[Films] Meningen, reviews, previews, etc! [Deel 7]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Tco, 10 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Deeltje 2 was duidelijk de meest kutte uit de Die Hard serie.

2. Benson

Benson Kriepkriep

Leuk Bevonden:
    7
    The Happening gezien, echt te leem... En wat een "happening" ook :emo:

Enkel de gast die Elliott speelt kon me overtuigen... Helaas overtuigde hij me binnen 5 minuten dat het een ontzettend slap gevalletje is, in dito film... Zwaar onder de plak bij zn nogal autistische vriendinnetje. Het enige sprankje hoop in deze film was dat zij misschien eens goed "gehappenned" zou gaan worden... Maar nee uiteraard allemaal veel te braaf voor.
    Dan die twee ventes, het enige wat je van hun wist was hun naam en zonder aanleiding gingen ze opeens raar doen? Vrij ziekelijk dat ze enkel die twee kinderen erin hebben gedaan om ze kapot te kunnen knallen - en dat zo mooi mogelijk in beeld te brengen =(

3. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Dat vond ik het enige positieve aan de film, kinderen die neergknald worden, ik vewachtte het echt niet.

4. Benson

Benson Kriepkriep

Leuk Bevonden:
    7
    Ze hadden echt een rol van niets en zowel die jongens als de hele scene bij dat huis voegen sowieso niets toe.
    Nou sorry maar misschien ben ik ouderwets ofzo.. Als de enige reden ervan het afknallen van kinderen is, zie ik toch niet als iets positiefs :confused:

5. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Klopt ze voegen helemaal niks toe aan het verhaal. Maar het is positief omdat dat het neerschieten nooit in andere films voorkomt, en nu verwachtte ik het ook niet, maar het gebeurde toch, toen dacht ik wel even wtf.

6. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Vanmiddag Wanted in de bios gezien. Actie scene's waren leuk de rest niet meer dan middelmatig

6,5/10

7. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Wat is de rest dan?

---

Net The Dark Knight gezien en heb me prima vermaakt. Film blijft boeien en ook ik kan me nu aansluiten bij alle mensen die Ledger zoveel voor deze rol hebben geprezen. Maar ook Bale vond ik ok.

Grootste minpunt vond ik de verhaallijn van Harvey. Dat haalt de film ietwat naar benden vind ik.

Film: 8/10
    Ledger: 10/10

8. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Net Wanted gezien, vond het een redelijke film.

7/10

9. Goiz

Leuk Bevonden:
    38
    Ik begin me toch een beetje af te vragen met wat voor intentie mensen naar Wanted kijken. Als je meer verwacht dan over-the-top actie zit je inderdaad bij de verkeerde film.

Smaken verschillen, tuurlijk, maar vroeg het me gewoon af. ^^

Wanted = de shit imho. (H)

10. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    :+ vind jij het een 9+ dan?

Vond het een goede film, kijk hem natuurlijk niet in de goede setting (17 inch computerscherm :+), maar niet super bijzonder. Vandaar de 7 een mooie score vind ik zelf 8)

Edit:

Vanmiddag Superhero Movie gezien, zeker wel droge humor. Vriend van me zei dat het nog veel beter was dan de Scary Movie-reeks, maar daar ben ik het niet mee eens. Toch goed vermaakt ermee zeker droge momenten:

7,2/10 :+

Laatst bewerkt: 20 sep 2008
  11. Goiz

Leuk Bevonden:
    38
    Whehe, ervaring speelt dan denk ik inderdaad een rol. Ik zat big screen te kijken met wat vrienden en wat biertjes. 9+; Nee, 7+; Ja. ^^

12. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    :+ Denk inderdaad dat het indrukwekkender is als je een leuk scherm hebt met een surround soundje en wat drankjes/vrienden. Behalve het geluid op momenten vond ik niets vervelend of slecht aan de film, maar was ook niet heel erg onder de indruk.

13. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Ik kijk alles op me 17" schermpie :+.

14. PePzi NL

PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    203
    Eergisteren naar Mirrors geweest in de bioscoop, een van de engste films van afgelopen tijd. En daarbij krijg je nog de goorste en meest gedetaileerde scene uit de hele filmgeschiedenis imo :)

9/10

15. Chillco

Chillco Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Gisteren Ocean's 13 gekeken. Ik vond hem leuker dan Ocean's 12, maar iets minder dan 11. Kwam vooral doordat ik in het begin bij 13 even kwijtraakte in waar ze precies waren (ze sprongen nogal snel naar verschillende periodes).

16. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Net Never Back Down gekeken. Vond het echt een vette film, zeker van genoten. Al wist je de uitkomst natuurlijk al, voordat het begon:
    pssst the good guy wins

8/10

Laatst bewerkt: 21 sep 2008
  17. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Disaster Movie

Een stuk leuker dan Super Hero Movie omdat echt alle films in voor komen zoals Superbad en No Country for Old Men, gewoon 1 uur en 15 min lachen.

8.5/10

18. Taab

Taab man XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.326
    Bedoel je de kaak-scene?

Die was best bizar inderdaad. Ik vond het wel een redelijke film. Niet briljant.

6.5/10

19. cfreak24

cfreak24 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    13.000 andere mensen hebben er een iets andere mening over:p
    http://www.imdb.com/title/tt1213644/

Hij krijgt zelfs lager dan Meet The Spartans en dat vond ik echt een uber zielige film die ik na 10 minuten dan ook uit had gezet. Superhero daar tegen vond ik wel een droge film. Denk dat ik Disaster Movie maar een keertje "huur" ofzo.

20. Marco82

Marco82 Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    Ik vond Mirrors matig. Het mijdt vrijwel geen cliché en er zaten weinig schrikmomenten is. Het einde begon goed, maar toen

Ben ineens in de "andere" wereld zat vond ik het weer slecht. Hoe kan dat? Bij Esseker vlogen de demonen naar binnen, maar bij Ben zag je dat niet gebeuren...

viel voor mij het doek.

Ik twijfel tussen net voldoende of net-niet...

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina