Problemen met je Xbox 360? Defect? Bekraste DVD's en Kassa [deel 14]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 1 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Je hoeft niet opnieuw te posten, als je niet snel genoeg antwoord krijgt.
    Maar ja, dat is normaal, want het reparatiegedeelte van xbox.nl loopt achter. Je zult straks zien dat hij in één keer ontvangen, behandeld en verzonden is.

    Opvallend is wel dat mijn Xbox ook Dinsdag in Frankfurt is aangekomen en die is vandaag teruggezonden.
     
  2. Mastat

    Mastat Active Member

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    10
    Die service site klopt nooit wat van, als je je status wilt weten kan je beter bellen naar de helpdesk.
     
  3. f4TaLNL

    f4TaLNL Marcus

    Berichten:
    1.160
    Leuk Bevonden:
    0
    Het helpt wel :+

    Maar wel snel dat de xbox van jou al wordt terug gezonden :)
     
  4. Daniël

    Daniël Staatsfeind Nr. 1

    Berichten:
    1.285
    Leuk Bevonden:
    18
    Mijn xbox is vandaag terug gezonden :) Mag ook wel, heeft nu 2 weken geduurd. Btw: Door wat deals op de bazar heb ik 10 nieuwe games. Tegen de tijd dat ik die allemaal gespeeld heb, moet mijn xbox weer op vakantie naar GER.
     
  5. f4TaLNL

    f4TaLNL Marcus

    Berichten:
    1.160
    Leuk Bevonden:
    0
    Die van mij is ook vandaag terug gezonden :)

    De laatste stappen gingen heel snel, gister was hij nog in reparatiecentrum, maar wanneer kan ik de xbox eigenlijk verwachten? maandag? dinsdag? en wat doet UPS als je niet thuis bent?
     
    Laatst bewerkt: 13 sep 2008
  6. ExQuiZ

    ExQuiZ Active Member

    Berichten:
    51
    Leuk Bevonden:
    0
    nou ik heb mijn eerste 3 rode kleurtjes, en met die test op pagina 1 krijg ik de code 0024 eruit, en die staat niet op de kaart :p

    maarja wordt straks opgehaalt, en ups komt 3 dagen langs ofzo als je niet thuisbent zoiets zei de mevrouw aan de telefoon !
     
  7. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    0024

     
  8. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Hoe kun je een code 0024 krijgen? Vier rode lampjes tellen namelijk als een 0. Dus dan zou het 0020 zijn.

    All four lights flashing - 0
    One light flashing - 1
    Two Lights flashing - 2
    Three lights flashing - 3
     
  9. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ik kreeg gisteren bijna weer een paniekaanval. :+
    Zet ik de 360 aan, krijg ik de ROD. Op mijn splinternieuwe Elite nog wel.
    Even de stroomkabel uitgetrokken, en toen deed ie het weer, maar ik kan niet zeggen dat dit een goed voorteken is.
    Ook een trailer speelde hij vlak voor de ROD niet goed af; ik kreeg alleen de audio te horen, en geen beelden. Ook moest ik heel vaak op B drukken om weg te komen bij dat filmpje.

    Het zal toch niet waar zijn ?! :mad:

    Hoe kan het trouwens aan de stroomkabel liggen? Als het daaraan lag zou de 360 niet eens genoeg stroom krijgen om die rode lampjes te produceren.
    Of is dit nou een domme gedachtegang? O-)
     
  10. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Je weet niet hoe die stroom in de Xbox verdeeld wordt, dus als je minder stroom krijgt, weet je ook niet wat hij gaat doen. Daarnaast kan je wel tien dingen verzinnen wat je voedingskastje fout kan doen. Misschien een foute spanning afgeven? Of wellicht geeft hij geen continue gelijkspanning? Maarja, het is geen goed voorteken, nee. :+
     
  11. vibuthi

    vibuthi Active Member

    Berichten:
    152
    Leuk Bevonden:
    0
    Veel HD ready schermen kunnen best een 1080P signaal hebben, alleen maakt het scherm er zelf vervolgens 720P van, zinloos dus.
    Zou echter nooit tot een RROD mogen leiden in je Xbox, die is gewoon gaar lijkt me.
     
  12. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ik zat te denken kunnen we niet een keer een poll maken hoe vaak je nieuwe types 360 kapot zijn gegaan, want het beeld is nog steeds redelijke slecht voor buitenstaanders die misschien een 360 willen kopen. Maar de 360 zijn gewoon beter geworden en dan de een buitenstaander gelijk zien aan de poll dat het minder is geworden.
     
    Laatst bewerkt: 16 sep 2008
  13. f4TaLNL

    f4TaLNL Marcus

    Berichten:
    1.160
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb mij Xbox vandaag terug gekregen met een nieuw moederbord :thumbs:

    Zat ook nog 1 maand xbox live gold kaartje bij! \o/
     
  14. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Hetzelfde is gebeurd bij mij, eergisteren. Nieuw moederbord erin, maar zelfde Xbox terug. :) Dat gaat toch érg netjes.
     
  15. gn!uz

    gn!uz Logic is overrated!

    Berichten:
    142
    Leuk Bevonden:
    0
    De mijne is inmiddels voor de 2e keer op weg naar huis terug. Nog steeds hetzelfde serienummer dus geen vervangende console. Nu ben ik zeer benieuwd wat er dan gefikst is aangezien ik de 00C2:003E error had. Deze error had ik niet voordat ik de console voor de 1e keer naar MS verzond. Zou me niets verbazen als het probleem weer niet verholpen is.
     
  16. snIz

    snIz PSN: xSn1z

    Berichten:
    181
    Leuk Bevonden:
    2
    Deze week voor het eerst wat met mn xbox360, heb hem vanaf de launch, hah de E74-fout. Op zich mag ik niet klagen, gezien de vele kapotte 360's die ik zie langskomen in deze thread.
     
  17. Stannol

    Stannol Active Member

    Berichten:
    40
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben nu dus ook de pineut, dacht dat ik een uitzondering was. Had de machine al vanaf de launch en echt nooit problemen ermee gehad, had ook nog nooit een vastloper of iets anders geks gehad.

    Nu dus opeens, toen ik net Star Wars wilde gaan spelen, kreeg ik dus de wel bekende ring te zien.....:mad:

    MS heeft bij mij meteen aangegeven dat ik een andere retour gaat krijgen, een compleet nieuwe inhoud, maar wel met een gebruikte buitenkant. Hij gaf me wel de garantie, mocht de buitenkant beschadigd zijn, dat ik dan kan rekenen op compensatie...., waar ik overigens niet op zit te wachten, wil tenslotte een nette machine terug zonder iets, zoals ik hem dus nu ook opstuur.
     
  18. Slurpgeit

    Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.492
    Leuk Bevonden:
    7
    Hoe zit het tegenwoordig met een xbox die op naam van iemand anders staat? Moet je daar nog steeds achterlijk veel geld voor betalen of is er een andere manier om hem over te schrijven?
     
  19. Steel Dogg

    Steel Dogg Registered User

    Berichten:
    2.482
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kan er niks mee, of een goede smoes verzinnen. Helaas
     
  20. Kortestier

    Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

    Berichten:
    3.105
    Leuk Bevonden:
    121
    Roze beeld, groene strepen, vaarwel grafische kaart :'-(

    *2de xbox
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina