Need for Speed: Undercover

Discussie in 'Algemeen' gestart door Steel Dogg, 18 jun 2008.

  1. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    Weet niet of dat ook zo worden zal,maar die BMW had ik helemaal niks mee en ik vond het totaal niet boeiend h'm terug te spelen.

    Maar ze hadden beter zo kunnen doen in Most Wanted dat iedereen in het begin zijn eigen bak kon maken met alle onderdelen vrij,en dat die dan van je afgenomen word en zo dan weer overnieuw moet beginnen ofzo.
    Want mij gaf het maar een gevoel alsof het een leen auto was,en dat kon niet de bedoeling zijn lijk me.
     
  2. Probailer2

    Probailer2 Casual gamer

    Berichten:
    716
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind dat je gelijk hebt, zou veel beter zijn geweest als ze je zelf je wagen lieten maken in begin.
     
  3. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Nice Porsche Turbo en Audi R8! :cool:
     
  4. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    hier staat een interview, met 4 gameplay filmpjes erin (je ziet 2 filmpjes maar aan de rechter kant van de videoplayer kun je ander filmpjes kiezen)
     
    Laatst bewerkt: 18 sep 2008
  5. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Het ziet er WEER uit als een flop :mad: Dat rijgedrag, alsof er een magneet onder de auto zit, zo moeilijk komt ie vooruit. Ik verwacht er niks meer van die nieuwe nfs.
     
  6. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    Yep inderdaad wat je zegt,en nog steeds geen replay op het eind:mad:
    Nee ik had een goede hoop over deze game,maar ook de omgevingen vind ik zo kalend en ongeinspireert uitzien dat kan echt veel beter.
    Check bijvoorbeeld in Hot Pursuit 2 de omgevingen,werkelijk prachtig gedaan.
    Maar dit kan echt niet.
    Sorry maar ik neem alles terug wat ik over de game gezegd heb,weer een ballenspel zal het worden.
     
  7. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Dit lijkt toch echt sprekend op NFS most wanted?? Vond dat ook maar saaie omgeving, had toch gehoopt op mooie lange uitgestrekte snelwegen zonder al die vervelende bochten inclusief afdalingen, gewoon een normaal goed recht stuk waar je eens echt hard kunt rijden.... Maar nee hoor... De NFS serie is een afgelopen zaak.
     
  8. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    Ja inderdaad precies wat je zegt,hoogte verschillen op zich vind ik wel mooi maar mag niet te extreem zijn nee.
    Maar ik vind ook in Undercover het verhaal nergens over gaan,en dat je zo'n agent bent eigenlijk echt een beetje anti Need for speed.

    Nee ik heb de serie vanaf vroeger gevolgd,en het doet me zeer om te zien wat er nu van geworden is echt te erg.
    Maar wat ik weer wil is met die Mclaren F1 in de sneeuw ravotten,of met de Lambo eens flink een knockout race te rijden ergens in Engeland of in de Franse steden.
    Een stad op zich is niet verkeerd,maar maak er dan wat moois van.
     
  9. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga nou niet als een fanboy de game lopen verdedigen.. ik vondt (van wat we te zien kregen) de omgevingen er ook wat saai, kaal en ongeinspireerd eruitzien.
    Beetje zoals carbon, dat was ook niet al te best... most wanted vondt ik daarentegen prachtige omgevingen hebben.
    Vooral in de bergen met de verlichte tunnels en dat stuk snelweg met de graanvelden en de boerderijen, deed me echt weer aan de oude NFS games denken.

    Maar je loopt de game nu alweer af te zeiken op basis van 3-4 filmpjes van een minuut.. qua graphics en gameplay kun je dat doen, prima.. dat kan nog beter worden aangezien de titel in ontwikkeling is, maar zeggen dat je er nu al niks aan vindt omdat de snelwegen te bochtig zijn en dat er geen recht stuk in zit is natuurlijk BS.. dat weet je nog helemaal niet.
     
  10. AC/DC

    AC/DC Active Member

    Berichten:
    529
    Leuk Bevonden:
    0
    Need for Speed: Most Wanted 2?
     
  11. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Valt mee ook op ja. Ik vond het leuk dat ze weer richting de Most Wanted serie gingen. Maar om compleet hetzelfde te doen vind ik een beetje jammer.
     
  12. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764

    Het is niet helemaal dat ik de game afzeik op 3-4 filmpjes. Want ik zie NFS vanaf Most Wanted zwaar naar beneden gaan, elke keer lijkt het alsof het weer heel wat is op de filmpjes maar uit eindelijk valt toch alles weer tegen, het meeste teleurstellende vanaf Most Wanted was het rijgedrag. Alsof de auto zich in de grond vastgrijpt als je weg trekt, rustig uitrollen was er ook niet bij want de autobrake trapt de rem vol in wanneer je onder de 40 rijd.
     
  13. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Trailer

    [gt]40448[/gt]
     
  14. dodonkey

    dodonkey Droog & Dodelijk !

    Berichten:
    64
    Leuk Bevonden:
    0
    Vette bak die Audi, maar deze needforspeed is gewoon weer kut, net zoals de laatste paar delen!
     
  15. legian

    legian Active Member

    Berichten:
    483
    Leuk Bevonden:
    0
    en wat ik me nou afvraag is hoe weet jij dit eigenlijk?????
     
  16. thepunisher

    thepunisher Active Member

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    Inderdaad, er is nog niet eens een demo of review verschenen!
    Aan de hand van de trailers lijkt het wel een beetje op Most Wanted, maar dan met betere graphics, vind ik echt niets mis mee:)
     
  17. legian

    legian Active Member

    Berichten:
    483
    Leuk Bevonden:
    0
    ben ik 't helemaal mee eens, en om eerlijk te zijn heb ik wel weer zin in een NFS en dit ziet er wel goed uit vind ik
     
  18. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    ik ben benieuwd naar deze game!
    Wat mij wel meteen opvalt is dat het weer lekker bruin is allemaal!
     
  19. mattiejj

    mattiejj Registered Muser

    Berichten:
    2.371
    Leuk Bevonden:
    15
    Kan iemand de Startpost updaten.;) en meteen dat wansmakelijke plaatje er uit schoppen:).
     
  20. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    Mij lijkt deze game nog best wel leuk eigenlijk. NFS heb ik vroeger kapot gespeeld en dit ziet eruit als Most Wanted en dat spel was super! Even wachten op de reviews en dan kijk ik wel. Eigenlijk is het best raar vroeger zat ik altijd samen met mijn vriend te wachten op NFS of TH en toen hadden we schijt aan de reviews kopen die hap. Zaten ook miskopen tussen maar so what het bleef NFS :cool:
     

Deel Deze Pagina