het liever wat flexibeler gezien met wat mindere elastische kracht.

Ieder zijn ding heh ;)

3. Spartacusss NL

Spartacusss NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja daar heb je gelijk in

4. dodonkey

dodonkey Droog & Dodelijk !

Leuk Bevonden:
    0
    die truukjes zien er allemaal leuk uit, maar of je ze in een wedstrijd ook daadwerkelijk gaat gebruiken...

5. AC/DC

AC/DC Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Cyrax77, je bent een held, echt waar. Nu is het niveau hier op XBW niet van de hoogste en kom je er mee weg. Hulde.:thumbs:

6. Spartacusss NL

Spartacusss NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja ik gebruik ze

7. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Hij (Cyrax) heeft wel een beetje gelijk. Als Cyrax77 en Jows kritiek uiten, dan doen ze het altijd met argumenten. Ik kom al een paar jaar op xbw, maar hun posts vind ik altijd het meest informatief. Ze kijken tenminste objectief naar de zaak. Ook al is Cyrax een PES fanboy (zoals hij zelf zegt) dan kraakt hij PES gewoon af als ze het verdienen (zie de PES van vorig jaar). Iedereen mag de boel afkraken, maar doe het wel met een juiste argumentatie.

Om het nog even over FIFA te hebben. Ik vind dat de demo weinig sfeer heeft, maar dat komt ook door het ontbreken van het commentaar. Het Engelse commentaar geeft me echt een goed gevoel. Met de demo is het maar stil, dat is best saai.

8. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Dank je wel, maar zoveel lof verdien ik niet. Ik plaats mezelf liever niet boven de rest van de forumleden. Het principe van in het land der blinden is eenoog koning vind ik eigenlijk een beetje denigrerend naar onze medeforumleden. Een excuus aan hen is hier wel op zijn plaats lijkt mij. Je hoef niet persoonlijk iedereen een PM te sturen, gewoon in dit topic is wel voldoende denk ik zo.

Ontopic dan maar weer:

Gisteren heb ik weer een x aantal potjes Fifa 2009 gespeeld. Ik zou graag van iemand horen of ik iets fout doe m.b.t. het geven van een voorzet. Ik vind dat de bal bij een voorzet een beetje lang onderweg is. Volgens mij moet het mogelijk zijn om gewoon een strakke snelle voorzet te kunnen geven toch? Want ik krijg het niet voor elkaar om hem echt lekker en strak te geven. En niet zo'n lelijke zweefbal die zo lang onderweg dat het onrealistisch is als je die nog scoort ook, omdat een verdediger die in een echte professionele voetbalwedstrijd allang uit de 16 had gehaald.

Verder blijf ik bij mijn eerdere standpunt, ik denk dat het vooral een kwestie van te weinig Fifa en te veel de game van de concurrent spelen is dat ik 'het gevoel' maar niet krijg. De full versie van Fifa 2008 heb ik tijden achter elkaar zitten spelen omdat ik PES 2008 niet de moeite waard vind. Maar nooit heb ik dat gevoel gekregen, dat samensmelten tussen mij en een voetbalgame. Mijn inzicht kan je wel redelijk goed noemen, ook in Fifa, maar de vingers krijgen de bal niet waar de hersens het zien. Natuurlijk lukte het ook weleens wel, en dat gaf dan wel een goed gevoel. Maar het echt masteren van zo'n spel, dat is waar ik naar op zoek ben. Veel oefening zei ik altijd tegen nieuwe PES spelers, dat zullen de Pro Fifa spelers nu waarschijnlijk ook tegen mij zeggen haha.

Ook online kwam ik nou niet bepaald mensen tegen die dat wel konden, veel verder dan achterlijke lobjes, veel gedribbel en dezelfde manieren van scoren ging het niet online. De demo vind ik te kort om echt te kunnen oordelen of het wat voor mij is, maar zo op het eerste gevoel is het een no go voor mij persoonlijk. Maar de tijd dat ik hard moest lachen om iedereen die Fifa speelde is sinds 2 jaar toch wel voorbij 8)

Laatst bewerkt: 16 sep 2008
  9. hully

hully Active Member

Leuk Bevonden:
    54
    Waarom toch altijd zo hatelijk allemaal. Geef gewoon je mening, wijs elkaar op leuk info en nieuwtjes, discussieer wat, maar zorg er aub voor dat we niet tot het trieste niveau raken zoals tijdje geleden op Evoweb. Was in de tijd van pes3 t/m 5 zo'n gaaf forum en is bijna niets meer van over, op een paar die-hards na. Voor de rest hele nare fan-boys.

Het heeft toch ook absoluut geen zin om elkaar de mening door de strot te duwen. Het blijft allemaal meningen-werk. Ik bedoel wat heeft het voor een zin om mij bijvoorbeeld wijs te maken dat Fifa beter is dan PES met argumenten (die ik al dan niet deel) maar waarna ik toch blijf roepen: ik ga voor PES. Ik bedoel, leuk debatteren is tof, beetje scherp ook, maar om nu echt naar te doen heeft toch geen ruk zin?

10. hully

hully Active Member

Leuk Bevonden:
    54
    :)
    2 x snel op de lange-pass button voor strakke voorzet door de lucht; 3 x snel op lange-pass button voor strakke voorzet over de grond. (overigens beter goed gejat dan slecht verzonnen ...)

11. Red&Yellow

Red&Yellow TEK BUYUK CIMBOM

Leuk Bevonden:
    0
    Omg, ik ging net ff naar de FRS en die stumpert zei dat FIFA as vrijdag daar al uitkomt :/

@Cyrax ga dan lekker PES, je haalt niemand over hier hoor.

12. TSquares

TSquares Pionier

Leuk Bevonden:
    0
    En Linker trigger inhouden om voorzet bij 1e paal te plaatsen.

13. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Meld het hier mocht je hem Vrijdag al heb gekocht! ;) Al is dat wel erg vroeg dan..

14. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
  15. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Ik dacht mooi die zoek ik, is die alleen maar voor de PC en de PSP, jammer.

16. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Ik geloof er eigenlijk vrij weinig van.. Ja, wel je verhaal, maar volgens mij heeft free record shop zelf geen balle verstand van wanneer dinge uitkomen in hun winkel. Maar laat toch maar even weten of het echt zo is;)

17. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    jah dat is inderdaad jammer, ik laat de link wel staan.
    5 euro voor de PC versie van PES 5 is de moeite wel waard.

18. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Ja, de FRS is och niet bepaald een winkel om rekening mee te houden als het om release data gaat. Het wordt volgens mij gewoon 03-10-2008 officieel gezien dan. Waarschijnlijk kun je hem vast wel ergens wat eerder op de kop tikken, een paar dagen op zijn hoogst.

Enne, ik probeer niemand over te halen. Het maakt mij namelijk niet uit wie wat speelt. Maar ik geef wel gewoon mijn mening als je het niet erg vind. Ook als je het wel erg vindt trouwens hoor.

19. PRO EVO6

PRO EVO6 STERCHELE

Leuk Bevonden:
    0
    Soms vraag ik mij af hoe oud sommigen hier zijn.Cyrax77 geeft zijn mening en dan zegt iemand anders ga naar pes.Iedereen mag toch zijn mening zeggen dit is een forum.Maar jullie doen maar.Ik zie wel welke de beste wordt fifa of pes

20. Deji

Deji Fun player

Leuk Bevonden:
    0
    tuurlijk kom op jongens, je moet kritiek kunnen geven, op deze forum, en ook op pes forum, als je het maar een beetje onderbouwd.
    Geen van beide zijn perfect, alhoewel ze steeds dichterbij komen..hehe

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina