Problemen met je Xbox 360? Defect? Bekraste DVD's en Kassa [deel 14]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 1 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. scarluuk

    scarluuk Hail me!

    Berichten:
    1.381
    Leuk Bevonden:
    7
    hallo iedereen,
    Ik heb afgelopen donderdag de nieuwe star wars gekocht (en het is echt een cool spel) maar na een hele tijd spelen kwam ik op een stuk waar het spel in een keer vast liep.
    kan gebeuren dus ik heb mijn 360 overnieuw op gestart.
    toen ik weer op het zelfde stuk kwam liep hij weer vast.
    dus ik weer mijn 360 gereset maar toen ik de disc wou op starten werd het beeld wel zwart van dat hij de disc gaat laden maar loopt daarna gelijk vast.
    ik kan nu star wars niet meer op starten want krijg heel de tijd dezelfde bug.
    ik heb al een andere disc geprobeerd en mijn saved game verwijderd maar nog steeds doet hij het niet.
    weet iemand hoe ik dit kan op lossen of wat er aan de hand is?
    ik zou het heel erg op prijs stellen!

    greetz scarluuk
     
  2. dopje15

    dopje15 Active Member

    Berichten:
    162
    Leuk Bevonden:
    0
    Goedenmiddag, ik heb een vraag waar ik al heel lang mee zit , met dat ''moderate'' ik maak met heel veel mensen gewoon geen verbinding hoe zet ik hem ''goed dat ik met iedereen verbinding maak?
     
  3. GtaGamerMG

    GtaGamerMG GTA IV

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    0
    Andere games werken dus goed? Misschien de Cache is cleanen?
     
  4. Scorp2111

    Scorp2111 Active Member

    Berichten:
    646
    Leuk Bevonden:
    213
    Sectie 1, 3 en 4 branden rood.. Zal de RRoD wel zijn he? Contact opnemen en opsturen dan maar zeker? Is de eerste keer dat ik problemen heb met m'n 360 :mad:
     
  5. scarluuk

    scarluuk Hail me!

    Berichten:
    1.381
    Leuk Bevonden:
    7
    het is opgelost.
    ik had al een keer nadat dit probleem kwam de cache schoon gemaakt maar toen deed hij het nog niet nou heb ik nog een keer de cache gecleaned en nu deed hij het wel.
    beetje raar maar het is teminste opgelost :)
     
  6. Kortestier

    Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

    Berichten:
    3.105
    Leuk Bevonden:
    121
    Ben nu de hele middag burnout aan het spelen met de meest vreemde kleuren. Ik kan nog net de weg van de lucht onderscheiden 8) Ik houd hem totdat hij een rood lampje gaat geven.
     
  7. Little TommyV

    Little TommyV I'm back!

    Berichten:
    223
    Leuk Bevonden:
    41
    op internet naar je router gaan weet zo niet meer wat de site daarvoor was
    maar als je daar op zit moet je de UPNP poort open zetten die staat waarschijnlijk dicht waardoor je moderate of strict krijgt
     
  8. GtaGamerMG

    GtaGamerMG GTA IV

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    0
    Goed dat het gelukt is. :thumbs:
     
  9. Giokeh

    Giokeh JRPG-fanboy

    Berichten:
    81
    Leuk Bevonden:
    0
    Box nummer 5 is op weg denk dat ik'm morgen heb \o/, ik heb overigens ook zo'n nieuwe binnenkant en gebruikte buitenkant, iemand al enige ervaring met deze machines?
    So far nog nooit RROD gehad maar wel meermaal krassende drives, hoop dat deze nu wel zal doen wat ie hoord anders word ik gek ^^
     
  10. dopje15

    dopje15 Active Member

    Berichten:
    162
    Leuk Bevonden:
    0
    Dankje tommy maar wat is de site?:p
     
  11. ExQuiZ

    ExQuiZ Active Member

    Berichten:
    51
    Leuk Bevonden:
    0
    my bad :9 t was vroeg in de ochtend, dat gebruik ik maar als excuus.

    anyways, me xbox opgehaalt en nog geen week later email; uw xbox is onderweg naar jouw huis...normaal duurt t toch 2 weken ofzo....naja ik zie wel wat die duitsers evan gebouwd hebbe \o/
     
  12. PsychoBoyJack

    PsychoBoyJack Active Member

    Berichten:
    321
    Leuk Bevonden:
    4
    En ook ik word niet gespaard, afgelopen vrijdag weigerde mn xbox voor het eerst dienst en gaf ie de 3 welbekende rode lampjes. Enkele malen gereset, en toen deed ie het weer, maar nu ( zondag avond) is het echt helemaal uit met de pret, en geeft ie als foutmelding 0020 (Possible overheating dus). Ik snap niet echt hoe dat kan, want zowel de xbox zelf als de adapter staan niet in een kastje, maar staan gewoon vrij op de tv meubel ( adapter ligt eronder). Maar goed, morgen maar even bellen dan...
     
    Laatst bewerkt: 22 sep 2008
  13. groningentom

    groningentom Active Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo,
    ik heb mijn xbox arcade vlak voor de zomer gekocht.
    en heb een probleem bij GTA IV dat als je auto rijdt de weg heel lelijk een vaag word
    en als je uitstapt of stil staat het duurt voordat het er normaal uit ziet
    iemand enig idee wat ik er aan kan doen om het te verhelpen?
     
  14. Rensgar

    Rensgar Active Member

    Berichten:
    247
    Leuk Bevonden:
    0

    Iets dergelijks heb ik bij Mass Effect. Iemand adviseerde mij de cache op te schonen, doch dat bracht mij nog geen soelaas.
     
  15. GtaGamerMG

    GtaGamerMG GTA IV

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm raar, dit had je er voor dus niet? Het is ook raar omdat ik dit nog niet heb mee gemaakt in GTA:IV. Wel eens een Pop-up, maar meer niet. Zoals Rensgar zeggt de Cache leeg maken. Helpt dat niet dat kijk eens of de disc vuil is. Of wel een kras. Ik heb alleen bij Gears Of War soms last dat het de graphics nog even moet laden. Maar bij andere game nog niet gehad. Maar als dat maar een keertje voorkomt en niet heel de tijd zou ik er me geen zorgen in maken ;)
     
  16. groningentom

    groningentom Active Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou ik had het daarvoor ook, maar alsmaar geen tijd voor gehad om er naar te kijken dus daarom en de disc is gewoon schoon en krasvrij heb ook al een andere gta iv geprobeerd maar kwam met het zelfde probleem
     
  17. GtaGamerMG

    GtaGamerMG GTA IV

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    0
    Als Cache schoonmaken niet helpt is het gewoon je grafische kaart. Normaal mag het laden van de weg niet lang duren. Anders is er toch iets mis. Want ik hoor er niemand over klagen. Ik vrees dat je grafische kaart dan niet 100% is.
    Je kunt altijd Microsoft service (gratis) contacteren. Daar zullen ze er wel meer kunnen zeggen.
     
  18. Jordskateboarder

    Jordskateboarder Een Member

    Berichten:
    117
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat de graphics bij Gears of War nog moeten laden tijdens het spelen is normaal dat hebben de makers gemaakt om de laadtijden te verkorten.;)
     
  19. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    groningento, het lijkt mij alsof de lens van je DVD-speler vies en/of stoffig is. Je kunt proberen een lens-cleaning-disc te kopen in je lokale computerzaak. Als dat niet helpt kun je altijd met Microsoft bellen.

    Ik had exact hetzelfde probleem op de eerste Xbox en vooral met open-world games zoals GTA. Je Xbox heeft dan moeite om alle textures goed te lezen van de disc en is daarom te laat om ze in het spel te zetten.
     
  20. sjaakie1987

    sjaakie1987 Active Member

    Berichten:
    471
    Leuk Bevonden:
    2
    ik heb dus percies het zelfde probleem heb me xbox in eind mei gekocht,dacht dat het aan me xbox lag maar niet dus heb het ook alleen met gta 4
    ik wil me cache wel legen maar dan raak je ook je saves kwijt enzo toch?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina