Star Wars: The Force Unleashed

Discussie in 'Algemeen' gestart door oefoeky, 23 jul 2006.

  1. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Inderdaad. Ben net klaar en ondanks dat de story redelijk kort was vind ik het echt de moeite waard. Ga hem nu nog een keer uitspelen op een hoger niveau want de combo's die erin zitten zijn wel cool. Heerlijk nieuwe dingen uit proberen. Btw alle holocrons vinden was makkelijker dan ik dacht!
     
  2. Sjorrit

    Sjorrit w0t!

    Berichten:
    1.820
    Leuk Bevonden:
    22
    Mocht iemand het spel hebben uitgespeeld en het weg willen doen, gaarne mij even te PM'en :)
     
  3. Tsux

    Tsux Active Member

    Berichten:
    1.889
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is een redelijk oppervlakkige game, eigenlijk gewoon een hack-n-slashert!

    Maar wel super vet! :D

    Ik vind het een dikke game. Uiteraard vind ik het verhaal het belangrijkst, maar het is gewoon een leuke fun game en het blijft leuk om dingen weg te slingeren en op te blazen. De combo's zijn inderdaad ook vet die er in zitten.
     
  4. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    Zit vast in lvl 4 Empiricol.

    Hoe kom je die kamer uit ?
     
  5. Buddha

    Buddha Ohm Mani Padme Hum

    Berichten:
    785
    Leuk Bevonden:
    0
    Via gat in de vloer, rechts achterin ;)
     
  6. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    Ik dank u vriendelijk.
     
  7. ThunderCrasH

    ThunderCrasH Ja toch?

    Berichten:
    945
    Leuk Bevonden:
    15
    Kan me geen gat in de grond herinneren bij Empirical? :confused:

    Bedoel je niet wanneer je uit je cel breekt dat al dat gas in de kamer stroomt? Als dat zo is moet je gewoon snel uitbreken en zo'n ding ergens in de kamer omhoog tillen met grip.

    Als ik het fout heb, Excuses! :)
     
  8. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    nee jij hebt gelijk volgens mij. Was ook mijn eerste gedachte.
     
  9. Un4

    Un4 Active Member

    Berichten:
    254
    Leuk Bevonden:
    0
    Uitgespeeld, wat een vet verhaal! \o/ Echt vet dat duidelijk wordt dat
    Darth Vader verantwoordelijk is voor het vormen van de Rebel Alliance. Iets wat uiteindelijk z'n ondergang wordt, wat de Emperor ook zegt aan het einde van de game.

    Het andere einde moet ik nog checken. :)

    Game is niet zo lang, maar heb me opperbest vermaakt. Zeker m'n geld waard geweest en ik denk ook niet dat ik hem weg doe! :)
     
  10. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Andere einde is een echte tegenvaller. Klopt gewoon niet aangezien het dan niet aansluit op New Hope en dat was toch de bedoeling van dit spel (je weet wel officiƫle stuk tussen 3 en 4) Vond de keuzen light-darkside totaal overbodig bij dit spel. In Episode 3 stopte de film toch ook niet oppeens bij het moment dat Mace Windu de emperor wil gaan arresteren en dat je als kijker dan de keus mag maken of Anakin de Emperor helpt of Mace helpt?
     
  11. Buddha

    Buddha Ohm Mani Padme Hum

    Berichten:
    785
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat stuk met de Star Destroyer is echt super irritant :mad:
    Vanavond weer proberen......
     
  12. Un4

    Un4 Active Member

    Berichten:
    254
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je hem door hebt valt het mee. Gewoon alle Tie Fighters met lightning neerhalen en dan de destroyer recht zetten. Vervolgens naar beneden halen. Ik heb eigenlijk niet eens naar de instructies op het scherm gekeken....
     
  13. w*s*c*

    w*s*c* Yikes!

    Berichten:
    503
    Leuk Bevonden:
    0
    is het nou niet mogelijk om als je een level gedaan heb om deze weer op nieuw te spelen?? ik ben bij het 2e level een holocron vergeten en die zou ik graag willen hebben :p
     
  14. boon

    boon Active Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    ..
     
    Laatst bewerkt: 23 sep 2008
  15. s0kkie

    s0kkie Nicolas Corbin

    Berichten:
    919
    Leuk Bevonden:
    0
    Gebruik fucking spoiler tags gasten!! :mad:
    Zo moeilijk is dat niet hoor.
     
  16. Duke_Jay

    Duke_Jay Active Member

    Berichten:
    1.076
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit vast, kan iemand mij helpen?
    Bij het 3e level (het vuilnisbeld level) net nadat je die "scrap-robot" hebt verslagen moet je zon lang stuk metaal die uit een berg rotzooi steekt ombuigen en dan verder springen maar dat lukt me niet? Ik blijf maar vallen volgens mij doe ik iets verkeerd.
     
  17. Un4

    Un4 Active Member

    Berichten:
    254
    Leuk Bevonden:
    0
    Jank niet zo gast, er staat helemaal geen enkele verhaalspoiler in de thread zonder tags. Dat van die destroyer staat ook op elk stuk artwork van de game. Of vind je dat ook spoilers. :emo:
     
  18. w*s*c*

    w*s*c* Yikes!

    Berichten:
    503
    Leuk Bevonden:
    0
    is het nou niet mogelijk om als je een level gedaan heb om deze weer op nieuw te spelen?? ik ben bij het 2e level een holocron vergeten en die zou ik graag willen hebben :p
     
  19. ThunderCrasH

    ThunderCrasH Ja toch?

    Berichten:
    945
    Leuk Bevonden:
    15
    Niet luisteren wat er naar op het scherm staat.

    Doe het op deze manier.
    -Draai Star destroyer naar links en met de punt richting jezelf (Zodat het onder groen word)
    -Haal hem naar boven en dan hoor je op een gegeven moment 'Rip it down!'
    -Dan haal je hem naar beneden en als je het goed doet dan krijg je na 2-4 seconden weer tie fighters op dat moment hou je even op met de star destroyer en gebruik je lightning op de tie fighters en daarna weer hetzelfde :)

    Voor Duke Jay.

    Verhit die grote plaat door de motor met lightning te raken. Spring daarna naar de andere kant en vanuit daar kun je dat grote ding naar beneden halen met grip.
     
  20. Duke_Jay

    Duke_Jay Active Member

    Berichten:
    1.076
    Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt, maar ik ben niet helemaal duidelijk geweest, ik bedoelde 1 plaat verder, snap je wat ik bedoel? Die dus uit een berg rotzooi steekt en die je zegmaar recht kan trekken met Grip, snap je wat ik bedoel?
     

Deel Deze Pagina