FIFA 09 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Viktortje, 14 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Scorp2111

Scorp2111 Active Member

Leuk Bevonden:
    213
    Maakt mij ook niet echt uit die muziek maar die bagger van PES word je echt helemaal geschift van.. Football Soccer Football Soccer! Greatest game of all!..:'-( Dat ging snel uit bij mij, wel mooi dat het in FIFA wat beter is maar wat me echt overhaalt om dit jaar voor FIFA te gaan zijn de goede animaties van de spelers en er zal ongetwijfeld weer veel sfeer in de game zitten.. Ook lijken de spelers nu echt heel goed op hun evenbeeld :)

2. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Jah vind ik ook, als je tegen iemand zegt heb je FIFA 99 wel eens gespeeld?
    Dan zegt ie jaaa en begint ie Fatboyslim te zingen.

Somigge nummers kunnen gewoon echt de game completeren.

@ Egelhunter:

Die nummer 13 (Junkie XL) was ookal in Uefa Euro 2008

Laatst bewerkt: 20 sep 2008
  3. egelhunter

egelhunter It's all in the game

Leuk Bevonden:
    49
    is toch zo als je in het menu een half uur aan het kloten bent met instellingen etc. dan wil je geen kutherrie horen zoals bij pes, als je in plaats daarvan een lekkere soundtrack op de achtergrond hebt is dat al een stuk aangenamer.

Ben ff lekker aan het knutselen met een trailer met een echt fifa nummer als soundtrack, hoop dat deze nog eens in fifa terugkomt. Post dalijk het filmpje zodra hij op youtube staat. \o/

4. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    mwoah, een beetje leuke achtergrondmuziek in de menu's is bonus maar wat ik veel belangrijker vind is goed commentaar/ stadiongeluiden/ spreekkoren/ geluid van de bal die de lat raakt etc :)

5. egelhunter

Leuk Bevonden:
    49
  6. Achillias

Achillias Guest

7. AC/DC

AC/DC Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hahaha geweldig, die mannen van Cadena SER gaan ook weer lekker tekeer. GOL GOL GOL 8) Zou hier graag wel de making of van willen zien, erg leuk gemaakt.

8. Red&Yellow

Red&Yellow TEK BUYUK CIMBOM

Leuk Bevonden:
    0
    Is er geen mogelijkheid om hem apart te laten legegn voor mij? Moet ik dan gewoon opbellen en zeggen van ik haal hem op of..?

9. Dribble

Dribble Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    Hm.. :p ik speelde tegen me broer een potje.. we waren beetje aan het kutten met trucjes, toen ik alleen op de keeper afkwam. Ik deed met me hak zo'n lopje over de keeper heen, en de keeper hengst me zo onderuit. Kreeg geen eens een penaltie :confused: hoop dat die bugs wel aangepast worden in het hele spel, want ik ergerde me er best aan. Voorderest top spel, vermaak me erg met de demo :)

10. egelhunter

Leuk Bevonden:
    49
    waar is fifa 2009 het goedkoopste?

11. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Ja viel me ook al op. Een keeper passeren is echt te moeilijk, laat staan dat het me nog niet gelukt is. En als je dan de bal met een trucje langs de keeper krijgt, wat me wel al vaak is gelukt, schoffelt hij je zonder pardon helemaal om. :x

12. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Pre order bij gcshop.nl ;) €54,50

Lees alleen berichten dat mensen het spel na 2 weken nog niet hadden in sommige gevallen, terwijl ik ook weer te horen krijg, dat je het op de dag van de release in je bus hebt liggen. Ben ook nog aan het twijfelen om hem daar te pre-ordere

13. Achillias

Achillias Guest

Ik ga iedergeval voor Dynabite ongeveer 1 euro duurder dan gcshop.nl maar dan ben je niet afhankelijk van beloftes.

Laatst bewerkt door een moderator: 21 sep 2008
  14. egelhunter

Leuk Bevonden:
    49
    Heb al eens een annulering gedaan bij deze site omdat het me te lang duurde. Kreeg wel gewoon mn geld netjes terug.

Aangezien gcshop met 54,50 de goedkoopste site is waar fifa te koop is komt er nog wel 2 euro verzendkosten bij, en 0,75 cent ideal. Kom ik uit op 57,25 euro. Als ik naar de free record shop ga met de PU pas gaat hij 65 euro - 7,50 kosten zit ik op 57,50. En dan weet ik ook zeker dat ik hem 3 oktober heb, of misschien wel eerder.

15. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Ik denk dat ik hem gewoon in de winkel koop. Gewoon zelf bepalen wanneer ik het spel in huis heb. Dat ik dan €7,75 meer betaal, heb ik eigenlijk niet zoveel problemen mee...

16. Red&Yellow

Red&Yellow TEK BUYUK CIMBOM

Leuk Bevonden:
    0
    iemand?

17. Gnermo

Gnermo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb de demo gespeeld en valt een beetje tegen. Vooral het kracht-metertertje met passes geven. Heb liever het pro evo systeem hierbij.

18. Jows

Jows Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    111
    Koop hem gewoon in de winkel. Media Markt heeft dit soort titels vaak de eerste week voor €55 in de verkoop staan.

Bovendien hoef je het spel niet vooraf te betalen. Zeker FIFA09 zal echt niet uitverkocht raken. Maarja, als 7 euro erg belangrijk is voor je, moet je hem vooral online bestellen. En dan nog iets, mocht je de 360 versie kopen, vraag dan eerst na of het wel engels commentaar heeft. Want die Youri en Evert in het spel zijn natuurlijk dr-a-ma.

Ik zou hem gewoon ff bestellen op play.com (heb je iig de juiste versie en vaak heb je nog gratis verzendkosten ook).

19. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    QFT ik wil niet het risico lopen dat ik hem vrijdag niet heb want zaterdag ga ik met een vriend een middagje FIFA doen :p

en zoals al gezegd is heb je best kans dat hij bij de mediamarkt/saturn voor dezelfde prijs al bij gcshop ligt

20. Scorp2111

Scorp2111 Active Member

Leuk Bevonden:
    213
    Kut dat m'n 360 dit weekend ineens de 3 bekende lampjes vertoonde.. Misschien dat ik nu FIFA 09 niet gelijk kan spelen op de dag dat ie uit komt :mad:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina