Mercenaries 2: World in Flames

Discussie in 'Algemeen' gestart door Biba, 16 jun 2007.

1. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Als iemand nog ff wat Co-op achievements wilt halen moet hij/zij me maar even een PM sturen, want ik heb ze namelijk allemaal al.

2. Servantes

Servantes Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.347
    mensen die wat co op willen spelen voeg me toe : Servantes NL

3. Masterchiief

Masterchiief Prepare to fight...

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit vast bij UP. Heb 22/24 shop items geunlocked. Weet iemand hoe ik nu verder moet?

4. Peter Boudewijn

Peter Boudewijn Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    even een hele simpele vraag...

ik ben namelijk aan het twijfelen of ik deze game ga halen, maar ik lees/hoor nogal wat verschillende reacties...

eigenlijk wil ik dus weten of deze game z'n 60 euro waard is...

alvast bedankt!

Groetjes,
    Peter

5. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18
    Game is wel een top game. Ik vermaak me super met co-op vooral en dingen opblazen is echt leuk. Zeker in het begin speel je veel en pas later zie je de schoonheidfoutjes

6. metalslave

metalslave Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Voor mij was deze game zeker de 60 waard:thumbs: Ik heb er al 50 uur op gespeeld ofzo en ben het nog altijd niet beu. De explosies blijven altijd wel zalig om te zien en de zijmissies na de story houden je ook nog een hele tijd bezig.;)

7. casper018

casper018 Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    ik vind het een top game!!!

8. serious siem

serious siem PSN: Serious-Siem

Leuk Bevonden:
    6
    @peter.
    Ik zou hem niet kopen, hij is erg tof hoor, ontploffingen ook heel mooi, geluiden ook fantastisch, maar gameplay qua houdbaarheid is uiteindelijk volgens mee inziens, vergeleken met de spellen die in de toekomst gaan komen(fallout 3, fable 2, GOW2) tekort komend.
    Mijn keuze voor mercenaries 2 was gebaseerd op het vorige deel, maar door die zonnige sfeer(venezuela) heeft het toch een wat mindere vibe. Uiteindelijk raad ik je aan toch nog eeeeeeeven te wachten, en die 60 euro uitgeven aan een triple A game,

9. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind dit spel maar slaapverwekkend, het is het alllemaal gewoon net niet. En het is jammer dat er geen offline co-op in zit.

10. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Na de demo gespeeld hebben is dit mijn mening:
    Voor de eerste 5 minuten was het leuk om met de rocket launcher van alles op te blazen, maar toen ik daar even geen ammo voor had vond ik de game een stuk minder leuk.
    Zoals hierboven gezegd wordt; het is allemaal nét niet.
    Gebaseerd op die 15/20 minuten dus.

Just Cause vond ik véél leuker, en had veel beter een tropische/warme sfeer. Yum :9

11. Juunanagou

Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.066
    Ik heb de game ik vind het echt een top game. En toen de game ook net uit was zou ik zeker gezegt hebben dat je em moet kopen.

Maar waarom nu niet meer? Omdat Saints Row 2 en Fable 2 volgende maand alweer uitkomen. Ik heb de game dus ook gehaald om nog beetje bezig te kunnen zijn voor die 2 games uitkomen. ;)

Maar DulleNL ik weet niet hoe het zit met de demo maar in de volledige versie kan je een airdrop vragen en zo 1, 2, 3 komt er een helicopter over vliegen die een doos kan droppen met elk gewenste wapen (dat je hebt geunlocked om te kopen) die je nodig hebt. :)

12. Sen

Sen Active Member Hoofdredacteur

Leuk Bevonden:
    378
    Ik vind ook Just Cause beter. Ik raad het mensen af deze game voor de volledige prijs aan te schaffen. Het is een kort spel dat erg slecht is afgewerkt. Zoals eerder gezegd, echt een net niet gevoel.

13. Vegeta

Leuk Bevonden:
    18
    Ik heb 1000 punten en ben klaar met de game dus mensen met een leuke game over voor mij dan wil ik hem wel ruilen!

14. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.725
    Hoe heb je in godsnaam de volledige 1000 punten voor elkaar gekregen? Ten eerste zijn de achievements alleen al ongelooflijk glitchy, zo krijg ik bijvoorbeeld minstens 2 a 3 achievements die ik al hoor te hebben gewoon maar niet.

15. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Er zijn verschillende manieren om die achievements toch nog te krijgen die je niet gekregen hebt maar wel verdiend zou moeten hebben.

Zo kun je bijvoorbeeld dit doen:
    1) uitloggen uit XBL zodat je niet met XBL verbonden bent
    2) Cache clearen in Dashboard (zie hier hoe je dit moet doen: http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=113210)
    3 ) Mercenaries 2 opstarten
    4) dan weer inloggen
    5) je krijgt dan de melding of je een update wilt downloaden
    6) download deze NIET, dus je blijft dan ook niet verbonden met XBL
    7) load dan gewoon je save game via de normale procedure.

Als het goed is krijg je dan wat achievements die je eigenlijk al had moeten krijgen nu wel gewoon. (er zijn ook gevallen bekend waarbij mensen gewoon een hele hoop achievements kregen die ze eigenlijk nog nooit hadden behaald, zoals die 1 billion achievement). Zo kreeg ik eerst die ene achievement waarbij de Allied Nations Mood op MAX moet staan niet (terwijl ik hem wel eigenlijk al wel verdiend had), en door het gene te doen wat hierboven staat kreeg ik hem wel.
    Ik ben deze manier vaak op het gamefaqs.com forum tegen gekomen, dus daar heb ik het ook vandaan.

Laatst bewerkt: 21 sep 2008
  16. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.725
    Was allemaal bekend bij mij, ik heb ook zo die Allied Nations Mood achievement gehaald, maar ik krijg ze nog steeds niet. Heb het zelfs al meerdere keren gedaan. Heb ook al geprobeerd een New Game aan te maken, zoals ook ergens vermeld, werkt ook niet. Daarnaast was die andere een co-op achievement, die van eerste worden tijdens een co-op race.

17. Juunanagou

Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.066
    Ja ik heb ook problemen met de Allied Nations Mood achievement. Die van China kreeg ik gewoon direct na het introductie gesprek met die ene bij de PMC.

Terwijl ik die van AN niet krijg terwijl het balkje op max zit en na missies voor hen ook niks. :eek:

18. Vegeta

Leuk Bevonden:
    18
    An mood is de enige die bij mij glitchy was. Dit terwijl me coop buddy hem wel kreeg. Tip. Ga mercanaries spelen terwijl je niet online bent dan unlocked hij meteen. Rest van de achievements gewoon eerlijk gehaald. Zijn niet zo heel moeilijk. Vergen alleen wat geduld. Enige die echt rot is Aces High. HEt vangen (niet dood schieten) van alle High value targets. Als je die gewoon emt een coop buddy doet die het snapt en niet auto save gebruikt gaat het prima.

1 Biljoen, be quick or be dead. 20 co-op airstrike, 50 grenade kills zijn allemaal gewoon goed te doen.

1 biljoen --> de winching challenge --> maximum bet is 5 miljoen op een bepaald moment maar hoe meer geld je hebt hoe hoger je minimum bet word. Als je 100 miljoen hebt is je minimum bet al hoger dan je maximum bet en dit blijft groeien. Als je 500 miljoen hebt (gaat aardig snel) krijg je al 25 miljoen per keer dat je de challange doet.

Challange is makkelijk te doen door. Start winching challange --> stap niet in de 2 helicopters maar roep je eigen op. Vlieg daarmee naar de laatste outpost die je voor Universal Petrolieum moet veroveren en jat daar drie containers. Stapel deze op elkaar in de gele zone (zie je niet aangezien je in een andere helicopter ziet, maar je weet ongeveer waar hij zit) Zet het niet te dicht bij het kistje dat je moet optillen.

Als je deze drie hebt neergezet (dus drie container van buiten het terrein van je pmc) zullen deze constant blijven staan tot je mercenaries uit doet. Je kan dus heel simpel missie starten. In de helicopter stappen(nu wel een missiecopter) en dan binnen tien seconden dat kistje op die drie containers zetten) zo scheelt het weer steeds die toren bouwen.

Binnen een uur heb je je biljoen (zou beginnen aan het einde van het spel)

19. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Net even de demo gespeeld en het is toch niet helemaal mijn ding.
    Wordt iets te veel in het diepe gegooid. Had nog geen goed idee van wat ik nou moest doen. Was op den duur bij een punt (wist nog niet goed waar die gekleurde icoontjes voor stonden). Kon iets opblazen (soort torrentje), maar rocket launcher was leeg en met mitrailleur schoot het niet op. Daarnaast werd ik constant geflankt door gasten met mitrailleurs en tanks. Je kan behoorlijk lang in leven blijven (gelukkig zeg), maar toen ik door een tank werd neergeknald hield ik het voor gezien.

20. Gnermo

Gnermo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb hem voor de PC gedownload en ongeveer een uur gespeeld. Baggerspel.

Deel Deze Pagina