[Algemeen] Halo 3 [deel 13]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Kevf, 16 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ik dacht van 9 tot 12 oktober.
     
  2. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Het spijt me Dulle :'-(

    Mja waar kan je eigenlijk Griffball en Zombie games spelen. Dat kan zeker alleen in private matches? Vond dat gister best leuk namelijk. Maar ben het online verder niet tegen gekomen. Als mensen dat ook leuk vinden invite me maar een keer.
     
  3. Chillco

    Chillco Active Member

    Berichten:
    1.197
    Leuk Bevonden:
    6
    Griffball is alleen nog in double exp. weekend playlists geweest net als de infection games. Na de update zit Infection ook in een van de playlist, in DLC FFA, Bungie update.
     
  4. tmffirework

    tmffirework Willem II Tilburg!

    Berichten:
    1.789
    Leuk Bevonden:
    0
    Lone Wolves

    * Player count increases from six players to 8 players.

    ntroducing Squad Battle

    * Squad Battle is a Ranked six on six Playlist designed to fill some of the void left by excising Ranked Big Team Battle from the Halo 3 Playlists. Squad Battle gametypes are focused on Slayer and Capture the Flag and this playlist currently requires the Heroic Map Pack.

    Team SWAT

    * Objective Gametypes, SWATGuns set to skip after veto
    * Weighting on all Objective games, SWATGuns and Magnums reduced
    * Player Damage Resistance set to 150% (was 200%), players no longer spawn with grenades
    * SWAT map variants now have Carbines and grenades available to pick up.


    Leuke toevoegingen 8)
     
  5. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Team Swat in halo 2 was zo goed. En dit is allemaal zo belachelijk. Damage resistance gaat nergens over. En dan spawn je zonder granaten, en dat na 1 jaar, en dan liggen er weer granaten op de map. Waarom al deze aanpassingen als Team Swat in halo 2 gewoon tof was. Speelde het een tijdje terug weer even en het gaat helemaal nergens meer over :mad:
     
  6. tmffirework

    tmffirework Willem II Tilburg!

    Berichten:
    1.789
    Leuk Bevonden:
    0
    Team Swat weekends in Halo 3 waren ook heel vet. Alleen té veel granaten-gebruik. Dus ik ben hier wel blij mee!
     
  7. Madoperator

    Madoperator Rape

    Berichten:
    937
    Leuk Bevonden:
    0
    Idd, eindelijk geen grenades meer in Team Swat en ook geen bomb meer met BTB. Lekker alleen CTF en Slayer.
    Komt er ook Shotty Snipes in Squad Battle?
     
  8. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Download de gratis mappack en je zult vrijwel geen problemen ondervinden. Van de 100 potjes die ik speel, speel ik misschien 1 op de legendary mappacks ;P.
     
  9. RedDevil_NL

    RedDevil_NL Ginger Kid

    Berichten:
    2.274
    Leuk Bevonden:
    0
    Jah maar waarschijnlijk heb je voor veel van de playlist's wel Legendary pack nodig?
    Ik heb die andere packs allemaal ook nog wel.. Was wel een echte Halo3 player mjah beetje mee opgehoude..
    Gwoon wachte op die shit: Gears 2!
     
  10. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Nee hoor, voor de "standaard-meest-gespeelde" spelmodi heb je geen Legendary mappack nodig (Wel heroic, maar die is gratis). Voor de speciale dingen zoals team swat heb je wel een Legendary mappack nodig.
     
  11. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    Komt er nou nog een Mythic Map Pack? dat zou wel chill zijn, en dan de LMP gratis 8)
     
  12. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    Dat weet niemand,
    behalve bungie en microsoft
     
  13. tmffirework

    tmffirework Willem II Tilburg!

    Berichten:
    1.789
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik geloof het wel, dat ik dat laatst gelezen had. Ik hoop in ieder geval dat Legendary snel gratis wordt!
     
  14. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Waarschijnlijk komt er toch de Mythic mappack (Dit jaar nog?) met NOG meer achievements?

    Anyway, ik heb gister mijn lame-ste spel uit de kast getrokken, ofwel grenades tussen mensen ingooien, van een afstandje snipen/BR, shotgun, mauler/beatdown toegepast en besloten op Lone Wolves te gaan spelen. Ben nu eindelijk weer eens een rank omhoog :p.
     
  15. NtrMission

    NtrMission LF.Xx.

    Berichten:
    127
    Leuk Bevonden:
    0
    Lone Wolves is niet echt de beste keuze om omhoog te ranken. Eenmaal je een bepaald niveau hebt gehaald speel je tegen mensen die beter zijn, en ga je - in mijn geval - enorm domme dingen doen. Ik snap echt niet hoe ik mijn 41 gehaald in LW. Men overall K-D spread stond voor een paar weken nog op 0.98 en godszijdank had ik nog wat oude films kunnen opslaan. Verschrikkelijk gewoon, hoe anders je speelt. Er zat totaal geen tactiek in. Ik ben uiteindelijk blij dat ik een paar maanden geleden anders ben beginnen spelen. Vroeger kwam het aan op een assault rifle hebben en melee move uitvoeren. Vandaag de dag ga je met een battle rifle en sniper op afstand gaan killen. Het jaagt je stukken minder op dan de rambo stijl die ik in Lone Wolves had gedaan. Je verslaagt er stukken mensen mee dan je dood gaat. Enfin, ik heb hoge verwachten voor morgen. De update gaat weer een heel andere kijk op Halo 3. Morgen een squad battle doen om te testen en hopen EXP halen in Rumble Pit en Social Slayer :)
     
    Laatst bewerkt: 22 sep 2008
  16. FR-thaan

    FR-thaan Active Member

    Berichten:
    898
    Leuk Bevonden:
    2
    Heb net punten besteld en de code ontvangen maar wat raden jullie aan, nu alvast de legendary maps kopen of nog even wachten tot morgen? Zou het kunnen dat ze morgen bijv 200 punten (ik zeg maar wat) goedkoper worden? Of zelfs opeens gratis.. Of is het al zeker dat dat niet gaat gebeuren?
     
  17. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.481
    Leuk Bevonden:
    5.080
    Die maps zijn er alweer een aardig tijdje, ik denk dat er binnenkort wel wat informatie over hoe en wat zal verschijnen.
     
  18. NtrMission

    NtrMission LF.Xx.

    Berichten:
    127
    Leuk Bevonden:
    0
    De Legendary maps zijn bestaan toch al een tijdje. Ik zou wachten met ze te kopen tot de Mythic map pack er is. Maar dat kan wel nog een tijdje duren. Als je echt denkt dat je niet meer kunt wachten .. gewoon aanschaffen ;)
     
  19. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    BR = toch wel hét wapen in Halo vind ik. Eerst kon ik echt niet met een sniper overweg en nu wil ik niets anders meer. Echter zoals je al zegt: Bij Lone Wolves gooi je je tactiek en suplesse overboord en begin je gewoon met je hand op de melee knop te gamen :x. Zonde eigenlijk.


    Tegen die andere jongen:
    De Legendary mappack is echt niet nodig om fun te hebben in Halo. Wacht dus ff tot de Mythic mappack komt, koop die en dload de Legendary mappack gratis.
     
  20. NtrMission

    NtrMission LF.Xx.

    Berichten:
    127
    Leuk Bevonden:
    0
    Same here met die sniper. Het is gewoonweg fantastisch dat je iemand snel een headshot kan geven en ze het niet eens door hebben waar je staat. Het is jammer dat ik nu al zoveel EXP heb - 1544 - en je daardoor ranked minder snel naar boven gaat. Ah, ik denk dat ik min 45 niet meer haal. Dan ga ik maar voor een Force Colonel :)

    BR is niet meer uit een match weg te denken. Elke keer op zoek naar een BR en een short range weapon zoals Shotgun of Mauler. Het liefste doe ik nog Assault versus Battle rifle. Dan kan je ze des te makkelijker een 4shot geven ;)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina