FIFA 09 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Viktortje, 14 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Het is 10 vs 10, dus afhankelijk van 19 andere spelers ;)
    Maar ik snap je punt, en dat het voetbal bij ongeorganiseerde teams niet van hoog niveau zou zijn, ben ik met je eens. Maar zodra je een team hebt, zoals wij nu op xbw, met allemaal nederlanders moet dat toch al de betere kant op gaan.

Wat gebeurt er eigenlijk als er in 10 vs 10 iemand disconnect bijvoorbeeld? Word die dan automatisch overgenomen door CPU ?

2. Loonens

Loonens Mclovin!!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk inderdaad dat je via fora, website of clans die 10 vs 10 mod moet proberen. Je kan wel proberen om 19 vrienden te vinden, maar dat is veel te lastig en je hebt vaak mensen ertussen die het veel minder serieus nemen als de rest.

3. Jows

Jows Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    111

De engine is hetzelfde, maar dan uitgebreid met een ander animatiesysteem e.d. De engine is zogezegd geevolueerd.

4. c.ronaldo7

c.ronaldo7 AJAX AMSTERDAM

Leuk Bevonden:
    0
    Xbox 360 Top Live Titles (based on UU’s)
    1 Call of Duty 4
    2 Halo 3
    3 GTA IV
    4 Gears of War
    5 Madden NFL 09
    6 Star Wars: The Force Unleashed
    7 Guitar Hero III
    8 Rock Band
    9 Rock Band 2
    10 FIFA 09 Demo

5. Ryu Suyanto

Ryu Suyanto Ryu Suyanto

Leuk Bevonden:
    0
    hmm toch opvallend dat madden 09 alsnog in de top 5 komt terwijl American football niet zo bekend is in NED

6. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Is van de hele wereld. ;)

7. c.ronaldo7

Leuk Bevonden:
    0
    Ja inderdaad. Daarom is het ook zo goed dat zelfs de demo van FIFA 09 al in de top 10 staat.:)

8. GvB

GvB Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heeft iemand een idee of we er nog achter komen of we Engels commentaar kunnen kiezen, voordat het spel uitkomt? :{

Laatst bewerkt: 24 sep 2008
  9. *SEKTOR*

*SEKTOR* Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    het verschil tussen pes en fifa zit hem in het feit dat pes een japans rotzooitje is en fifa een amerikaans meesterstukje is !van een ex-pesfan

10. dirkjang

dirkjang Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    En dat maakt jouw mening betrouwbaarder? Waarschijnlijk zei je toen hetzelfde maar dan andersom (dus niet hetzelfde 8)) maar ben je gewoon te kortzichtig en geef je bij voorhand op het andere af zonder het überhaupt gespeeld te hebben, omdat je Fifa leuk vindt.

Top :thumbs:

11. Jows

Jows Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    111
    Ik zou eerder nog filmpjes plaatsen van het te flexibele net. In het eerste filmpje dat jij poste (van gametrailers) is het ook duidelijk te zien.

12. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    iemand?:+

13. c.ronaldo7

Leuk Bevonden:
    0
    Die mode is zo goed dat niemand disconnect.;)
    Nee geen idee, je bent voor mij de eerste die het er over heeft.

14. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Maar dat geld toch voor elk spel waar je in een team moet spelen? Zo zie je bijv bij battlefield ook wel eens teams die voor 90% uit snipers bestaan. Maar aan de andere kant van de medaille heb je de teams die WEL gebalanceerde klasses kiezen en WEL samenwerken en communiceren. Ik denk dat je je best moet gaan doen om het goed te spelen met 10 tegen 10 maar als je een groepje mensen vind die het leuk vinden om er de tijd in te steken en je vind een groepje gelijkgezinden om tegen te spelen dat het absoluut kan werken en misschien wel eens heel verslavend zou kunnen zijn.

het enige wat ik me afvraag is waar je die mensen gaat vinden,het is iets nieuws en volgens mij zijn sportgamers over t algemeen niet zo georganiseerd als bijv MMORPG spelers en fanatieke FPS'ers die gewend zijn in guilds of clans samen te werken. Alhoewel er ook best veel clans zijn die een aantal Fifa of PES spelers op hun roster hebben staan.

Laatst bewerkt: 24 sep 2008
  15. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Misschien dat ik dit op de verkeerde plaats vraag maar op Gamehubs is alleen de Playstation 3 versie te koop voor goedkoop. Waar kan ik hem ergens anders bestellen voor rond de 40,-?

16. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    de 360 versie is niet regiovrij dus wordt lastig die voor goedkoop te vinden ;) je kunt even op play.com kijken wat hij daar kost (ben je meteen van het nederlandse commentaar verlost) en anders wordt het afwacahten wie hem volgende weerk het goedkoopst aanbied (zal wel weer mediamarkt worden)

17. Red&Yellow

Red&Yellow TEK BUYUK CIMBOM

Leuk Bevonden:
    0
    Die 5 euro extra gaat dan ook mee graf in he....

/Mod Je doet de laatste tijd niets anders dan provoceren en bijdehante opmerkingen plaatsen. Ik raad je daarom aan om gewoon normaal te reageren of gewoon niet te reageren - Cookie

18. Erasmus

Erasmus Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Ik heb toch het idee dat je bijvoorbeeld met CoD minder hoeft samen te werken dan met Fifa. Ten minste ik speelde vooral team deathmatch en als je dan redelijke/goede spelers in een team had kon je ook wel een beetje je eigen weg gaan zonder dat dit grote gevolgen had.

Met Fifa zal iedereen de bal willen hebben of iig een actie willen maken en als je een verdediger bent in een bovenliggende partij duurt een kwartier erg lang.

Het volgende probleem zal zich veel voordoen als mensen ongeorganisserd dit gaan spelen (en dat zijn er veel,want niet iedereen speelt in clans oid/of hebben tientallen "vrienden" die dit spel hebben. Vooral Fifa wordt door veel mensen gekocht puur omdat het goed gepromoot wordt via reclame op tv enzo.

En dat probleem is dat alle verdedigers disconnecten. Gewoon omdat het leuker is om te scoren of een mooie steekbal te geven, of een actie waarmee je iemand uitspeelt, ipv de bal weg te koppen, een sliding maken en de bal inleveren, of alleen een korte pass geven naar de volgende verdediger of middenvelder.

19. Un4

Un4 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat wordt inderdaad een cpu controlled speler. :)

En 10 vs 10 zal op lange termijn alleen door goed ingespeelde teams gespeeld worden heb ik zo'n idee.

20. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    daar heb je wel een punt maar toch lijkt het me ook wel mooi om bijv als John Terry een inzet van Christiano Ronaldo van de lijn te halen of om als Cannavaro in de laatste minuute Messi af te stoppen voor hij alleen op de keeper afgaat,.. maar misschien ben ik wel geen goed voorbeeld,. ik speel ook altijd support klasse in battlefield en medic in Team Fortress :+

maar dat zou inhouden dat je verplicht een groep spelers (clan of whatever) zou moeten vinden om echt van de 10 vs 10 te kunnen genieten en dat dit niet voor de casual spelers is weggelegd. Dan nog is er nog geen man overboord toch? Alle oude online modes zitten er ook nog steeds in en daar kunnen ze zich vast ook wel mee vermaken :thumbs:Als het niet je ding is kom je daar snel genoeg achter denk ik

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina