die hoest ook altijd toch, dat is die blauw witte samurai die zn zwaard achter zn rug houdt , die heeft een rokershoestje
Zag de game bij Gameking. Demo gedownload en was ook meteen verkocht \o/ Dit wordt mijn 1e aankoop op XBL.
Zal wel , ik heb er nooit geen aandacht aan gegeven. Heb net een 2100 punten kaartje bestelt , na Braid zullen er wel meer games volgen.
Feeding Frenzy 2! Deel 1 te vaak gespeeld dus ook deze ga ik halen. Wel al op de PC gespeeld, denk dat het dezelfde is, maar met een controller speelt hij een stuk beter vind ik.
Feeding Frenzy 2! Met Feeding Frenzy's Trial veel lol gehad samen met mijn moeder en zusje maar nooit gekocht, deze koop ik ook niet. Trial is meer dan genoeg.
Feeding Frenzy 2 is echt veel moeilijker dan deel 1. Had hem met story niet eens in 1 keer uitgespeeld terwijl ik bij deel 1 maar 2 of 3 keer dood ging. De time trial is echt een hel dit keer. Had aan het einde nog maar 1min over terwijl dit in deel 1 40 min was . Maar wel als 3de van de wereld uitgespeeld (ook 3de op de leaderboards nu) Maar hij is best pittig dit keer.
Heb deel 1 wel en ook niet veel behoefte aan deel 2, maar voor mensen die het niet kennen wel een aanrader. Deel 1 was best geinig, alleen na het uitspelen niet meer gedaan. Kijk wel uit naar Duke Nukem.
Ik ga zo wel even de trial doen van het Domino spelletje. Lijkt me best leuk, al is het denk wel snel saai. Edit: Is dus ook saai. 800 punten is teveel van het goede. Nu maar wachten op Megaman.
Hoe kan een trial goed genoeg zijn als je het een leuke game vind? De game was tijdens de E3 2006 al aangekondigt,maar eindelijk is de game er
weet iemand of megaman 9 nog aankomende week op xbla komt? ik zit er echt op te wachten en weet dat die dan in amerika uitkomt. maar weet alleen niet hoe het zit met europa./..
Volgens mij zijn Arcade spellen altijd wereldwijd, want bij Duke Nukem staat ook alleen een Amerikaanse release. Weet het niet zeker, maar wel bijna.
Niet altijd. Kijk maar naar Aegis Wing. Maar je kan er van op aan dat megaman gewoon overal uit komt.
Feeding Frenzy 2 gekocht, leuker dan deel 1. De achievements zijn ook makkelijker te halen (gelukkig geen 10 uur spelen achievement zoals in deel 1). Wel jammer dat multiplayer alleen offline is. Stond vanochtend nog in de top 20 overall, maar dat zal later wel lager zijn.