Brothers In Arms III [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Magneto 360, 5 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. the hammer

the hammer goeiemorge

Leuk Bevonden:
    0
    het is een wo2 game

ik vind persoonlijk dat die al snel afgekraakt worden.

2. Maver21

Maver21 *PS4-BOX-one*

Leuk Bevonden:
    20
    mijn 2e indruk van het spel is nog steeds dat ik het een fantastische game vind met een gevoel dat je in een film zit. Met A.I problemen heb ik zelf nog niet echt gemerkt hoor. Maar misschien komt dat nog, hoop van niet natuurlijk. Ik zit inmiddels in de 4e missie en heb gewoon sinds lange tijd gewoon geen zin om te stoppen}:]

3. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Welk niveau speel je, en heb je al MP geprobeerd?

4. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Yep, heb je gelijk in Hybrid. Ik vind het echt zwaar cool dat er nu destructible cover inzit, ik zal dus echt al die hekken gaan slopen als er mofjes achter zitten, of een granaat. Ik zie het al voor me, gewoon echt tof. Iets wat volgens mij COD5 ook niet krijgt.

Maar Gears 2 dus ook niet? Dat zou echt zonde zijn..ik herinner me nog die tech video van de engine van Gears 2, en daar lieten ze zien hoe je echt gaten in muren kon blazen..nou ja..meer dan gaten, gewoon de hele shit wegknallen. Daar hoopte ik wel op. Maar inderdaad...daarvan was niks te zien in die lange gameplay demonstratie van de game niet zo lang geleden.

5. jsh

jsh sweet lemon drops

Leuk Bevonden:
    0
    bia is gewoon de beste woII serie die ooit is gemaakt omdat alles gemaakt is zoals het toen was en de geluiden van de wapens klinken gewoon perfect.
    en het is de enige game waarbij je zo gebruik maak van je manschappen.
    daardoor totaal niet vergelijkbaar met cod.
    en dat het bia 2.5 is vindt ik best ik wil alleen nieuwe levels en grafische update en het is voor mij de beste xbox 360 game.._O_

6. the hammer

the hammer goeiemorge

Leuk Bevonden:
    0
    ik hoop dat de multiplayer tof is en veel gespeeld gaat worden.

7. Maver21

Maver21 *PS4-BOX-one*

Leuk Bevonden:
    20
    Wat ik wel al een keer heb gehad is dat ineens mijn controller ging flippen. Analoog naar links was naar rechts lopen, naar boven was naar beneden, etc

Laatst bewerkt: 23 sep 2008
  8. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
  9. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
  10. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Ja denk het wel...kijk dit klinkt goed in hun review.

Taken on the strength of its single player campaign alone, Brothers in Arms: Hell’s Highway gives players more than enough reason to return to the all-too-familiar environs of World War II. The setting may be familiar, but the highly tactical FPS gameplay coupled with the – flaws aside – compelling narrative offer a fresh perspective on the been-there-done-it setting:D

11. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Ja dat is zeker mooi.
    Zometeen even kijken wat de Gamekings zeggen in hun 2min durende review. ;)

12. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    waarschijnlijk iets in de trant van "mn kop ontploft" en "beste game ooit gemaakt" (dat zeggen ze namelijk bij elke review die ik van ze zie :+ )

13. Sander1940

Sander1940 Active Member

Leuk Bevonden:
    42
    Maver21 wat ben jij een geluksvogel. Was het, het wachten waard???
    En hoe is de multiplayer?????

14. Luckyyason

Luckyyason Bitch

Leuk Bevonden:
    0
    Volges gamekings is de aktie wel goed maar de game zorgt voor weinig vernieuwing

15. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    Hmm, gamekings beetje vage review. Weetje wat ik me vooral afvraag? In die demo die ik een paar jaar terug zag was alles zo realistisch. Waar ik me vaak aan erger in shooters is dat de vijand me van vet ver ziet, terwijl dat niet echt realistisch is. In het begin van die demo zie je die gast en z'n team dik rond sneaken. Zijn team snapt dit op een of andere manier ook en opent ook niet het vuur op de Duitsers. Ze gaan helemaal sneaky via allemaal straatjes naar een mac gun ofzo en schakelen die dan uit eindelijk met veel geweld uit. Zit deze gameplay ook nog in de game? Heb je de vrijheid om meerdere routes te nemen en te sneaken als je dat wilt?

Alvast bedankt, bij positief antwoord ga ik deze game morgen zeker halen :cool:

16. X-Junk

X-Junk GT: Reflex Xeros

Leuk Bevonden:
    197
    Ik vind die gamekings previews niet zo interesant.
    Vind ze vaak niet inhoudelijk genoeg.

Maar de reviews zijn tot nu toe gunstig :)

17. MARK-X

MARK-X Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het is toch wat ieder mens voor zichzelf beleeft in een game. Althans, dat vind ik.
    Je kiest een game, omdat je dat zelf wilt. Je wilt die spelen. Daarvoor koop je 'm.
    Je kunt wel je eigen mening sterker maken, door de dingen die je ziet, hoort of leest over een game.

Anders zou je om de mening van een ander, een game niet kopen of i.i.g. spelen.
    En dat je misschien later de game wel zou spelen, en dan bij jezelf denkt. 'Hm, eigenlijk toch wel een toffe game, die ik wil hebben.'

Daarom, je weet toch al voor jezelf dat je een game wel of niet gaat halen. Of uiteindelijk toch wel. Omdat je erachter kwam, hoe 'n geweldig spel het wel niet is.

18. dodonkey

dodonkey Droog & Dodelijk !

Leuk Bevonden:
    0
    daarom , ookal is de game niet heel goed beoordeeld, tog wil ik um kopen omdat ik van de WW2 houd en het rond de regio waar ik woon afspeelt.

19. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824

Ik paar pagina's terug staat een filmpje van ambush (Eurogamer) daar komen in de verte een groep duitsers en jij ziet hen eerder, en je squad is gelijk stil omdat je een perfecte ambush kan leggen, het is alleen jammer dat diegene die het speelt het heel er verneukt om dat die COD 4 tactieken gebruikt.
    Dat level wat je gezien hebt zit ook gewoon in de game.

20. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Ik heb echt zin in deze game. Eerst had ik dat wat minder, maar nu er wat meer bekend over is en ik al wat filmpjes heb gezien lijkt het me echt een goede game. Gewoon bepalen hoe jij het wilt spelen, je squad sturen (flanken, cover geven, als afleiding dienen enzovoorts) en gewoon echt het gevoel hebben alsof je ook echt in 1944 aan de oorlog deelneemt. Het lijkt eigenlijk net op Band of Brothers, daar wordt je ook in het verhaal meegesleurd. Dat heb je bijvoorbeeld niet bij COD of MOH (weinig vrijheid, squad huppelt maar wat achterlijk achter je aan en je kunt ze geen orders geven) maar bij BIA is het gevoel er dat ik in 1944 aan de oorlog deelneem en dat geeft me gewoon een lekker gevoel. :thumbs:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina