Splinter Cell: Conviction

Discussie in 'Algemeen' gestart door Jort, 4 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Ik denk persoonlijk dat als ze dat onder een andere naam zouden doen de game gewoon veel minder verkocht gaat worden.

    Ik bedoel "Splinter Cell' en "Tom Clancy" verkoopt gewoon.

    Voor de rest ben ik het ook met je eens.
    DA heeft totaal geen diepgang.
     
  2. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Ik ben echt een huges Splintercell fan, maar heb DA nooit uitgespeeld omdat: 1 het verhaal me niet boeide, en 2 omdat ik het idee met dat vertrouwen but vond. Ik wil gewoon een goede Splintercell ala Chaos Theory. Convictions oogt niet echt stealth imo, je ziet hem wat rondrennen in een park en wat agenten neermeppen temidden van allemaal omstanders... stealth right?
     
  3. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Niet echt nee.
     
  4. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Heb Double Agent ook nooit uitgespeeld. Verhaal boeide me ook niet en double agent gedoe + vertrouwen boeide me ook niet. De eerste drie delen vond ik tof, maar Double Agent vond ik echt een heel stuk minder. Conviction is toen terug gegaan naar de tekentafel, dus ben eigenlijk wel benieuwd wat ze van de game hebben gemaakt.
     
  5. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Maargoed ik wil nog steeds deze game! Boeit niet of jullie uhm compleet ruk vinden, ik vind nog steeds dat ze een gewaagde keuze hebben gemaakt maar die ook wel eens goed kan uitpakken. En dat zeg ik ook als fan van de serie! :)
     
  6. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    Nu denk ik wel dat deze game wel zwaar gaat rocken,en de makers hebben beslist wel geleerd van het DA want dat blijkt wel:)
    Komt altijd wel voor dat iedere game serie een minder of kwestie van smaak deel ertussen heeft,maar ik denk dat DA ook meer als trekpleistertje bedoelt was voor de 360 net als PGR 3 ook was.
     
  7. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Zeker! Daar ben ik ook heel benieuwd naar. Uit mijn vorige post blijk misschien dat ik het spel nu al afkraak, maar ik zoals het er nu uitziet, is het gewoon geen Splintercell. We zullen moeten afwachten op meer informatie :)

    /Edit: In de nieuwe PU staat trouwens wel een interessant artikel over de nieuwe Splintercell.
     
    Laatst bewerkt: 19 jul 2008
  8. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0
    Kun jij dan niet lafjes een hint geven waar dit artikel over gaat? :thumbs:
     
  9. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Inderdaad ben ik ook wel benieuwd naar, heb de PU al enkele jaren geleden opgezegt omdat er geen Yopost meer was!:+
     
  10. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Naja. Het gaat meer over wat er is gebeurd met Splintercell Convictions. Er staat geen gamedetails in... Maar meer wat er op dit moment aan de hand is qua development. Ik maak morgen wel ff een scan, en zal nu ff beneden op de PC mijn post editten met wat kleine quotes uit de PU...
     
  11. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt... het is juist erg interesant om te lezen wat er aan de hand is qua ontwikkeling... ik hoop dat ze wat meer stealth levels zoals in de eerste paar SC games erin stoppen, en dat ze daarom de game zo lang uitstellen.
     
  12. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    We zullen het zien.

     
  13. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Achja als het maar een topper word dan is iedereen blij, zelfs de mensen die nu niet kunnen waarderen dat Ubi een nieuwe weg is ingeslagen met Splinter Cell. ;)
     
  14. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan is het wel duidelijk dat ze compleet overnieuw zijn begonnen met deze titel...
    Het zal ongetwijfeld nog levels bevatten met de gameplay die we zagen in washington, maar al zolang geen updates meer en nu een stevig uitstel naar het boekjaar 2009-2010, zijn ze echt wel bezig met een complete renovatie... dat vindt ik goed nieuws.
     
  15. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Ik zit er ook totaal niet mee! Maar nu hoop ik toch binnenkort wel een klein beetje informatie te krijgen over wat het ons nou precies gaat brengen.
     
  16. Barcode

    Barcode je moet toch wat...

    Berichten:
    1.421
    Leuk Bevonden:
    0
    Op bart smit.com staat dat deze game gereleased zal worden op 15 oktober 2008..

    foutje toch zeker?

    linkje
     
  17. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Dat is zeker een foutje. :)
     
  18. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ja ja hij bestaat nog.

     
  19. Renegades NL

    Renegades NL Active Member

    Berichten:
    1.019
    Leuk Bevonden:
    2
    Damn het is echt stil rondom de game zeg....... kan geen goed teken zijn :{

    Van mij hoefde die conceptverandering helemaal niet..... gewoon soortgelijke SP van Chaos Theory en de MP van Pandorra Tomorrow. Man die multiplayer op Mount Hospital en Cinema dat vergeet ik nooit meer, gouwe ouwe tijden ;)
     
  20. Barcode

    Barcode je moet toch wat...

    Berichten:
    1.421
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ben heel benieuwd naar hoe de game er nu dan uit komt te zien... hopelijk binnenkort wat gameplay te zien...
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina