FIFA 09 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Viktortje, 14 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. w*s*c*

w*s*c* Yikes!

Leuk Bevonden:
    0
    ja precies in 08 leken ze allemaal zo stijf daar zit wel een verbetering in nu maar ieder jaar is er wel wat dat ze verbeteren maar dan weer wat anders totaal vergeten

2. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    waar vergelijk ik deze 2 games ik geef alleen opmerkingen wat ik er van vind?

3. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    is dat sfeer? enne wat geeft je meer sfeer dat iemand met een ernstige blesure op een brancard het veld word af gedragen of dat hij gewoon naar de kantlijn loopt? wat geeft meer sfeer een camera die ook uit een echte camera standpunt filmd of dat er uit een rare onmogelijke hoeg gefimd word (onder uit de cornervlag?) lege duckouts?? wow!
    En wat denk je van de herkenbaarheid van spelers.. is dat bij fifa niet aleen de 4 bekende spelers en de rest gaat wel...

O enne het wil niet zeggen dat ik fifa niet ga halen..

4. AC/DC

AC/DC Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  5. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    haha ach een forum is toch voor disscussie?

6. w*s*c*

w*s*c* Yikes!

Leuk Bevonden:
    0
    Herkenbaarheid valt niet onder sfeer vriend dat valt onder realisme als je me vorige post had gelezen had je geweten dat ik PES voor realisme boven aan heb staan, de rest van je dingen valt alleen dat vna die camera onder sfeer, met die brancard valt onder realisme en dat vindt ik dus erg goed van PES

7. w*s*c*

w*s*c* Yikes!

Leuk Bevonden:
    0
    ze hebben allebei hun plus en min punten waar de 2 kampen nooit mee zullen leren leven en dat is maar goed ook ieder jaar zo'n leuke en pittige discussie tussen FIFA en PES het voetbal seizoen is nu echt begonnen :p

8. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    ben ik niet met jou eens

Als ik aan het spelen ben en het is spannen en mijn speler wordt getacled en geraakt geblesseerd dan geeft mij dat net wat meer sfeer als ik zie dat hij behandeld wordt of het veld afgedragen wordt. omdat je dan zo in je spel zit valt het onder sfeer. het realistische is dan dat de speler geblesseerd raakt. (maar dat gebeurt dus in beide games. alleen hebben beide games verschillende sfeer. en die van ... is dan net iets beter, je bent meer betrokken bij de game

9. 360man

360man Active Member

Leuk Bevonden:
    46
    Fifa is dit jaar op de realistische toer. Ik denk dat ik fif09 té realistisch vind. Toen fifa nog zo arcade was dacht ik altijd dat pes uber realistisch was, maar dat was niet zo. Pes op de ps2 was een goede mix van arcade en realisme. Op next gen consoles vind ik pes te arcade.
    Door fifa09 ben ik erachter gekomen dat ik juist geen spel wil die uber realistisch is, want dat is naar mijn mening iets te saai en langzaam. Geef mij maar die mix waar pes zo goed in was in de ps2 tijdperk. En dat is:

taktieken: realistisch
    ballfysics: realistisch
    spelsnelheid & passing: ietwat arcade
    dribbelen: ietwat arcade

Laatst bewerkt: 23 sep 2008
  10. w*s*c*

w*s*c* Yikes!

Leuk Bevonden:
    0
    Ok als je het zo zegt ben ik het met je eens ja, bij PES2008 zat ik soms ook rechtop van spanning als in het heetst van de strijd je speler geblesseerd raakt het is een beetje van beide realisme en sfeer:thumbs:

11. PRO EVO6

PRO EVO6 STERCHELE

Leuk Bevonden:
    0
    Nog 1 week.

12. Red&Yellow

Red&Yellow TEK BUYUK CIMBOM

Leuk Bevonden:
    0
    Zo he je bent wel stoer zeg nu! Je hebt duidelijk een blokuur Nederlands net gehad!

Ik geef je even een tip, ik geef het nog wat kleurtjes erbij zodat je het misschien wel snapt. ( T kofschip, snappen --> T )

De bal speelt lekkerder rond
    Sfeer is beter dat is gezegd
    De licenties is een verbetering t.o.v. vorig jaar dat zul je zien, maar iig troeft FIFA PES hier 4x mee af. Eveneens punt 2.
    Betere positionering speel de demo eens

13. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Hou nou eens op met dat eeuwige vergelijken. Het zijn dan wel allebei voetbalgames maar perse een vergelijking willen trekken om aan te kunnen tonen dat de 1 beter is dan de ander is alsof je COD4 en Halo3 vergelijkt. Beide spellen hebben een eigen benadering en het zal toch echt van persoonlijke voorkeur afhangen welke je leuker vind.

Of is al dit geschreeuw van te voren nodig omdat jullie bang zijn de verkeerde game te kiezen en je jezelf er nu al van moet overtuigen dat 1 van beide superieur is? Speel ze eerst allebei eens zou ik zeggen.

Ontopic: Is er nu al meer bekend over het nieuwe lobbysysteem / online game modes? Ben ik wel erg benieuwd naar want daar zaten volgens mij nog wel wat verbeterpunten in.

14. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Dat is het volgens mij ook. Ik haal gewoon FIFA. Mocht de nieuwe PES helemaal geweldig zijn, dan is dat ook mooi. Want volgend jaar probeer ik PES 2009 voor een mooi prijsje op te pikken. Dan hoop ik alleen maar dat het ook een topper is. Er is heus wel markt voor 2 voetbalspellen. Kijk maar naar de hoeveelheid shooters die op de 360 uitkomt. En deze discussie lees je nooit bij andere genres, alleen de jaarlijkse hetze bij de voetbalspellen. Al vind ik het soms wel vermakelijk om te lezen, dat wel ;)

15. Red&Yellow

Leuk Bevonden:
    0
    Dat heet geen sfeer in een voetbalspel. Weet je wat sfeer is? Kies eens even Galatasaray voor de grap. Of PSG. Dan hoor je liedjes die je ook hoort als je naar een wedstrijd van Galatasaray/PSG gaat.

16. Lijpe Mocro

Lijpe Mocro Active Member

Leuk Bevonden:
    839
    Dat kan dan wel maar dan moet het ook leuk zijn op het veld ;)

17. josh gunit

josh gunit Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Mischien is het al eerder besproken maar komt FIFA 09 nou op 2 of 3oktober op xboxworld staat 3oktober maar ik zag vandaag wel intertoys folder ps3 versie 2oktober.
    Ik hoop op 2oktober op 3oktober moet ik g*****dome net weg met school:mad:

18. Red&Yellow

Leuk Bevonden:
    0
    FRS 2 okt
    Intertoys 2 okt

Dus misschien zelfs 1 oktober!:)

19. josh gunit

josh gunit Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    mediamarkt?

20. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Ja, is er al iets bekent dat 't spel op 1 oktober bij een bepaalde winkel uit komt?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina