Slecht gemaakte games.

Discussie in 'Algemeen' gestart door MaxxRaptor, 14 aug 2008.

1. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Dan mag jij beginnen met uitleggen waarom NFS:U nu al in dit topic staat...
    Je hebt net een paar filmpjes met gameplay gezien en omdat die filmpjes misschien wat tegen vallen (klopt ook wel een beetje, daar geef ik je gelijk in) vind je NFS:U nu al een "slecht gemaakte game".
    Wacht eerst eens even af op wat meer filmjes/demo. :)

2. MaxxRaptor

MaxxRaptor Eigen aanduiding

Leuk Bevonden:
    36
    Met genoegen,daar gaan we dan.

Wat me vanaf begin al stoorde is dat je alleen werd voorzien van die filmpjes van de cast en stukjes verhaal en sommige screens,wat ik daar het probleem van vind is dat het je geen enkele waarde van gameplay geeft.
    Okee de filmpjes zijn als vanouds mooi gedaan aan overgeacteerd,prima niets mis mee.
    Maar wat ik ronduit gewoon totaal verkeerd van vind is de manier hoe de makers het aanpakken,en komt het zo over alsof de game meer om de filmpjes gaat dan de game.

Nu is dat uiteraad niet zo maar dat gevoel geeft het je wel,bijvoorbeeld als ik het vergelijk met de oude NFS generatie kwam er altijd van een nieuw deel de screens met een kleine inleiding waar het om draaide.
    En vandaaruit kon je de potentie van het spel als het waar al ruiken,en hier met Undercover word de game met acteer filmpjes naar je toe gezet,om je te verleiden om op de game uit te kijken.
    Maar ergens vind ik dat niet kunnen,okee misschien hoort het nu onder de vorm van reclame maken voor het product maar voor mij zegt dat in feite al genoeg.

Een game gaat om de gameplay,en hoe mooi de filmpjes zijn en hoe verzorgd de technieken zullen worden.
    Maar NFS zal gewoon niet meer de game worden of zijn zoals het toen was,je merkt zelf wel als je bijvoorbeeld Most Wanted uitspeelt dat het dan aan de kant ligt.
    De vroegere NFS had dat niet,die hadden een soort magie waardoor je ze bleef spelen.
    En ik weet nu al zeker dat Undercover meer in career mode en online zal slagen,maar ofline zal die snel uit gaan sterven nadat je de verhaal mode uitgespeelt hebt.
    Ja sommige spelen dan nog wel door op de politie achtervolgingen,maar dan heb je het ook veruit gehad.
    Snap je een beetje wat ik bedoel?

3. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    nee, het blijft speculatie en mening. Of de game slecht in elkaar zit kunnen we nu gewoon nog niet zeggen.

Dat het niet echt aanspreekt wel :D (wat dat betreft ben ik t ook helemaal met je eens. De oude NFS gingen om gameplay + GFX ,. sinds Underground gaat het alleen nog maar om stijl en geneuzel :+ )

4. Cube

Cube Speed Junky...

Leuk Bevonden:
    0
    Is deze hele thread niet gebaseerd op een speculaties en meningen. :+
    Want ken genoeg mensen die GTA 4 nog spelen en geweldig vinden en heb met forza 2 nog steeds fun dus het is hier allemaal speculaties en meningen.
    Want beslist dat een game slecht is, dat ben je zelf. Als mensen Hallo kitty of avatar helemaal de shit vinden dan is het dus geen slechten game voor hun misschien wel voor jouw. Dus deze thead is een opsomming aan meningen :+:x

En ook dat NFS slecht wordt is belachelijk want die game is nog niet uit dus je kan er nog niks mee.

5. MaxxRaptor

Leuk Bevonden:
    36
    Een slechte game is als die slecht gemaakt is,zoals te haperende bugs,weinig gameplay inhoud,onintersante verhaallijnen in RPG's of slecht gemaakte inventori,een race game met te weinig parcouren,slechte besturing.

Nogmaals ik vond NFS 2 geweldig,maar technisch en aan gameplay was de game erg slecht en dat al voor het jaar 97 aangezien er toen al betere games waren.
    Een game is alleen goed als alles ook is uitgebalanceerd,en wat NFS Undercover betreft.
    Maar als je al lang genoeg games speelt krijg je daar een neus voor,maar ik zeg al niks meer over Undercover.
    Totdat jullie dalijk komen van,verrek die irri MaxxRaptor hebt weer gelijk.
    En ik hoop zelf van niet hoor omdat ik de game in begin echt zag zitten,maar ik merk aan de manier van hoe het nu gebracht word dat de game middelmatig tot redelijk zal worden en niet meer en minder.

6. strapping young lad

strapping young lad Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nog even afwachten maar.. niemand beweert dat het een top game wordt, maar gelukkig zie je zelf ook wel in dat het niet echt eerlijk is om meteen al wat af te kraken wat nog in de alpha of beta fase is.

7. Little TommyV

Little TommyV I'm back!

Leuk Bevonden:
    41
    hebben jullie mercenaries 2 al gespeeld damm ik dus wel en dat spel zit vol maar dan ook vol met bugs toch is het echt een vet spel maar het maakt het wel slecht gemaakt ik bedoel dat spel is best vaak uitgesteld en dan zitten er toch nog tientallen bugs in achievements die niet unlocke en dat soort shit
    jammer van de game had echt een topper geworden nu behoort hij tot de slechte games

8. X-Junk

X-Junk GT: Reflex Xeros

Leuk Bevonden:
    197
    Die games zijn stuk voor stuk top titels en dus niet slecht gemaakt.

9. MP4L

MP4L Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Juist, of het nou echt een slechte game is of het niet in je smaak valt zijn twee verschillende dingen.

10. Gnermo

Gnermo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik voeg Mercenaries 2 toe aan het lijstje.

11. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Zie de reactie boven je :)

12. Gnermo

Gnermo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik voeg hem alsnog toe O-)! Mercenaries 1 was echt geweldig maar de hoeveelheid bugs in Mercenaries 2 is gewoon niet normaal...

EA zal wel alle bugtesters ontslagen hebben zo langzamerhand :thumbs:

13. strapping young lad

strapping young lad Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat ben ik wel met je eens.. smaak laat ik even in het midden, de kwaliteit van de titel is ver beneden peil.
    Ze hebben de game gewoon niet getest, en dat is een prima voorbeeld van een slecht gemaakte game.

14. Little TommyV

Little TommyV I'm back!

Leuk Bevonden:
    41
    ja jammer van de game toch vind ik hem wel leuk maar de healt bug en de achievements die niet unlocke zijn toch wel irrietant
    op xbox360achievement is er al een special topic aangemaakt voor de bugs dat zegt denk wel genoeg

15. MaxxRaptor

Leuk Bevonden:
    36
    Met een zeer hart zet ik het hier neer,maar een der favoriete onderwerpen van mij is Warhammer en je kunt begrijpen dat ik met smacht Battle march opwachte.

De game eenmaal aangeschaft te hebben moet ik een zeer teleurstellende mededeling geven dat de game de slechtste is die ik tijden gespeelt heb,matige graphigs,slecht verzorgde sound,saaie missies,en de controls zijn om te janken zo slecht.

Eerlijk gezegd had ik gehoopt op een klassieke Dark Omen opvolger,maar Battle march is alles behalve goed en ik advizeer iedereen die ook maar een beetje van strategie houd met een grote boog om deze game te lopen.
    Ook al is ligt die nu tussen de aanbiedingen,maar echt te zonde van je centjes want dit kan echt niet.

16. MaxxRaptor

Leuk Bevonden:
    36

Deel Deze Pagina