Red&Yellow, hou nou eens op met het continu 'fel' reageren op dergelijke afspraken. Als ik ergens een hekel aan heb, dan zijn het mensen die een spel alleen oordelen op het audiovisuele aspect. PES heeft in zijn totaliteit een mindere (lees veel mindere) audiovisuele ervaring, alhoewel PES toch meer details in en op het veld heeft. De één houdt van detail, de ander houdt van strak en supernetjes.
Bovendien is FIFA09 ook niet next-gen. De engine dateert namelijk ook al uit 2006. Alles wat next-gen is, is eigenlijk current-gen.
Ik weet dat jij PES gigantisch kut vindt (echte redenen, behalve dat het er voor jou niet uitziet, geef je daarentegen niet). Dat is dus een beetje vervelend aan het worden.
Dat jouw leuter al gaat stijgen bij het woord FIFA, dat is jouw probleem. Er zijn ook mensen die zich prima kunnen vermaken met beide titels, of pas echt een keuze gaan maken als ze beide titels gespeeld hebben. En zo gek is dat ook niet. Weinig mensen hebben PES 2009 nog gespeeld. Ik wel en ik kan je verzekeren dat de balans van de oude PES versies terug van weggeweest is.
Ja, PES 2009 speelt weer top! De balans is terug en ook grafisch is het iets verbeterd, al... (JAJA!) haalt het het niet bij de audiovisuele ervaring van FIFA.
Kort samengevat: op fora moet je er gewoon even rekening mee houden dat er mensen kunnen zijn die jouw mening niet delen. Laat die mensen lekker in hun waarde en laat ze lekker hun ding doen. Als je er dan op reageert, kom met argumenten. En zorg er dan aub voor dat het argumenten zijn die niet te weerleggen zijn. Kom ook niet met dingen die je nog niet kunt weten zoals: "er is meer sfeer toegevoegd".
Laatst bewerkt: 24 sep 2008