Data saven

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door dannyn1972, 23 sep 2008.

1. dannyn1972

dannyn1972 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een vraagje.

Ik ga mijn huidige Xbox 360 verkopen aanstaande vrijdag.Zaterdag krijg ik mijn nieuwe Xbox...nu zit ik met het volgende, hoe save ik alle data die op de harde schijf staat,zodat ik hem op de harde schijf op de nieuwe Xbox kan zetten?USB stick werkt niet en met een memory card van 64MB schiet het ook niet op.

Als iemand een idee heeft, graag een PM sturen

2. Rensgar

Rensgar Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    zorg dat je eerder je nieuwe xbox krijgt of later je huidige verkoopt, een datakabel aanvragen en je data overzetten van de een naar de ander.

3. dannyn1972

dannyn1972 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat gaat niet meer, eer ik die kabel heb.
    Maar als ik nou mijn gamerprofiel op de Memorycard zet en op mijn nieuwe xbox doe ik: Recover Gamertag...heb ik dan niet het recht om alle betaalde downloads opnieuw gratis te downloaden?(gekoppeld aan je gamertag?)

Laatst bewerkt: 23 sep 2008
  4. Beawulf Agate

Beawulf Agate aka Mad Murdock

Leuk Bevonden:
    1
    yep, enige wat je moet overzetten zijn je saves.

5. dannyn1972

dannyn1972 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ok thanks, dat gaat wel op een 64MB stickje hoop ik

6. Sato

Sato Sato NL

Leuk Bevonden:
    0
    Van sommige games kun je echter je saves niet overzetten op een memorycard (heb er zelf ervaring mee)

En vergeet vooral niet om je hdd te wissen/formateren als je je console aan een vreemde verkoopt. Anders kunnen hun gewoon gebruik maken van alle arcade games en gedownloade content die jij al gedownload hebt.

Op de site van microsoft kun je trouwens de licenties van je downloads overzetten naar je nieuwe console:

HIER staat dat allemaal uitgelegt.

En of je al je saves op een 64MB memory card kunt zetten hangt af van de grote van je saves en de hoeveel het er zijn.

Laatst bewerkt: 23 sep 2008

Deel Deze Pagina