Fable 2 [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Juunanagou, 16 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Shcaap

Shcaap Liev Gastje

Leuk Bevonden:
    4
    gaat dan via automagische incasso van je rekening,

2. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Kreeg ik als reactie. Ff fixen dus ^^.
    Update:

Laatst bewerkt: 23 sep 2008
  3. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Ik haal net met een bet van 10 een 10000 bij spinnerbox, maar krijg die achievement niet.... :confused: komt dit doordat het in het 2de toernooi is (buy-in 20)?

De achievement zegt namelijk:

Win Big (at least 100 times your bet) at any Spinnerbox game. 10000/10 is toch echt 1000x zoveel.

Edit: net weer een win van 1000.

2de toernooi houd overigens in dat het een spinnerbox is met 4 plaatjes en je bet standaard 10 is.

4. dirkjang

dirkjang Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Moet je buiten toernooi om halen

5. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Tips daarbij? :+

6. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Zijn niet echt tips voor. Gewoon een kwestie van geluk. Ik had hem bijna gelijk. Je kan het beste de laagste doen zodat je niet te veel geld verliest en die ene gamemode (de eerste) werkte voor mij het beste.

7. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Nooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooz

Wou net Fable II limited Edition plukken van Gamehubs. maar is uitverkocht....

word de normale versie dan maar denk ik :mad:

8. dirkjang

dirkjang Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Yep ik haalde het ook in de eerste en ook vrij snel (in m'n 1e 10 rolls ofzo)

9. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Ik had hem lekker nog wel vanochtend :D!

10. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Top voor jou :thumbs:

Ga ik me niet beter van voelen echtr :cool:

Deze vraag is nog onbeantwoord trouwens: Die 7 euro meer verzending, waar "insured" die je tegen, het kwijtraken van Fable in de post ofzo?

Edit: heb per ongeluk de order gedaan zonder 7euro meer. is het het waard om te cancellen en die andere te nemen?

11. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    Haha dat "Hi mate", mooi volk is het ook :cool:

12. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.099
    Zelfde reactie gekregen, krijg nu ook de LE binnen \o/, en zo te zien net op tijd.

13. japie06

japie06 Kaasfabriek

Leuk Bevonden:
    0
    Je kan gewoon contact met hun opnemen en zeggen dat je je 'shipping option' wil veranderen. Ik heb het igg wel gedaan

14. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Gewoon ook even via de contact us button doen. Dan vragen ze je waarschijnlijk €7,- extra op hun PayPal te storten en dat door te geven. Dan is je order in een mum van tijd gechanged.

Het is inderdaad even de moeite waard die €7 te betalen omdat je verzending dan 3-4 dagen is i.p.v. 12-14 dagen. Ook is je zending verzekerd bij UPS, in plaats van het gewoon met de plaatselijke briefpost gaat van Maleisie.

15. PineaPPle JOE

PineaPPle JOE Registered Abuser

Leuk Bevonden:
    74
    of je koopt 3 games :thumbs: namelijk fable 2 , saints row 2 en brothers in arms hells highway :) gratis UPS verzendkosten + die verzekering :D

16. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Na 6.5 mil toch maar eens de update geïnstalleerd. Nog 1 maand en dan is het eindelijk zover :+ Lange tijd geleden dat ik weer echt op een spel heb gewacht. Na Halo 3 was ik van plan het eigenlijk niet meer te doen :x Maar dit is Fable dus dat zit hopelijk wel goed.

En btw. Het gaat nu al een aantal pagina's over het bestellen van dit spel en online winkels. Hiervoor zijn er andere threads en dit is er niet één van ;)

17. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.766
    Gelijk heb je. Ik ga de game direct halen zodra die uit, wat ik met alle games doe die ik koop. Achievements zijn uitdagend, maar niet al te moeilijk. Veel co-op en dus. Maar goed, dat was in Mercenaries II ook niet erg.

18. Jeffer

Jeffer Pearl Jam

Leuk Bevonden:
    0
    Heb me eigenlijk helemaal niet verdiept in Fable 2 maar toch koop ik m. Wat is eigenlijk een beetje de opzet. Is het een mainquest en dan met veel sidequests etc. zoals in oblivion? Ik koop deze game eigenlijk blind :9 maar weet sowieso dat het goed zit.

19. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Had het aan Gamehubs.com gevraagd en zei zeiden dat je waarschijnlijk toch al geld moet hebben op je Paypal voordat je kan bestellen. Dit duurt echter 4-6 werkdagen.... dus kan iemand mij vertellen of dit echt moet of dat jij (u? :+) ervaring hebt met betalen terwijl er 0 euro staat op je Paypal die overigens wel gelinked is aan een bankrekening.

20. Lijpe Mocro

Lijpe Mocro Active Member

Leuk Bevonden:
    839
    Kan iemand mij een beetje vertellen wat voor een game dit is. Ik hoor en lees overal dat het een heel vet spel wordt maar ik snap het nog niet echt.

Moet je fable 1 hebben gespeeld om het te snappen ??

;)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina