FIFA 09 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Viktortje, 14 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Zeg je hier nu mee, dat je 't spel zelf niks vind, en het dus niet koopt? Dacht dat jij 't xbw-team met fifa had opgezet ;)?

2. Red&Yellow

Red&Yellow TEK BUYUK CIMBOM

Leuk Bevonden:
    0
    Die gozer zei het, zal wel gwn 2 oktober zijn.

3. MrCaveman

MrCaveman Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Word jij eens volwassen ofzo. Jij bent echt een goed voorbeeld van een kleuter waar ik en anderen zich aan storen en die de sfeer in een topic grondig verpest.

4. dinjooo

dinjooo Active Member

Leuk Bevonden:
    32
    Weet iemand de datum wanneer deze demo ook te downloaden is voor mensen die geen Gold hebben?

On-topic..
    Ik kijk opzich wel uit naar deze nieuwe Fifa, want ik ben de oude gewoon zat, en wil wel weereens wat nieuws.
    Je kan discussieren wat je wilt, voor de een is Fifa beter voor de ander Pes, maar wat ik niet zo goed snap ( ook ik heb PES heel verslavend gevonden vooral PES5) is dat de mensen niet gewoon zat worden van steeds hetzelfde Master Leaque en met zo weinig teams te spelen, al zal Fifa qua gameplay nog steeds misschien net iets onder die van PES zitten, Fifa is toch gewoon zoveel completer?

Als ik PES jaar na jaar koop, heb ik toch wel steeds hetzelfde gevoel alsof ik gewoon de vorige delen steeds aan het spelen ben, het vernieuwt gewoon niet genoeg voor mij.
    Maargoed, k ga gewoon lekker beide demo's eens uitproberen, en dan voor mij kijken welke ik lekkerder vind spelen, al zal denk ik toch Fifa de doorslag geven, omdat je er zoveel meer opties mee hebt, en daardoor meer spelplezier geeft.

5. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Morgen lijkt mij. Mensen met Silver krijgen hem een week later, en hij was op Donderdag uitgekomen. :D

6. dinjooo

dinjooo Active Member

Leuk Bevonden:
    32
    Oke, ik dacht dat het afgelopen woensdag was:p maar thnx:)

7. Achillias

Achillias Guest

Als we het dan toch over spelling hebben. 2 fouten in 1 zin.

Triest geval.

Hopelijk verbeteren ze nog wel de graphics van de PS3 versie want dat zou toch echt wel beter kunnen.

Laatst bewerkt door een moderator: 17 sep 2008
  8. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Ben ik nu een triestgeval? :D jij loopt met je dure woorden zo intelligent te doen en je zit iemand te vertellen dat hij niet nederlands kan terwijl jij hier de fouten maakt, vervolgens wijs ik het forum erop dat je kansloos bent (wat de mensen zelf ook al inzagen zo te lezen) door je te verbeteren.

Mij boeit het niet of ik iets fout typ, maar jij beweert dat iemand ongeloofwaardig is omdat hij typfoutjes maakt.

Ik ga er nu geen woorden meer aan vuil maken.

Ik snap er inderdaad ook niets meer van, er zijn echt een hoop mensen die per dag van mening veranderen, ik zou daar niet meer op ingaan;)

Laatst bewerkt: 17 sep 2008
  9. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Ik zit ook al raar te kijken. Eerst zit AC/DC de hele tijd PES te bashen, en is FIFA 09 het nieuwe wereldwonder. Dan zet hij een XBW team op poten, om vervolgens doodleuk te vertellen dat hij twijfelt of hij de nieuwe PES of FIFA moet kopen. Hoe serieus moet ik het XBW team nemen als de organisator nu al zegt dat de nieuwe FIFA snel begint te vervelen en hunkert naar een goede PES?

10. GengeR

GengeR Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vind btw dat penaltys niet echt overtuigend in de hoek worden geschoten, vind ik wel jammer :mad:

11. Dribble

Dribble Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    Dan neem jij ze niet goed :) als ik ze soms links ingedrukt houd dan schiet ik hem soms gewoon binnenkant paal in de hoek hoor :) ligt er maar net aan met welk poppetje je schiet

12. Burr

Burr Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zeker ga ik die kopen, je kunt er zelfs tegen iemand online spelen die een ps3 console heeft !

13. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Echt? Nooit iets over gelezen.

14. KiVaNo

KiVaNo Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    KUNNEN we een beet je on top pic gaan aub?
    i.p.v. het over spellingsfouten te hebben enz O.... jongens toch _O_
    Ga hier wat verder battelen : http://www.seniorweb.nl/webcontact/forum/topic.asp?TOPIC_ID=9243

=(
    En AC/DC jij bent preciess ook gedraaid met de wind... Waarom een XBW elftal opstarten als je het spel zelf misschien niet koop t.
    Wat een raar gedoe hier allemm aal.
    Gelieve hier de bevindingen van de demo te poosten, en alles omtrendtd FiFa09..

15. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Mee eens, ik lees liever leuke weetjes over de gameplay. Weet iemand toevallig hoe je een beetje normaal op doel kunt koppen? Ik heb alleen krachteloze kopballen. Veel te slap voor een goal. Moet je dan bijvoorbeeld ook 2 keer snel B drukken? Of soms beter timen?

16. Madoperator

Madoperator Rape

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is toch niet mogelijk, ik had ergens gelezen dat de PS3 en de 360 verschillende manieren gebruiken om online te gamen ofzo. 8)

17. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Zal wel onzin zijn, anders zouden we dat echt wel langer dan twee weken voor de release te horen krijgen. Volgens mij kan het ook niet eens. Maakt me ook niet uit, er zijn genoeg tegenstanders te vinden in de Xbox community :)

Is idd een kwestie van timing, en een vleugje geluk ;)

Laatst bewerkt: 17 sep 2008
  18. PRO EVO6

PRO EVO6 STERCHELE

Leuk Bevonden:
    0
    Ja en de roddels zijn al gestart in het XBW team.

19. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Ok timing dus. Het zal denk ook wel met de kracht van de voorzet te maken hebben. Ik las ergens dat als je 2 keer snel drukt op de lange pass knop (in mijn geval X) dat je dan een strakkere voorzet geeft. Achter dit soort dingen kom ik nooit zelf achter. Voetbalspellen is altijd easy to learn, hard to master. Het kost tijd om echt goed te worden. De laatste keer dat ik echt tijd heb gestoken in een voetbalspel was FIFA 2005, dus alweer een tijdje geleden. FIFA 07 was mijn laatste voetbalspel, maar die viel een beetje tegen. Maar sinds vorig jaar hebben ze het roer helemaal omgegooid en de demo van 09 voelt goed.

20. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    KiVaNo laten we het met jou niet over on/offtopic hebben, nu kom je in het FIFA XBW Team ook met een filmpje wat geen enkele bijdrage aan het topic heeft, maar gewoon thuis hoort in het Funny Filmpjes topic.

En je kan toch niet met PS3 mensen spelen online?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina