Heb het spel gister gehaald en ben dr zeer tevreden over. Vooral het tweaken aan je quad is leuk gedaan. (vind ik dan) Voor de rest ziet het spel er grafisch erg goed uit. Ben ik de enigste die zich niet stoort aan het nederlands in het spel
de demo vond ik best wel leuk! als ik hem een keer voor een zacht prijsje zie liggen zal ik hem wel kopen denk ik. Alleen idd het nederlands vind ik niet zo fijn klinken haha
Ik heb hem inmiddels ook al. Het spel ziet er echt prachtig uit en het raced ook vet. Je hebt een quad en die kan je langzaam oppimpen. Je racet in een world tour wat steeds moeilijker wordt.
Pfff drop hier gewoon ff je gamertag zodat we het kunnen controlleren of maak een foto van het spel. Want dit komt gewoon erg ongeloofwaardig over. Boxmeer zegt wel dat hij hem heeft en gespeeld heeft maar er staat niets bij last played games..
Leveren ze niet meestal op de dinsdag/woensdag in de week dat de game uitkomt? dit is wel erg vroeg nietwaar?
Ik heb het spel gedownload, ga het nog wel kopen in de winkel. En ik heb 2 xboxen een elite waar ik mn orginele spellen op speel en op mn premium zit geen internet en daar speel ik gedownloade spellen op. Maar soms krijg ik de games ook eerder omdat n vriendin van me bij dixons werkt. Brother of Arms heb ik ook een paar dagen eerder denk ik (legale versie) /Mod Fijn dat jij je games download, maar ga er hier dan niet mee patsen. Zie de [faq]FAQ[/faq] - the Matrix
Ik kreeg vandaag de promotional copy thuis gestuurd, wel een leuk spel maar op het laatst ken je het wel. Het Nederlands zuigt, maar gelukkig kan je dat veranderen in het engels
kheb hem besteld bij dvd outlet voor 48 euro krijg hem als het goed is van de week nog binnen kheb de demo al super vaak gespeeld
Nice nice.. ik ga em binnekort halen.. als ik er tijd voor heb that is.. liefst ook rond die prijs De demo sprak me toch aan some way.. terwijl ik nix met quads heb ofzo.. Alleen dat NL bevalt me niet..