Xbox 360 vs. Playstation 3 vs. Nintendo Wii [Deel 16]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door CaptnCook, 25 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chiem

Chiem Chemical Waste

Leuk Bevonden:
    0
    Zal dan wel aan mij liggen. Maar heb hier over 5TB aan HD films die moeiteloos op mn X360 afgespeelt worden en als ik die op mn PS3 wil afspelen met, of MediaPlayer of TVersity, hij dat weigert. Weet zo even niet de error-code die ik krijg maar als ik diezelfde HDcontent in mootjes hak van kleinder dan 4GB slikt ie het wel. :confused:

2. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Vaag die 4gig restrictie was volgens mij bij de ps3 al opgeheven en volgens mij alleen van toepassing als de content op de hd zelf stond.

3. Loonens

Loonens Mclovin!!

Leuk Bevonden:
    0
    Wat zijn jou instellingen dan bij de instellingen van DVD playback / upscaling?

4. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Is maar eentje voor mbt dvd playback en dat is hem op full screen zetten geloof ik.

Verder heb ik RGB altijd op full staan en super white aan. Ik merkte van die laatste niks overigens.

Dvd's zien er op de ps3 bij mij ook beter uit.

5. Loonens

Loonens Mclovin!!

Leuk Bevonden:
    0
    Misschien dat het dan ook wat aan de dvd's zelf lag, originele Friends dvd en Donnie Brasco even snel gechecked.

Ik had hem op Full Screen staan en RGB? Heeft dat ook te maken met het upscalen via HDMI?

6. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Neuh, alleen dan ziet het beeld in games er iig stukken beter uit, weet eigenlijk niet zeker of het ook wat doet voor dvd's.

7. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Zou best kunnen want ik merk ook een groot verschil tussen sommige dvd's. De ene wordt echt stukker scherper terwijl ik bei de andere geen verschil met een gewone dvd speler zie

8. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Leuk nieuws:

al zal het wel tijdelijk zijn :)

http://www.xboxonly.nl/nieuws/12533/Xbox_360_verslaat_Wii_in_Japan/

edit: nog meer leuk nieuws:

http://www.xboxonly.nl/nieuws/12526/Amerikaanse_winkeliers_raden_Xbox_360_aan/

9. 360man

360man Active Member

Leuk Bevonden:
    46
    tsja iemand van 15 raad je geen wii aan nee. Dus dat is al niet eerlijk in het onderzoek. En ja in amerika gaat de 360 toch meer over de toonbank dan de ps3. Dus winkeliers baseren daar ook hun mening op. Als je hetzelfde onderzoek in japan zou doen weet je al bij voorbaat de uitslag.

10. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Stom onduidelijk onderzoek, de ene keer gaat he over getallen, de andere keer over procenten. Bovendien is 100 winkels niet veel voor een dergelijk onderzoek. Zoals 360man al zegt zou je het "onderzoek" eigenlijk ook in Japan en Europa moeten doen, de gemiddeldes nemen. Met deze cijfers kun je niks.

11. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Het ging ook voornamelijk om het eerste nieuwtje :)

edit: dit soort nieuwtjes laten weer eens zien hoe dramatisch het gesteld is met de releaseplanning van Sony. Life with playstation kwam gewoon perongeluk in de live-omgeving terecht terwijl ze nog aan het testen waren 8)

Ik ben zelf softwaretester bij de IB-groep. Als dit soort zaken bij ons gebeuren staan er een aantal projectleiders per direct op straat -_-

http://www.nu.nl/news/1750735/210/Life_with_PlayStation_vervangt_Folding@Home.html

12. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Rumor: Introducing the Xbox Pure

A tipster at CheapAssGamer claims to have received a document from a source that outlines the Xbox 360 will be renamed to Xbox Pure. Taking this rumor with a grain of salt and running with it for a moment, according to the document the console is also codenamed Xbox Lean as well as Xbox Granite which could point to a newer, smaller Xbox 360 console branded as the Xbox Pure. However, the document could be referring to the next Xbox console.

Of course, the document is suspect for now considering it has no defining Microsoft marks like a company logo or Steve Ballmer's furious developer-loving sweat. Fighting in favor of its legitimacy the tipster claims to have received the document from a source named "GilZ" who supposedly broke the news about HDMI capable Xbox 360 consoles and the Xbox 360 Elite models.

-------------------------------------

Hmm...

13. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    ehm.. de xbox 360 krijgt niet de naam pure .. het zijn code namen voor modellen ;)

14. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Om de Xbox 360 te hernoemen naar Pure lijkt me ook wat vergezocht.
    Maar ze hebben het er ook over dat de opvolger zo zou heten. En als het een codenaam is voor een nieuw model.... Welk model dan? Kleiner? Nóg grotere opslag? Of gewoon een met wat kleine technische veranderingen. Nieuw kleurtje?

Wat zijn ze van plan? :9

15. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    als ik een wilde gok mag doen, denk ik dat de opvolger code naam pure heeft :+

16. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    Misschien raar dat ik nu pas MGS heb gespeeld, maar ben niet meer zo'n fanatieke gamer.

Heb gisteren dus voor het eerst MGS gespeeld op de PS3 omdat een vriend van me mij wou overtuigen van de kracht van de PS3, hoewel het er goed uit zag vond ik toch echt dat het er niet beter dan Assassins Creed (wat mij toch echt heel erg aan de figurant Snake deed denken) uitzag. Dus ik snap echt dat geblaat niet van Sony fanboys dat dit de mooiste game allertijden is. Super irritant vond ik ook het installeren van het spel, en de daarop volgende laadtijd die ik volgens mij in al mijn Xbox games niet zolang heb zitten als deze in MGS.

Ik dacht echt bij mezelf 'dat installeren hoeven wij Xboxérs niet, en die laadtijden zijn in een spel als AC toch echt een stuk korter', maargoed dit meld ik niet om de PS3 te bashen. Ik nam dit gewoon waar op een 42inch HD Ready tv, maar was gewoon niet echt onder de indruk iets wat AC wel met me deed.

Maar even wat nieuws, en weer een exclusive minder voor de PS3.

L.A. Noire: A Year Off and No Longer PS3 Exclusive?

Laatst bewerkt: 20 sep 2008
  17. GtaGamerMG

GtaGamerMG GTA IV

Leuk Bevonden:
    0
    Nu is die prijsdaling er wel en speciale acctie voor Benelux. Maar ik denk persoonlijk dat de Xbox 360 niet veel beter gaan verkopen in Benelux. In de plaats dat Microsoft voor reclame zorgt dat iedereen die TV kijkt het weet. Doen ze juist niets. Ze moeten de mensen het laten weten. Laatste reclame van de Xbox 360 was vrijwel gewoon Gears Of War. Oke, er was GTA: IV reclame. Maar dat was gewoon van de game die op PS3 en Xbox 360 verscheen. Terwijl je hier wordt bekogelt met PS3 en Wii reclame zie je niets van Xbox 360. Als Microsoft wil winnen zullen ze toch overal spotjes moeten laten draaien. Mijn broer wil een Xbox 360 kopen. Maar hij wist niet dat het in prijs gedaalt is. Hij zei gewoon : Raar dat ik dat niet op tv gezien heb.

Anyway, Assassins Creed is wel beter dan MGS4. Niet veel verschil, maar beter is MGS4 niet.

18. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Gelukkig is dat een kwestie van smaak.
    Ook al heb ik MGS4 nog maar een uurtje gespeeld, ik vond de game al vele malen beter als AC.
    (En zoals je kunt zien heb ik AC gewoon voor de volle 100% uitgespeeld.)

19. tmffirework

tmffirework Willem II Tilburg!

Leuk Bevonden:
    0
    Wow! LA Noire niet PS3 exclusive. Dat was nou wel een van de games die ik zou willen spelen, die niet op de xbox zou uitkomen!

20. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    En weeeeer een exclusive minder voor de ps3. Is er ooit een 360 exclusive ook naar de ps3 gegaan en tegelijkertijd uitgekomen? (dus geen Bioshock of Eternal Sonata).

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina