FIFA 09 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Viktortje, 14 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Achillias

Achillias Guest

Beste Jip luisteren blijkt inderdaad een vak te zijn waaraan sommige nog veel aan zouden kunnen verbeteren.

Net zo min dat er verschillen zitten in een eigen mening te hebben of een mening uit te spreken waarvan de inhoudt wel blijkelijk een algemene beladen strekking heeft ( bemerk je de twee verschillen erin?).

A fijn het mag duidelijk zijn dat de ''pot verwijt de ketel'' herhadelijk hiervan toepassing is. Goed dat je trouwens in ziet dat er nog wel wat schort aan de taalgebruik van jou, interpunctie's, grammatica, spelling; redelijk ingeburgerd in de Nederlandse norm wat betreft taal. Alleen blijk jij ze volledig te negeren.

Gek he dat men dan niet de moeite neemt om er inhoudelijk er op in te gaan.

Laatst bewerkt door een moderator: 17 sep 2008
  2. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Haahahaha wat een zielig figuur ben jij man. En dan zelf ook nog taalfouten maken als je iemand wilt verbeteren. Tjappie die je bent.

3. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Mensen wat twijfelen tussen pes en fifa, en graag eens naar reactie's willen kijken, kunnen beter naar 't vorige deel gaan.. dit deel gaat werkelijk nergens over...

4. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Valt er toch nog wat te lachen vandaag op stage *)

5. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Lieve Janneke,

Het is interpuncties, en niet interpunctie's. Voor iemand die ontzettend geilt op interpuncties, vind ik het behoorlijk teleurstellend dat je het woord niet eens goed kan schrijven.

Verder stel ik voor je eigen post nog eens goed door te lezen. Had je eigenlijk moeten doen alvorens een ander te wijzen op eventuele spellingsfouten. Want nu sta je eigenlijk behoorlijk voor lul. En dat vind ik toch best wel sneu voor je.

Ik weet ook niet wat A fijn betekend, maar dat kan aan mij liggen. Ik dacht dat je misschien enfin bedoelde. Maar goed, wie ben ik. Jij bent hier de taalfreak, ik ben maar een simpele ziel.

Veel liefs,

Jip.

Laatst bewerkt: 17 sep 2008
  6. Scorp2111

Scorp2111 Active Member

Leuk Bevonden:
    213
    Idd dit deel gaat echt nergens over.. Ga het eens wat meer over het spel hebben en wat minder over doelnetten en interpunctie ;)

7. MrCaveman

MrCaveman Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat zijn gamers in het algemeen toch een sneue types he. Ongelofelijk ook hier die reacties. Al die nerds die kwaad zijn..... Alsof ze allemaal zelf meegeprogrammeerd hebben aan 'hun' voetbalspel. Trieste zieltjes....

8. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903
    Doelnetten zijn anders best belangrijk hoor. Interpuncties vind ik ook niet echt van belang, maar daar denkt niet iedereen hetzelfde over.

9. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Ik moet zometeen toch even naar de stad, ga ik even navragen of hier enigzins iets van klopt! ;)

10. Achillias

Achillias Guest

Ik zou toch maar eens snel vandale.nl bezoeken om de betekenis ervan op te zoeken, en over de inhoud van je post gesproken zoals een mede forumbezoeker al aangaf je verwijt mensen dingen die jezelf doet.

Meneer de simpele ziel.

Laatst bewerkt door een moderator: 17 sep 2008
  11. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903
    Als je het maar niet bij de FRS vraagt 8).

@Achillias,

Ik denk dat we wel klaar zijn met elkaar. We kunnen wel een lange discussie aangaan, maar volgens mij is de rest dat behoorlijk zat ondertussen. Ik wel in ieder geval, moet je nagaan hoe dat voor de mensen is die gewoon wat willen lezen over Fifa 2009. Bedankt voor de verhelderende discussie, als je verder wilt discussieren kun je me dat via de pm wel melden, misschien kan ik nog wat van je leren.

12. Jows

Jows Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    111
    Achillias, het kan aan mij liggen, maar de reacties van Cyrax vind ik persoonlijk totaal niet lastig om te lezen. Volgens mij maakt hij wel degelijk gebruik van interpuncties.

En dan nog, als je iets wilt lezen, maar het je door bepaald taalgebruik onmogelijk wordt gemaakt, dan zeg je dat in een reactie. Om simpelweg te zeggen, "ik moet teveel nadenken als ik je reactie lees, want je gebruikt te weinig interpuncties. Daarom lees ik het maar niet....", dan zie ik dat meer als het ontwijken van de vraag.

Verder irriteer ik mij mateloos aan mensen die gaan zeuren over het taalgebruik van anderen. Kom op zeg, we schrijven hier geen sollicitatiebrieven, we reageren hier op elkaars berichten. Overal kom je taalfouten tegen (ook in de quote van jou hierboven). Zelfs in kranten, zelfs in beleidstukken, zelfs wel eens in boeken. En alleen dáár kun je je eraan irriteren. Want jij hebt betaald voor een foutloze krant, of boek.

Nu gewoon weer ontopic. Ik zie zojuist dat Cyrax ons in Jip en Janneke taal heeft weten te vertellen dat je verder met hem kunt discussieren d.m.v. een PM.

13. AC/DC

AC/DC Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet het niet hoor maar hoe vaker ik de demo speel van FIFA09 hoe stroperiger de gameplay begint aan te voelen. Ik speelde gisteren na heel wat demo-spelen weer PES2008 tegen vrienden en merkte dat het spel waar ik ten eerste gewend aan was nog steeds wel veel soepeler en fijner speelt. Mijn dilemma over welke footie ik als eerst haal is nog nooit zo groot geweest, uiteindelijk heb ik zei beide wel net als elk jaar maar toch. :9

Als ik daarbij denk aan mijn geweldige online ervaring met PES6, waar ik meer dan 700 ranked wedstrijden er op had zitten en de geweldige spanning die ik elke keer opnieuw beleefde, begint het wel heel erg te jeuken wat betreft keuze. Mits KONAMI aan de volgende voorwaarden kan voldoen wil ik ze best weer "in genade nemen":
    - Géén lag, ook geen klein beetje.
    - Online Champions League wedstrijden, dus niet per se een toernooi maar dat je op z'n minst een wedstrijdje Real Madrid v. Arsenal kunt spelen in CL setting.

Edit: voordat ik weer geflamed ga worden door onwetende mensen wil ik hier even als bewijs aantonen welke footie ik het meest gespeeld heb: http://www.360voice.com/blog-games.asp?tag=Bardogan.

14. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903
    Het online gedeelte van Fifa 2009 trekt mij enorm. Puur als voetbalgame gezien kies ik zeker weten voor PES 2009, maar mijn verwachtingspatroon m.b.t. online voetballen is extreem laag bij bovengenoemd spel.

Fifa 2009 speelt imo veel beter dan welke Fifa game dan ook, en is een grote vooruitgang t.o.v. Fifa 2008 of Euro 2008. Veel dingen in het spel zijn erg realistisch nagebootst maar wat ik eigenlijk al eerder zei, het is gewoon een kwestie van 'het gevoel'. Dat heb ik niet bij Fifa 2009, nooit gehad ook bij een Fifa game. Dat weegt voor mij persoonlijk dan weer net wat zwaarder dan alle online mogelijkheden en het prachtige totaalproduct dat Fifa 2009 heet.

15. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Hoe zit het kwa weers-effecten. Ik dacht in een trailer regen te hebben gezien en in EK08 zat ook regen. Maar zit er ook sneeuw in ? Zou ik wel leuk vinden in ieder geval. :cool:

16. Spartacusss NL

Spartacusss NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    jep er zit ook sneeuw in

17. AC/DC

AC/DC Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Voor mij staat goede online met PES gelijk aan al die nieuwe dingen in FIFA09 waaronder 10v10. Maar als je het gevoel niet hebt dan zal het ook nooit lang leuk blijven. FIFA heb ik daarom ook nooit lang vol kunnen houden, PES wel.

Je kunt het jezelf ook niet lang genoeg forceren. Dat totaalproduct wat FIFA aantrekkelijk maakt verdwijnt een tijd later voor de echte pesser. Soundtrack en al, leuk allemaal maar na een tijd spelen gaat het wel knagen en wil je terug naar PES. Dat gevoel zoals jij al zei is belangrijk.

18. Spartacusss NL

Spartacusss NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    fifa is de bom dus pes noobie's die zitten te zaggen ga lekker terug naar het pes topic

19. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de FIFA demo gespeeld en ik ga denk ik toch voor PES. Ik vond het allemaal iets te traag, en bij PES schijnt het wat sneller te zijn maar niet zo snel als PES2008 dus goed in balans. Maar als online weer kut werkt bij PES dan ga ik denk ik toch voor FIFA09 hoor..

20. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Daar hebben we het PES vs FIFA topic voor, heb wel zin in Fifa. Weet iemand waar die beetje goedkoop te pre-orderen is?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina