[Films] Meningen, reviews, previews, etc! [Deel 7]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Tco, 10 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MM90

    MM90 -xxx-

    Berichten:
    511
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee.
     
  2. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    Wauw, bedankt voor je nuttige bijdrage.. Vertel
     
  3. MM90

    MM90 -xxx-

    Berichten:
    511
    Leuk Bevonden:
    0
    Oude quote van mijzelf.

    Maar dat is mijn mening; The Dark Knight is overrated.
     
  4. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben met je eens dat Harvey Dent's karakter switch behoorlijk zwak was, en wat je zegt, The Joker cijfert de rest behoorlijk weg ja. Neemt niet weg, dat het een hele lekkere zit was, en dit een betere comic book film is dan ik gewend ben, en voor iemand die amusement belangrijker vindt dan wat dan ook in een film (ik dus) was het een heerlijke zit
     
  5. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.037
    Leuk Bevonden:
    5.856
    Meen je dat ? Ik dacht dit:

    Nadat Tom die granaten in die tripod had gestopt ging er een kapot, ik dacht juist dat daarom al die andere tripods hun schild verloren omdat er een kapot werd gemaakt en zo aangevallen konden worden. Vond dat al een slechte einde, maar dat van jouw is nog erger! :eek: Voor de rest mooie film imo.
     
  6. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.037
    Leuk Bevonden:
    5.856
    Net The Incredible Hulk gezien, wat een film! _O_ Prachtig, vond hem ongelofelijk sterk. Norton speelt een goede Bruce Banner, veel actie en er wordt goed uitgelegd hoe hij The Hulk is geworden. En daat laatste stukje! :eek: 9/10

    Met Tony Stark! Wat krijgen we nu, Iron Man tegen Hulk of vechten ze misschien wel samen ? Ik denk niet tegen elkaar, want bij Iron Man zal 2 denk ik met Samuel L. Jackson zijn ( Weet niet wie hij dan speelt, nooit comics gelezen ) of zal Iron Man los staan van de films van The Hulk. Very Nice!


    Edit: Dubbelpost, sorry ^^
     
  7. Remco

    Remco Guest

    Zo heb ik em inderdaad ook gezien
     
  8. MM90

    MM90 -xxx-

    Berichten:
    511
    Leuk Bevonden:
    0
    Het team waar Stark naar refereert zijn The Avengers; tijdens de credits van Iron Man verteld Nick Fury (Samuel L. Jackson) dit aan Stark. Er staat, ik dacht voor 2011, een film over The Avengers gepland (een team bestaande uit verscheidene superhelden).
     
    Laatst bewerkt: 17 sep 2008
  9. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.037
    Leuk Bevonden:
    5.856
    Aah dus als ik het goed heb zullen er gewoon vervolgen op Iron Man & The Incredible Hulk komen, maar zal er ook een film over The Avengers komen ( En hun beide zullen daar dan ook een rol in hebben ? )
     
  10. MM90

    MM90 -xxx-

    Berichten:
    511
    Leuk Bevonden:
    0
    Of er vervolgen komen op Iron Man en Hulk zou ik echt niet durven zeggen. Waarschijnlijk wel gezien de hoeveelheid geld dat ze opbrengen...

    Of de beide acteurs een rol hebben in de film is mij ook nog niet duidelijk. Het is op het moment nog in een beginfase allemaal. Eerst komt er nog een film met Captain America; de leider van The Avengers.
     
  11. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Tis jammer maar het is toch echt zoals ik het zei.

    This is because they are suffering from terrestrial diseases, which they have no resistance to, as they are from another planet and where they would not have encountered such diseases
     
  12. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    An American Crime

    Poeh wat een film, zeer indrukwekkend en schokkend en ook de realiteit helaas, want het is gebaseerd op een waar gebeurd verhaal. En nou hoor je vaak genoeg over zieke dingen die in een gezin gebeuren maar dit verhaal is toch wel heel erg. Ik ga ook maar niet teveel vertellen over de film want voordat ik het weet verklap ik teveel. En je kan bij IMDB terecht daarvoor. Maar deze film moet je wel zien...het laat zien hoe verdomd ziek mensen kunnen zijn....

    http://www.imdb.com/title/tt0802948/
     
  13. Jeruzame

    Jeruzame www.JeroenWesten.nl

    Berichten:
    482
    Leuk Bevonden:
    4
    Where In The World Is Osama Bin Laden (8,0)
    Weer een geslaagde docufilm van Morgan Spurlock om te laten zien wat er gaande is in het Midden-Oosten. Vooral de combinatie van humor en serieuze gesprekken maken het erg indrukwekkend.
     
  14. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    There Will Be Blood
    Gisteravond gekeken. Echt een hele bijzondere film over een hele aparte man in de olie business van begin 20ste eeuw. De rol van een geharde olie baron is echt prachtig neergezet door Daniel Day-Lewis en de verhaallijn wordt echt schitterend in beeld gebracht. Absoluut een aanrader.
     
  15. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    • Nosferatu (Definitive Fully-restored version with original score) [Masters of Cinema] [1921]
    • Airplane [Special Collector's Edition]
    • Easter Parade [1948]
    • Spaceballs (Special Edition) [1987]
    • Million Dollar Baby [2005]
    • Les Miserables (2 Disc Collector's Edition)
    • My Fair Lady (40th Anniversary 2-Disc Special Edition) [1965]
    • A Star Is Born - 2 Disc Special Edition [1954]
    • Cats - Ultimate Edition [1998]
    Binnengekregen van amazon.co.uk.
    Movietime :+.
     
    Laatst bewerkt: 19 sep 2008
  16. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Gisteravond The Incredible Hulk gekeken.

    Edward Norton zet imo een betere Banner / Hulk neer als dat Bana dat deed in het vorige deel.
    (Al is er niet echt sprake van een nieuw deel, gewoon een nieuwe film.)
    Al met al een heerlijke superheldenfilm, zoals deze behoren te zijn.
    Over the top, explosies en gewoon heerlijk vermaak.

    Een 8 van mij. :)
     
  17. Chillco

    Chillco Active Member

    Berichten:
    1.197
    Leuk Bevonden:
    6
    Laatst Mister Woodcock gezien met Sean william scott en Billy Bob Thornton. Maar een paar keer gelachen en dat was vooral om het personage van Billy Bob thornton. Voor de rest geen grappige film.
    Wat wel een grappige film is (gisteren gezien), is Superbad. Ik heb bijna de hele film dubbel gelegen van het lachen. Die 2 jongens samen met Foggel en dan komen later die agenten er ook nog in. In mijn ogen een van de beste komedies die ik ooit heb gezien.
     
  18. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    En hij duurt ook lekker lang.
     
  19. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.037
    Leuk Bevonden:
    5.856
    Vorige week ( Of 2 weken ) geleden, weet het niet meer Die Hard gezien en gisteravond Die Hard 2. B-R-U-U-T. :cool: Heerlijke actiefilms met een goede Bruce. Deel 4 komt niet eens in de buurt van deze 2, hopelijk komt 3 ook op tv binnenkort. :cool:
     
  20. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    vond deel 4, velen malen beter dan 2, maar 1 blijft een echte classic, 3 vond ik ook erg sterk.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina