nou ik had jullie toegevoegd om vanaaf en voor de toekomst te spelen , ik zet hem zojuist aan ...... en pats hij doet niets en 3 lampjes rood tot over ca. 2.5 week .... ik hoop eerder
hey zie dat hier een soort van groepje onstaat met BF,, als het zou mogen en jullie willen nog een speler erbij?? voeg me maar gerust toe speel graag mee Gamertag: Pz Xman99
@schil1 die JDAM kan je makkelijk ontwijken. 2 manieren: 1. gewoon rechtdoor blijven rijden zo min mogelijk bochtjes maken. Dan kan degene die jou heeft gelocked bij lange na niet genoeg corrigeren om je te raken. 2. wacht totdat het vliegtuig over vliegt. Wacht dan nog 2 sec en rijdt dan achteruit en tegelijk schieten door de terug slag van het kanon ga je net iets sneller en 9 van de 10 keer ontwijk je ze. @xman hoe meer zielen hoe meer vreugde. Sowieso speel ik pas s'avonds laat meestal na 2200 uur.
Ik heb regelmatig dat als ik zo'n JDAM bestuur, zo'n gast in de tank hele tijd naar voren rijdt. dus ik ga met m mee, en dan plots maakt ie een scherpe bocht. dan kan je ook niets meer doen.
Zo, kga zodadelijk BF:BC halen van Bart Smith 55,- Is dit een goede prijs? (Vandaag lekker vrijaf van school. )
het gebeurde mij dus ook heel vaak als ik de bestuurder was van die raket dat ik die tank niet kon raken , maar meestel wordt ik gelocked als ik in de buurt vh dorp ben of in een heuvel staat (als ik dan staat te schieten op zijn krat he) en dan kan je niet echt makkelijk meer rechtdoor of draaien leuk dat er steeds meer nieuw emensen zijn die willen spelen... net op het moment dat mijn xbox kapot gaat en naar D-Frankfurt moet Veel plezier
neem een kijkje op budgetgaming.nl, daar zie je waar ie het goedkoopst is. je kan het ook hier in de bazaar proberen. alleen dan heb je er vandaag nog niets aan
Budgetgaming is crap. Overal waar hij het goedkoopst is hebben ze hem of niet op voorraad of de levertijd is ineens 3 weken...bazaar is waarschijnlijk een beter idee
Indirect wel. Veel mensen gaan daar prijzen vergelijken als ze bv iets 2e hands hier willen kopen. Budgetgaming moet er dus indirect ook voor zorgen dat de sites die ze er neer zetten ook daadwerkelijk rendabel zijn om iets bij te kopen?
Je kon toch ook een nieuwe gamemode downloaden ofzo? Heb 'em gisteren aangeschaft en heb opzich niet zo'n probleem met dat kisten opblaas gebeuren. Maar een simpele teamdeathmatch ofzo zou ook wel een keer leuk zijn. Ik had al in marketplace gekeken naar de game maar zag 'em niet eens genoemd. En in het menu kom ik er ook niet echt uit.