Star Wars: The Force Unleashed

Discussie in 'Algemeen' gestart door oefoeky, 23 jul 2006.

  1. w*s*c*

    w*s*c* Yikes!

    Berichten:
    503
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja in de review hadden ze nog iets waar ik het niet mee eens was : toen ze het hadden over de bugs stonden ze bij die deur waar ze niet door konden het enige wat nodig was is nog een force push en an is ie gewoon open.
    Ze dikte het een beetje aan.
    Hij is niet waanzinnig maar ook zeker niet zo slecht als ze er van maken in die review!
     
  2. Barcode

    Barcode je moet toch wat...

    Berichten:
    1.421
    Leuk Bevonden:
    0
    op gametrailers staat weer fanboyvoer.. de vergelijking tussen ps3 en 360..

    zit egt geen noemenswaardig verschil tussen
     
  3. (Smart)ass

    (Smart)ass Active Member

    Berichten:
    2.084
    Leuk Bevonden:
    0
    Jep, gametrailers sponsert the fanboy war.

    En dan soms ook nog even de settings anders zetten zoals brightness zodat mensen nog meer gaan flippen -_-'
     
  4. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Ik verwachtte veel van deze game. Demo viel me al een beetje tegen, en hoor alleen maar meer slecht nieuws. Ga deze game toch maar niet halen.
    Een vriend van me is dik Star Wars fan die gaat hem zeker halen, dan leen ik het spel wel van hem:9
     
  5. ThommieGun

    ThommieGun Active Member

    Berichten:
    27
    Leuk Bevonden:
    0
    Toffe game ja, Gamplay werkt, mooie graphs.

    Alleen jammer van de Screen Tearing, dat had echt niet gehoeven, en ik ben ook bang dat deze game zo langzamerhand een beetje in de herhaling valt ;)
     
  6. Un4

    Un4 Active Member

    Berichten:
    254
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb de full version en nog geen screen tearing gezien.. :x
     
  7. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    ik vind hem wel dope hoor. Erg goed verhaal in. Filmpjes erg mooi. En je krachten zijn goed uitgewerkt. En gewoon op hard spelen. Dan is het iets pittiger.
     
  8. w*s*c*

    w*s*c* Yikes!

    Berichten:
    503
    Leuk Bevonden:
    0
    vandaag binnen gehaald, net de eerste 2 missies gespeeld en . . . .
    Bij die missie van Vader dacht ik jezus dit is kut zeg, speelde echt niet fijn dat vond ik wel jammer want ja het is en blijft Vader.
    Maar na die tutorial heb je het gewoon helemaal door en toen vond ik het echt wel fijn spelen, je maakt een level zo lang als je wilt door gewoon alles te zoeken ik ben met die missie zeker een 1,5 uur bezig geweest en het was super om Rahm Kota te ownen!!
    De filmpjes zijn ook waanzinnig gaaf ik denk echt wel dat je kan lachen met PROXY door het spel die heeft wel toffe opmerkingen!!
     
  9. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    kost toch maar 6 tot 8 uur om hier door te spelen? das veel te weinig =( koop ik hem maar niet....
     
  10. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    hou anders ff spoilers voor je :{

    @wsc
     
  11. Atton

    Atton Active Member

    Berichten:
    658
    Leuk Bevonden:
    0
    damn, Gamer.nl geeft de game een 4 XD

    heb de game sinds gister en heb al een klein stukje van lvl 2 gespeeld en die game is zoveel beter dan de demo. Vooral omdat je nu goed moet opletten met welke abilities je neemt, omdat je nu niet meteen alles op Full hebt.
     
  12. w*s*c*

    w*s*c* Yikes!

    Berichten:
    503
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het inderdaad echt overdreven laag die cijfers die gegeven worden, het is geen Devil May Cry of Ninja Gaiden maar hij is zeker niet slecht!
     
  13. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    Wou net zeggen, want de game doet wel goed wat hij meot doen. Je voelt je bijzonder machtig als je bv: tegen een Ragnarok aan het vechten bent en hem met een wolk van lightning naar de grond brengt. Of als je bijvoorbeeld een AT-AT als een blikje fris in elkaar drukt. De boss battles zijn over het algemeen ook erg vet gedaan.
     
  14. AC/DC

    AC/DC Active Member

    Berichten:
    529
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat een /Mod slechte die op Gamer.nl. Hoe kan die kerel zichzelf nu serieus nemen. Zit hij niet ergens hier op xbw? :emo: Dwaas.

    /Mod Denk om je taalgebruik~Kevf
     
  15. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Kijk, dat het geen topper is lijkt me duidelijk. Maar met een 4 lijkt het spel net brandhout. Een 7 lijkt me meer op zijn plaats.
     
  16. w*s*c*

    w*s*c* Yikes!

    Berichten:
    503
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja precies wat er gedaan moet worden in de game is gewoon goed uitgewerkt.
    Al die reviews gaan elkaar gewoon een beetje na lopen doen door het allemaal 3 keer niks te noemen.
     
  17. Un4

    Un4 Active Member

    Berichten:
    254
    Leuk Bevonden:
    0
    Kansloze review inderdaad. De game is inderdaad geen donder aan als je er button bashend door heen gaat, maar des te toffer als je de moves in de vingers hebt en ook goed kan gebruiken.

    Kennelijk heeft de reviewer voor de eerste optie gekozen.. :emo:
     
  18. manolo ribera

    manolo ribera Goedendag

    Berichten:
    336
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit spel is echt gaar. ik heb hem gister gekocht dezelfde avond nog uitgespeeld en wat een boutspel zeg!! kansloos verrot spel en dan durven met bombarie deze meuk op de markt te gooien laat me niet lachen!!!. de stemmen zijn niet eens origineel. de missies zijn saai.de planeten zien er niet uit te weinig variatie. wat een boutgame is dit! de teleurstelling van 2008 Inderdaad!. schandalige uitmelkerij wat een flutspel!!


    BAH 65 euro naar de ballen!
     
  19. Kiss of Fire

    Kiss of Fire Kiss of Fire

    Berichten:
    1.005
    Leuk Bevonden:
    40
    Haha wie betaald er tegenwoordig dan ook nog 65 euro voor een game. Je had jezelf ook even kunnen informeren, bij the weg. Zo heb ik mezelf dus een flop bespaard;).
     
  20. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Je kan toch een spel binnen 48 uur ruilen, heb ik ook wel eens gedaan als een spel tegenviel. Ik zou het spel dus gewoon omruilen als ik jou was.
     

Deel Deze Pagina