[Algemeen] Halo 3 [deel 13]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Kevf, 16 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Ik vind het wel irritant dat als je gehit word, je je zoom kwijt bent. Dan ben je soms de weg even helemaal kwijt.

    Ik zit nu overigens tegen de 400 exp aan en dus op 35 skill in LW. Vorige week deed ik trouwens in een middagje Team Doubles (2 uurtjes) en kreeg skill 1 > 22 met iemand die skill 34 (>38) had. Is toch vrij makkelijk om daar op 40/45 skill te komen als je een redelijke partner hebt.

    Ik doe trouwens vrijwel alleen maar social omdat ik een vriend heb die wel aardig goed is, maar nooit ranked doe en 2 vrienden die brigadier zijn en niet samen met me kunnen/willen spelen omdat ze veel hogere skill hebben. Maar het gaat me ook om het plezier, wat in Lone Wolves dus echt niet opgaat.
     
  2. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    Ligt eraan hoor. In dezelfde tijd is mijn partner van 10 naar 46 gegaan als ik van 22 naar 27..... hij had een nieuwe account aangemaakt omdat zijn eigen geen live had. Hij heeft dus weinig potjes gespeeld en ging super snel omhoog, maar ik totaal niet (overigens verloor ik af en toe maar won ik ook af en toe met een andere partner)
     
  3. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    New Halo 3 achievements viewable, more than expected and Mythic maps


    [​IMG]

    Later today, Bungie will release the second Halo 3 title update and with it a set of ten new achievements will be added which allows an additional 250 Gamerscore to be unlocked. All are now viewable on Xbox.com along with (surprise!) a bunch of additional achievements that haven't been officially announced. These additional achievements total 500 in Gamerscore which bumps Halo 3's total Gamerscore to a whopping 1750!

    The additional achievements look to be the same ones that were leaked from PAX a few weeks ago which are the ones Bungie made it clear they wouldn't be talking about just yet. It's interesting to note that a few of these newer achievements make mention of "Mythic" maps, referring to six different (and yet to be announced) multiplayer maps called Assembly, Citadel, Heretic, Longshore, Orbital and Sandbox. Or so we think they're multiplayer maps.

    Whatever is going on, we're totally out of the loop because Bungie technically only announced that the ten Legendary achievements would be included in today's H3 update. Maybe the posting of additional 500 Gamerscore worth of achievements was a mix-up by the Xbox.com folks OR maybe the Superintendent has something to do with this. We're confused, but REALLY excited!

    \o/ \o/ :D

    [​IMG]

    Maarre... Skulls op MP maps?
    En hoe lang duurde het ook alweer totdat de Heroic map pack gratis werd?
    De achievements zien er nog best tricky uit. Als je ze dus zonder te boosten wilt halen...
     
  4. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Bungie stelt mij serieus teleur door de achievements ZÓ simpel te maken. Dit word gewoon weer een DLC die gedownload moet worden om zijn achievements. Deze achievements (met gamerpoints) kun je makkelijk in een middagje halen. Er staat nog net niet "Make a kill".
     
  5. Splintertje

    Splintertje Active Member

    Berichten:
    171
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou, ik denk dat je met perfection en killtacular wel effe bezig bent
     
  6. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Killtacular en Extermination zijn makkelijk, want Griffball komt in de playlist.

    Perfection is ook makkelijk op een Team Slayer game. Gewoon sniper + BR, 15 kills maken en je vrienden de rest op laten ruimen.

    Anyway, ze zijn allemaal boostable, dat is misschien nog wel waar ik het meeste mee zit ;(. (Alhoewel de Lone Wolve achievements ook boostable zijn).
     
  7. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Voor altijd, of alleen voor een weekendje? :D
    Welke playlist eigenlijk? Social Slayer?
     
  8. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Hij word (toch) in playlists gestopt zoals Social Slayer, maar dan met allerlei double EXP-achtige dingen (Zoiets staat mij nog bij)? Anyway, Griffball in double exp-weekend is ook een Legendary map volgens mij. Die achievements zijn ook bijna niet op een andere manier haalbaar.
     
  9. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    Killtacular en Extermination moet je ook op de mythic map halen. En perfection makkelijk :lol:? Gast je hebt er zelf nog niet eens één gehaald :9

    Griffball is op heroic, niet legendary laat staan mythic...
     
  10. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik hoop dat er dan een playlist is waar alleen de nieuwe maps komen. Normaal is het 9/10x de oude maps. Hopelijk word het hier dan andersom. Ik heb weer zin om nieuwe achievements te halen. Alleen doet mijn xbox zwaar raar nu.
     
  11. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Als Mythic-maps een map word als Ghost Town of Avalance, dan is de Killtacular een onhaalbare achievement, wat me sterk lijkt gezien de moeilijkheidsgraad van de andere achievements.

    En nou niet zo neerbuigend doen over mijn medals, je weet zelf ook wel dat je een perfection vrij makkelijk kan halen als je het wil en dus je spelstijl ff aanpast. Als ik game voor mijn plezier, doe ik dat niet. Als ik game voor een achievement, is het makkelijk.

    Die playlist is er ook al hoor, DLC Slayer. Hierin heb je alleen de Legendary maps.
     
    Laatst bewerkt: 23 sep 2008
  12. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    omg, ze zijn al 18 minuten te laat met die update!!1 :mad:
    Dood aan Bungie.!

    Dit soort topics zul je nu denk ik veel op Bungie.net vinden. :9
     
  13. goodworm

    goodworm Defqon.1

    Berichten:
    146
    Leuk Bevonden:
    6
    zo dat zijn best wel wat easy achievements \o/
     
  14. Speurneus

    Speurneus Active Member

    Berichten:
    795
    Leuk Bevonden:
    0
    Hebben jullie de update al of niet?
     
  15. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Zelfs met een update is die nog gehyped 8)

    Ik ga vandaag ook nog wel een paar potjes spelen tot mijn spijt.
     
  16. Speurneus

    Speurneus Active Member

    Berichten:
    795
    Leuk Bevonden:
    0
    Huppakee hij staat online!
     
  17. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Niet liegen hea! :mad:
     
  18. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    En ik moet nog werken tot 5 uur, een uur met de bus en eten ;(! Wat een straf! (Dat eten kan ik skippen tough).
     
  19. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    ^Lees ik het goed en komen er ook singleplayer achievements bij?


    Ga vandaag ook weer even spelen.
     
  20. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Mensen zin om een social match te doen? :cool:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina