Tjah, maar Konami zou met PES 2008 al een footy opleveren die grafisch net zo'n vooruitgang zou kennen als PES1 t/m PES5. Was allemaal gelul. Persoonlijk geloof ik gewoon niet dat Konami met een andere Engine bezig is.
Seabass wil misschien wel, maar krijgt er de ruimte niet voor.
Overigens blijf ik erbij dat het té achterlijk voor woorden is dat je geen optionfiles kunt uitwisselen. Ik bedoel, het is gewoon binary data, dat je gewoon kunt verzenden. What's te problem? Waarom doen ze daar niets mee?
Het is gewoon dom. Als je qua financieen niet kunt opboksen tegen EA, wees dan slim. Wie klein is moet slim zijn. Als ze dit mogelijk zouden maken, zou iedereen een week tot twee weken na het uitkomen van het spel, het spel kunnen spelen met een aangepaste option file: beschikbaar gemaakt door bijv. WENB.
In dat geval is het helemaal niet erg om een spel te kopen met weinig licenties. De community zorgt daar immers wel voor. Ik vind Konami echt dom wat dat betreft.... Heel heel heel dom. Volgens mij weten ze bij Konami niet wat er online allemaal mogelijk is.
Laatst bewerkt: 22 sep 2008