[Algemeen] Halo 3 [deel 13]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Kevf, 16 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Ik ben er vanmiddag. Misschien is de frustratie met anderen erbij wat minder :+

    Blijf 1750GS wel veel te veel vinden. 1250 als max was leuker geweest imo.
     
  2. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Oeh, ik heb de update nu ook. :D
    Als je em niet krijgt moet je even je chache clearen. :)
     
  3. FR-thaan

    FR-thaan Active Member

    Berichten:
    898
    Leuk Bevonden:
    2
    Wanneer komt die Mythic mappack dan? Of is die er al?
     
  4. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Vraagje, al tijden geen halo meer gespeeld, maar hoe kan ik in die nieuwe maps komen online? Kom steeds in potjes met de oude maps. Of kan je dat niet kiezen?
     
  5. FR-thaan

    FR-thaan Active Member

    Berichten:
    898
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik weet niet hoe het nu zit maar voor de update was er een speciale DLC playlist waarin je alleen de nieuwe maps kreeg..
     
  6. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Ik ben echt weer slecht in halo. Veel te lang niet gespeeld. Iemand die vanmiddag nog wat social wilt doen? :+
     
  7. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Howdy Halo 3 gamers,

    Ik ben nog steeds bezig met de Halo 3 campaign op Legendary uit te spelen. Omdat mijn huidige co-op partner al twee keer heeft laten afweten wil ik toch graag verder gaan, liefst met iemand anders. Legendary is helaas te lastig voor mij om in mijn eentje te tackelen.

    Zijn er nog geinteresseerden om mij daarmee te helpen? De eerste twee levels (t/m basis) heb ik al gehaald en je hoeft ook niet de hele campaign mee te doen. M.a.w. als je me wilt helpen met één level ben ik ook al tevreden... op deze manier kom ik ook stapje voor stapje verder.

    Als je me wilt helpen ben ik je eeuwig dankbaar en ik wil er zeker ook wat voor terug doen (bijvoorbeeld je helpen bij een andere game).

    Ik heb begrepen dat nu ook toevallig een nieuwe patch gereleased is. In hoeverre beinvloedt die patch de offline/online (co-op) campaign?
     
  8. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Het is dat mijn xbox echt raar doet. (Live valt uit als ik een spel opstart). Anders had ik je misschien wel willen helpen. Als er sowieso mensen zijn die online willen spelen voeg me maar gerust toe. Ik ben echt niet zo goed. Maar wil gewoon voor de fun spelen.

    Vanmiddag kan ik sowieso niet spelen maar ik voeg jou alsvast toe Cookie X.
     
  9. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    Hmmm ben benieuwd :)
     
  10. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Heb je ge-accept. Kan zweren dat je al eens in mijn FL stond :+

    Waarschijnlijk zullen er vandaag al de eerste zijn met al deze achievements.
     
  11. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Waar staan alle details rondom de update?
     
  12. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Ik zag dat je Mausje007 al toe had gevoegd. Hij doet wel mee en dan is het het beste lijkt me, als je 2 mensen zoekt die ook nog voor de achievements moeten. Dat moet je zelf ff een keer afspreken, hij is vaak genoeg online/op Halo ;P.

    Als je besluit het met zn 2 of 3 te doen, laat je Maus mij of een paar anderen maar roepen als we online zijn. Dan heb je vrijwel altijd 4 mensen.

    Ikzelf wil je graag helpen, maar ik wil niet én jou én Mausje007 én nog een willekeurige andere vriend apart helpen omdat ik dan in totaal de campaign 6 keer door gelopen heb. En campaign is nou niet echt het leukste aan Halo imo :p.

    Dus simpel gezegd, zoek zoveel mogelijk mensen, spreek een tijd af en ik zorg wel ff dat je een laatste man o.i.d. krijgt en eventueel de terminals + skulls niet mist.
     
  13. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Paar maanden Halo 3 niet aangeraakt, doe ik hem er net in zie ik dat Big Team Battle alleen voor Legendary Maps zijn :confused:. Waar slaat 't op, meteen weer uitgedaan. _0/

    Ik moet alleen level 2 en 3 nog op Legendary. Kan je wel helpen met level 3 dan, moet dan alleen 2 personen voor level 2 zoeken. Al ben ik alleen overdag op de 360.
     
    Laatst bewerkt: 23 sep 2008
  14. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    Twee van die achievements zijn nog niet te halen ;). Eentje kan pas vanaf 25 september en één pas op 7de van de maand
     
  15. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    ^En je moet de legendary map pack gekocht hebben anders kan je de achievements ook niet vrijspelen :mad:
     
  16. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ik zuig.
    En ik haat Slayer BRs. Vooral op The Pit. :mad:

    En ik wil Legendary Mappack. En wanneer komt Assembly / Mythic Mappack? Ik neem aan dat we daar binnenkort wel wat duidelijkheid over krijgen.

    En wanneer!!! krijg ik eindelijk mijn Killing Frenzy in Lone Wolves?!!
    *grom*

    Van mij mogen ze mijn rank wel resetten. Onderaan de ladder heb ik een grotere kans op die KF. :+
     
  17. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Dus, wie doen er vanavond mee met achievements boosten (H).

    Vereisten:
    - Microfoon
    - Legendary mappack
    - 7 u online

    Ik ben al tezamen met 2 anderen ;d.

    Mocht het geen boosten worden i.v.m. te weinig mensen, dan word het gewoon funnen.
     
  18. Speurneus

    Speurneus Active Member

    Berichten:
    795
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik voeg je wel even toe. Denk dat ik wel om 7 uur online ben maar weet het niet zeker.
     
  19. EXCEDO

    EXCEDO :)

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    0
    is het jullie ook opgevallen dat er achievements zijn voor de mythic mappack die nog niet uit is?
     
  20. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina