[PC] Warhammer Online: Age of Reckoning [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Tco, 11 mei 2008.

  1. Beowulf

    Beowulf Intellectual Killer

    Berichten:
    251
    Leuk Bevonden:
    1
    Volgens mij is dat alleen als je de pre-order kit hebt. Ik hoorde dat EA Nederland niet aan de headstart actie voor gewone edities meedoet...helaas
     
  2. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Zijn er al toevallig winkels waar WAR al in de schappen ligt?
     
  3. (Smart)ass

    (Smart)ass Active Member

    Berichten:
    2.084
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja volgens mij over al, hier bji de bartsmit in iedergeval wel.

    Ik heb een probleem. Naar veel gezeik omdat ik blijkbaar al een account had een nieuw account gemaakt. Alleen me code is invalid:confused:, Gewoon een nieuw account ingevoerd. Alleen mijn code is invalid?:confused: het is toch de code achterop het boekje?
     
    Laatst bewerkt: 16 sep 2008
  4. Syzigy

    Syzigy Active Member

    Berichten:
    1.143
    Leuk Bevonden:
    28
    Hoe kan hij al in de winkel liggen dan?-_- ik bedoel je krijgt er dus een gewone key bij en geen headstart key dus dan koop je de game en kan je uhm pas vanaf donderdag spelen ofzo?
     
  5. (Smart)ass

    (Smart)ass Active Member

    Berichten:
    2.084
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou het niet weten. Enigste wat ik weet is dat ik hem nu gekocht heb bij de bartsmit zonder te pre-orderen en mijn key werkt niet op war-europe.com

    edit: je hebt gelijk. we kunnen nog niet spelen, waarschijnlijk pas donderdag of misschien morgen al. pff leuk is dat :+
     
    Laatst bewerkt: 16 sep 2008
  6. the only ego

    the only ego linux hippie

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    ja maar bol heeft beetje probleempjes met uitzenden van codes nu..

    Net weer het zelfe : ja code moet verstuurd worden naar u, maar is niet gebeurd. kan het alleen nu weer (2e keer) naar de afdeling sturen..

    GVD heb ik recht op iets krijg ik het waarschijnlijk niet. Om furieus van te worden.
     
  7. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik denk dat ik mogelijk toch verder ga met mijn WP op Karak Azgal (goed gespeld?) (CORE) i.p.v. mijn WP op Eltharion (Open RvR).

    Een slechtere character en server naam maar ik heb ieg iets meer kans om meer ToK unlocks te krijgen. Nog steeds niet allemaal maar ja...
     
  8. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja zeker die zit in de pre order kit zelf :)

    En boeie ik vind de overige soorten van Chaos niet zo heel boeiend moet ik bekennen en ik heb de hele week stage dus echt super hoog ben ik toch niet als de release 18sept is...ik denk ik maak er maar gewoon het beste van en ik vind de class nog steeds erg vermakelijk. Had ik echt niet verwacht

    Eh nee

    en nee donderdag pas
     
    Laatst bewerkt: 16 sep 2008
  9. (Smart)ass

    (Smart)ass Active Member

    Berichten:
    2.084
    Leuk Bevonden:
    0
    ?
    Ik snap je reactie niet helemaal? Als je bedoeld dat het niet zo is dat ik tot donderdag moet wachten maar hem nu al kan spelen waarom vertel je me dan niet hoe?

    En als je bedoelt dat de game niet in de schappen ligt klopt dat niet. Ik heb de game hier voor me liggen, geinstalleerd. Gehaald bij de bart smit in Gouda, en blijkbaar was hij ook te koop bij de Gameplayer.
     
  10. the only ego

    the only ego linux hippie

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    aan goa heb ik dus ook niks (surprise surprise)
    Thank you for pre-ordering Warhammer Online: Age of Reckoning.

    If you encountered an issue with one of our partners or retailer, or in case you have not received your CD key yet, please try to contact directly the retailer or the website where you have purchased your order, for an explanation. This is because we have no access to the databases of our retail partners.

    In order to download the game client, we invite you to visit this page: http://www.war-europe.com/#/clientdl/

    We also invite you to visit regularly the news section of Warhammer Online website at http://www.war-europe.com in order to keep yourself up to date about information related to our game.

    Thank you for your interest in Warhammer Online: Age of Reckoning!
     
  11. Nitram

    Nitram BiA!

    Berichten:
    1.501
    Leuk Bevonden:
    0
    Over het algemeen kunnen de retail codes pas op de dag van de release geactiveerd worden.
     
  12. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    oeps sorry idd beetje kort maar krachtig...eh spel is officieel pas uit 18 sept dus dan heb je er ook dan pas wat aan want nu heeft iedereen nog die live head start, nogmaals sorry....en ok? De collectors edition ook?

    Trouwens heb nu een dark elf moest gewoon godver weer een uur wachten :x Ik kap met die server hangt me nu de strot uit
     
  13. Majin

    Majin Bye bye~~

    Berichten:
    1.415
    Leuk Bevonden:
    0
    tricker heb je nieuwe char? ik zit ook heel erg te twijfelen of ik ga rerollen
     
  14. Ebrithil

    Ebrithil Active Member

    Berichten:
    1.048
    Leuk Bevonden:
    39
    Servers zullen op release een veel hogere limiet krijgen ;)
     
  15. Red Dagger

    Red Dagger Active Member

    Berichten:
    51
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem gister ook gekocht bij Dixons, jammer dat we tot morgen moeten wachten :'-( Ik heb nog wel een vraagje, ik wil graag een char met een goede melee dps, aan de Order kant, welke class is daarvoor het best geschikt? Een SM leek me erg vet, alleen dat is meer tanken, maar heeft een SM ook een goede melee dps als je kiest voor Path of Khaine?
     
    Laatst bewerkt: 17 sep 2008
  16. Syzigy

    Syzigy Active Member

    Berichten:
    1.143
    Leuk Bevonden:
    28
    Kheb uhm ook maar gekocht via dlgamer.com dus kan al meteen beginnen met headstartkey en kreeg er ook 2 items bij wel relaxed. Download is al klaar, ben uhm nu aan het installen! Iemand nog tips voor welke server beetje leuk is en geen queue heeft?
     
  17. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Dus als ik het goed begrijp kun je als je wacht met het invoeren van je C.E. code kun je 21 dagen spelen tot je je accountcode in moet vullen? :D

    ====


    Queue moet je niet zo op letten.
    Die worden nog wel omhoog gegooid.

    Ik ga zo ff verder op mijn ORDER Warrior Priest CORE character op Karak Azgal.

    Wie speelt er nog meer op deze server?
    Voeg me maar toe Ordersucks.
     
    Laatst bewerkt: 17 sep 2008
  18. Syzigy

    Syzigy Active Member

    Berichten:
    1.143
    Leuk Bevonden:
    28
    Hoe kan ik in godsnaam beginnen met spelen? als ik me code invoer staat er your request has been registered en als ik daarna wil inloggen in de game kan dat nog niet? en bij " my current subscription" staat: No current subscription... moet ik nu eerst een tijd w8en ofzo voordat ik kan spelen? Ik heb de headstart code uiteraard ingevoerd.

    edit: Ik krijg nu een mail dat met: Registration issue‏ en daarna: No acount is linked to this email adres
     
    Laatst bewerkt: 17 sep 2008
  19. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Eh je hebt uiteraard een account gemaakt op de site eerst?
     
  20. Syzigy

    Syzigy Active Member

    Berichten:
    1.143
    Leuk Bevonden:
    28
    ja uiteraard, kga ze maar even bellen.

    edit: Ze hebben het gefixed voor me gelukkig:) nu patches aan het downloaden en dan is een character aanmaken:D
     
    Laatst bewerkt: 17 sep 2008

Deel Deze Pagina