Madden NFL 09

Discussie in 'Algemeen' gestart door Jort, 7 aug 2008.

1. Richvd

Richvd Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb ik ook....

Daarom koop ik ook NFL jerseys om AF te promoten!
    ;)

:thumbs:

2. xboxgangsta

xboxgangsta Reëel

Leuk Bevonden:
    2
    Dan denken ze zeker dat je een wigger bent geworden. :p

3. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    ben ik het niet helemaal mee eens, ik vond de eagles veeel beter spelen. zeker als je bedenkt dat ze niet eens hun starting WR's hadden.
    Cowboys zijn een heel goed football team, alleen ze spelen niet naar hun volle potentie.

4. dakoota1

dakoota1 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    mee eens, philly speelde ook beter (zeker gezien de afwezigheid van brown / curtis), maar het was gewoon een kwestie van wachten voordat de cowboys zouden toeslaan (LB´s, off-line & barber slaan meestal in 4e kwart toe).... in dat opzicht zijn ze gewoon het beste team (helaas) en konden ze een versnelling lager spelen.

Toch zijn er zeker wat dingen op te merken wat betreft de afgelopen prestatie van philly.... special teams anyone??? felix kon lekker doorlopen (grappig dat je dit ook bij madden terug ziet komen), en mcNabb had weer zijn typische mcnabb momenten, beweging in de pocket om vervolgens van die te lage passes te geven.... ben blij dat mcnabb weer volledig gezond is, maar het ziet er allemaal wel wat houterig uit, en hij is pas 31...

Verder was jackson (#10) echt goed bezig (op die bijna touchdown na natuurlijk, maar ja actie voor het publiek zullen we maar zeggen)... en westbrook (mr. everything) natuurlijk

Laatst bewerkt: 18 sep 2008
  5. dakoota1

dakoota1 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ... en dan vergeet ik de verdediging van philly helemaal..... wat was die dramatisch zeg.... twee super CB´s in hun team en ze staan beide nooit op die kut-T.O. Die heeft volgens mij nog nooit zo makkelijke wedstrijd gehad..... Verder heb ik bijna nooit een blitz gezien ..... dus eigenlijk was het allemaal wel kut... De offence was gelukkig een stuk beter

6. xboxgangsta

xboxgangsta Reëel

Leuk Bevonden:
    2
    *kuck*[​IMG]*kuch*

7. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    uhm... ik weet niet, hij heeft maar 3 catches gehad, wellis waar voor 2 td's maar dat zegt meer over de kwaliteit van TO.
    En de philly Defence staat erom bekend voor hun blitzes, hebben ze ook zeker de hele avond gedaan. romo heeft op bijna geen attempt rustig in de pocket gestaan.
    maar je hebt wel gedeeltelijk gelijk. de defence aan beide kanten heeft geen sterke wedstrijd gespeeld. maar de offences waren wel on fire.
    wat een top game is het zeg, ben m nu voor de 3e keer aan het kijken.

Wat is die westbrook toch een pracht speler om naar te kijken zeg.

8. Ryu Suyanto

Ryu Suyanto Ryu Suyanto

Leuk Bevonden:
    0
    precies, eagles blitzen juist heel vaak. Met als grote voorbeeld die fumble van T.Romo in zijn eigen endzone tijdens de 2de Quart geloof ik. Het blitzen van de eagles was alleen niet goed zichtbaar omdat de O-line van de cowboys de beste in de league is volgens de kenners.

En daarnaast gooit T.Romo erg snel. Vergeleken met Mcnabb bijvoorbeeld, mcnabb neem meestal iets langer de tijd. Voordat hij geblesseerd was scramblde hij ook nog eens heel veel.

Door dat alles lijkt het alsof de eagles niet aan het blitzen was maandag avond:D

9. dakoota1

dakoota1 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik denk dat jullie gelijk hebben, ik heb nog eens naar die wedstrijd gekeken en philly is id aan het blitzen, maar Romo was id wel erg snel.

deze wedstrijd was een perfect voorbeeld waarin duidelijk werd gemaakt waarom AF/NFL zo leuk is..... ok, er werden fouten gemaakt, maar dat maakt het ook zo leuk..... en die sfeer! ik dacht dat alleen philly vs new york zo hectisch is...

10. xboxgangsta

xboxgangsta Reëel

Leuk Bevonden:
    2
    Doet iemand hier nog mee aan fantasy football? Vorig weekend 122 punten binnen gehaald door A. Boldwin (3TD catches), T. Romo (3TD passes) en M. Barber (2 TD's). :D

11. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    het mooie van football is ook, je ziet gewoon fans van beide teams door elkaar zitten. zo goed is de sfeer bij zo'n game. hoef je hier in nederland echt niet te proberen met voetbal.
    Wou samen met stel team genoten zo'n league opzetten, alleen is er nooit van gekomen. heeft nu denk ik ook geen nut meer.
    helaas, lijkt me wel leuk om een keer zoiets te doen. volgend jaar beter:+

12. xboxgangsta

xboxgangsta Reëel

Leuk Bevonden:
    2
    Bij de NFL wel ja, maar bij high school- en college games niet.:lol:

13. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    ook wel hoor. op de high school waar ik toen zat en football speelde zag je in het stadium ook gewoon de mensen door elkaar zitten.
    Met college games wat minder idd omdat het uit spelende team bijna nooit toeschouwers mee neemt gezien de toeschouwers 90% scholieren zijn, die hebben meestal het geld en de tijd er niet voor om mee te gaan naar een uitwedstrijd.

14. Richvd

Richvd Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb je in Amerika op school gezeten dan?

15. xboxgangsta

xboxgangsta Reëel

Leuk Bevonden:
    2
    Ken jij high schools in Nederland?:+

16. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    jup, heb 7 maanden in fort lauderdale(2 KM van miami) bij mn oom gewoond, was toen 12. beste tijd uit mn leven.
    hoop over 2 jaar als ik mn opleiding hier heb afgerond weer terug te gaan, werken of verder studeren.

17. xboxgangsta

xboxgangsta Reëel

Leuk Bevonden:
    2
    Zojuist met 24-3 van Dakoota gewonnen, met als hoogtepunt een TD-pass van ongeveer 70 yards recht door de handen van de safety.:D

18. dakoota1

dakoota1 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb net tegen infinity ofzo gespeeld: hij was veel beter en hij heeft terecht gewonnen, maar...... wat een laaaaaaaaag niet normaal (daar kan infinity niets aan doen hoor, de schuld ligt bij ea) Ik moest 87x op 'A' drukken voordat er iets gebeurde...... met veel vloeken heb ik de game maar uitgespeeld...

@ flix: wil je mij ff uit de competitie kicken..... 1) ben ik niet goed genoeg en
    2) heb ik het wel ff gehad met die fucking laaaaaaaaag 3 ) ik heb geen flauw idee hoe ik moet verdedigen (wanneer zone? wanneer man to man??? het is iets wat niemand mij kan vertellen (voor mij is de verdediging het grootst bewaarde geheim van de NFL, terwijl ik 1000 boeken daarover heb gelezen... het wordt nergens duidelijk gemaakt.... en het maakt toch iet uit want de receiver ontvangt de bal toch wel, kan net zo goed special teams fieldgoal prev. opstellen.....

jullie merken het al.... enorme frustraties dus...:mad:

ik wens iedereen veel plezier met de competitie en de NFL dit seizoen.... jullie zullen van mij geen last meer hebben... see yha

Laatst bewerkt: 20 sep 2008
  19. xboxgangsta

xboxgangsta Reëel

Leuk Bevonden:
    2
    De lag is inderdaad zeer irritant de laatste tijd, gelukkig schijnt EA dit in de volgende patch op te lossen.

Probeer verder een iets vaker met de bal te rennen, nu had je iets van 4-5 running yards.

20. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    vind runnen in dit deel beetje belachelijk... je hebt heeeel af en toe een run van meer dan 10 yards, verder word je continu op de line meestal al getackeld.

@dakoota. je zult het alleen leren door ervaring. blijft gewoon ask madden doen. en je hebt gelijk, het passen is ook te overdreven. op momenten dat het echt van belang is, worden de passes redelijk vaak gedropt, terwijl de rest v/d game zo'n beetje elke bal gevangen word door de WR. ik zal ergens deze week wel een keertje met je spelen, dan probeer ik het wat uit te leggen aan je.

en football leer je niet uit boeken. ik speel het nu 8 jaar, en heb pas dit jaar pas een paar boeken erover gelezen. Het spel werd daar heel complex uitgelegd. beste manier is om gewoon wedstrijden te bestuderen en zelf spelen helpt heel veel. Je leert het eigelijk pas goed als je fouten maakt tijdens het spelen en die dan gecorrigeerd worden.

Laatst bewerkt: 20 sep 2008

Deel Deze Pagina