Pro Evolution Soccer 09 [deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Viktortje, 15 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hully

hully Active Member

Leuk Bevonden:
    54
    van WENB :
    IGN.com have post 4 PES 2009 videos clearly from a more advanced build to those shown from the frankly unimpressive Leipzig build. For the first time ever we get a glimpse of the commentary, ball physics ( no more shots flying in from every angle), much toned down gameplay and very smooth replays among other things!

Met name dat laatste, dat toont idd aan dat we nu i.i.g. in-game en met replays (off-line) geen lag hebben... nu nog online.

2. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
  3. Dranx

Dranx Active Member

Leuk Bevonden:
    53
    Bah, kan niet wachten op de demo, laat staan het spel :)

4. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Zeer fraai splash screen.. jammer dat de menus in pro evo zo afgrijselijk zijn :mad:

5. hully

hully Active Member

Leuk Bevonden:
    54
    ben zo benieuwd; op de een of andere manier (mede gelet op de info uit de laatste vier IGN vids) denk ik dat het een supergave oldscool PES wordt.

6. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Hopelijk volgende week de demo ofzo, wil het toch wel even spelen! :)

7. inoway

inoway Questing

Leuk Bevonden:
    144
    lol :):):)

... het is dan ook al lang geleden dat ik een andere taal probeerde bij PES. Ik denk dat ik FRANS (F R A N S)!!!!! bedoelde. Dat zal ik wel eens geprobeerd hebben (mijn vrouw is francaise btw, en speel ook met een Franse club .. Lyon en nu Bordeaux), maar dat was zoooo droooog, dat ik gelijk weer op Engels overging.

Maar zo'n uit zijn dak gaande Braziliaan of Koreaan zo nog wel eens leuk zijn (iemand zei iets over 'Spaans' ... wellicht moet ik dat eens proberen)

(Dus ja, ik ben nog steeds geloofwaardig8))

8. AC/DC

AC/DC Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Spaans is geweldig in PES. Bekende namen, niemand minder dan Julio Maldonado en Juan Carlos Rivero.

9. RaouLioo

RaouLioo Active Member

Leuk Bevonden:
    1.443
    Was fifa beu paar jaar geleden, maar irriteer me mateloos aan het feit dat bij PES niet alle teams gelicencieerd zijn.
    Stap toch maar weer over op fifa:lol:

10. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik speel ook altijd op Spaans, heerlijk hoe zij uit hun dak gaan na een doelpunt :D

11. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Je kan wel exhibition games vanuit de CL doen, online weet ik niet
    :)

Laatst bewerkt: 18 sep 2008
  12. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Vind het toch wel jammer dat wij dezelfde versie te spelen krijgen als de Leipzig-demo. Dan had ik liever die versie van die 4 filmpjes die hier eerder zijn gepost. Geeft een wat correcter beeld van het uiteindelijke spel, lijkt me.

13. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Ik weet nog niet zo of je dezelfde versie krijgt. Op dit moment wordt de playground-convention gehouden en daar wordt met een latere build gespeeld.
    Het kan dus heel goed dat Konami die versie voor de demo gebruikt.

14. Ryu Suyanto

Ryu Suyanto Ryu Suyanto

Leuk Bevonden:
    0
    Zijn van die ''latere'' build al beelden etc van?

15. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Paar pagina's terug gepost. Dit is hem.

[yt]<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/Ul_aHLoGlhQ&hl=en&fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/Ul_aHLoGlhQ&hl=en&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>[/yt]

16. Jelmen

Jelmen Capo

Leuk Bevonden:
    0
    ze draaien 'Kick it' (rock) in t stadion, echt een goed nummer haha

17. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Er komt vandaag of anders morgen van dat playground convention een nieuw filmpje, mogelijk op WENB.

18. ThommieGun

ThommieGun Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Fifa is duidelijk beter vind ik :D

19. hfgrtNL

hfgrtNL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Pfffffff waarom snappen mensen niet dat Fifa geneuzel niet in PES topic hoort.

PES topic = Nieuwtjes, sterke en minpunten van PES en overige dingen over PES. Dus discussies/posts over PES.

PES vs Fifa topic = welke is beter Pes of Fifa, welke ga ik halen etc. Dus discussies/posts over Fifa en PES.

Fifa topic = Nieuwtjes, sterke en minpunten van Fifa en overige dingen over Fifa. Dus discussies/posts over Fifa.

20. KiVaNo

KiVaNo Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ben erg benieuwd naar de legend mode... Startend bij een kleine club, dan ergens bij de top van europa, champions league spelen, opgeroepen worden voor het nationale elftal....

Als ze dit allemaal goed implementeren zal het serieus verslavend worden....

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina